Draco szemszögéből.A klubbhelységben ültem amikor egyszer csak be lépett rajta az apám és el kezdett hangosabban beszélni a kelleténél.
-Hol Nessának a szobája?!!-kérdezte már majdnem üvöltve.
-Mit keresel itt?-kérdeztem annyi tisztelettel amennyit csak ki tudtam facsarni magaból. Oda hajolt a fülememhez de csak annyira hogy ne érjen hozzá. Furcsáltam amit csinál mert nem szokott ilyeneket csinaláni, maximum ritkán.
-A Denem kúriában töltjük a szünetet.-ki tágult szemekkel néztem rá. Még sosem voltam úgymond abban a kúriában sokáig.
-Erre van a szobája.-mutattam a lépcsőre hogy menjen fel.-És a jobb ajtó az övé.
-Draco. Menj és te is pakolj össze.-ecsetelte le nekem. Legelőször nem értettem miért ilyen kedves velem de aztán hátra fordultam és ott állt az a két analfabéta.
-Mi akartok?-kérdeztem rájuk se nézve.
-Ettünk.-válaszolta Monstro.
-Inkább evett, én nem ettem.-mondta Blaise. Nem szóltam semmi csak meg forgattam a szemem és fel mentem a szobába. Amikor be léptem azonnal el kezdtem pakolni. Egy-két perc múlva össze pakoltam és már mentem is. Eszembe jutott hogy Potternek is szólnom kéne úgy hogy oda mentem.
-Potter!-kiabáltam utána. Szerencsémre pont szembe jött velem.
-Mivan Malfoy?-kérdezte.
-Úú. Ez nem volt kedves.-mondtam egy kicsit nevetve rajta.
-Térj a lényegre.-mondta én meg csak sóhajtottam.
-Nessa már nem jön vissza. El utazott.-mikor be fejeztem el hagyta a száját egy kicsi sóhaj.
-Ha valami baja lesz én esküszöm ki nyírlak Malfoy.-fel tettem a kezem védeketésként.
-De harciasak lettünk hirtelen.-húztam fél vigyorra az ajkaim.
-Fogd be Malfoy.-el sétált mellettem. Meg kerestem apámat, az iskola előtt meg is találtam, azonnal hopponáltuk a kúriához én meg be léptem és egy csomó pálca rám szegezödött.
Nessa szemszögéből.
Szerencséje volt annak a nagyon okosnak, ha nem megyek be oda ahol vannak akkor meg is ölik.
-Mit csináltok??-kérdeztem.
-Ő egy idegen.-mondta az egyik.
-Merlin gyere le... Az agyadat el vesztetted??-kérdeztem tőle mire csak le emelte a pálcáját majd pár perc múlva a többi is.
-Még egyszer rá fogjátok a pálcátokat apámmal öllek meg titeket.-figyelmeztettem őket majd intettem a szöszinek hogy jöjjön.
-Köszi.-mondta amikor mellémért.
-Ne nekem köszönd.-mondtam.
-Akkor kinek?-kérdezte mire én csak szem forgatva sóhajtottam.
-Adam kérte hogy jöjjek hozzád mert lassan ide érsz és tudta hogy kik az ügyletesek.-mindig kell valakinek őriznie a kúriát, múltkor például engem akart be állítani ügyeletesnek de én nem engedelmeskedtem ezért 3nap pince.
-Ki az, az Adam?-megállt majd meg fogta a csuklóm.
-Én lennék az.-jött előttünk. Látta hogy fogja a csuklóm ezért oda jött majd hátrébb tolta Dracot.-Ő tejföl?-kérdezte egy kicsit nevetve.
-Mondtam hogy ne hívd így! És igen ő DRACO!-emeltem ki a nevét. Malfoy szokásához híven meg forgatta a szemét majd meg szólalt.
-Hol fogok aludni??-kérdezte és rám nézett.
-Asszem a szobámba.-mondtam majd mutattam hogy kövessen. Oda értünk a szobám elé és intettem neki hogy menjen be. Le ült az ágyra egy picivel később már feküdt.
-Menj arrébb.-arrébb toltam egy kicsit.-A kígyómat is el hoztátok?
-Igen, azt hiszem. Apámnál volt egy kisebb doboz gondolom abba van.-ecsetelte le nekem. Rögtön meg láttam azt a picike dobozt oda mentem. Ki nyitottam és vele raktam a kezem amint azonnal fel csúszott.
-Hogy tudod azt meg fogni?-kérdezte gúnnyal a hangjában.
-Hogy tudod a házadnak a minta állatát utálni?-kérdeztem vissza.
-Még mindig Skyri a neve?-csak meg ráztam a fejem.
-Ha ki találsz egy új nevet akkor már nem.-el kezdett gondolkozni és egy kicsi szünet után meg szólalt.
-Az nem jó hogy Darkness?-rá néztem és meg szólaltam.
-Darkness?-kérdeztem vissza.
-Igen.-rá néztem a kezemen lévő kígyóra. El gondolkoztam hogy lehet jó ötlet.
-Nem vagy jó név ötletek be.-mondtam és egy kicsit el nevettem magam.
-Akkor menj és kérdezd meg apádat.-leesett az állam a hallottakon.
-Te is meg hülyültél?? Nem fogok csak úgy be sétálni hogy Helló apám mi legyen a kígyóm neve.-el kezdett nevetni.
-Ghaasszzdám.-szólalt meg a kezemen lévő kígyó.
-Igen?-kérdeztem tőle párszaszóul.
-Nagini az egyetlen élő ősömsszz sszzóval arra gondsszzoltam hogy lehetne asszz ő nevéből ki rakssszzzni valamitsszz.-ezen el gondolkodtam majd meg szólaltam.
-Nem is olyan rossz ötlet.-mondtam majd fel emeltem azt a kezem ahol a kígyó volt.
-Nem tudom még mi lesz a neve.-válaszoltam a fel nem tett kérdésre.
-Ez szerintem a holnapi gondod.-mondta majd közelebb jött.
-Valamit meg tudtál már anyukádról?-meg ráztam a fejem.
-Ezért kellesz nekem és holnap jössz velem a kúria könyvtárába ki deríteni valamit.-ecseteltem neki azt ami a fejembe először be ugrott.
-Oké de szerintem én el megyek fürdeni.-bólintottam. Ki pakoltam a bőröndből és be pakoltam a szekrényembe. Ki választottam a pizsamám ami egy fekete picit ki vágodtabb tikóból éy egy rövid nadrágból állt. Nem sokkal később Draco ki jött a fürdőből. Be mentem majd le pakoltam a pizsamám és bele ültem a vízbe.
-Engedj be kérlek.-hallottam meg Draco hangját a fürdőszoba ajtó mögött.
-Minek?-kiabáltam ki neki.
-Bent hagytam a pálcám.-ekkor meg pillantottam a kád szélén a varázs pálcáját.
-Be ne gyere!!-már késő volt, ki nyitotta az ajtót. Meg állt a kád előtt és csak nézett.
-Ne bámulj már!!-kiabáltam rá magamhoz húztam a függönyt.
-Bocsi.-el takarta a szemét de közben el vette a pálcáját végül ki ment. Nem sokkal később én is utána mentem.
-Még egyszer bocsi.-meg ráztam a fejem.
-Semmi baj.-le ültem az ágyra majd hátra döltem. Draco mellém feküdt.
-Hallottad ahogy mondtam hogy ne gyere be?-kérdeztem és felé fordultam.
-Nem. Ha hallottam volna akkor minek mentem volna be. Te vagy az egyetlen lány akit tisztelek.-amikor a végéreért meg simogatta az arcom.
-Nem akarok én is az egyik játékszered lenni.-mélyen bele furta a szemeit az enyémekbe.
-Nem vagy az.-fel emelte a fejem az államnál fogva.
-Mégis úgy érzem magam.-nem csinált semmit csak magához húzott és át ölelt. Így feküdtünk egy jó darabig aztán el öntötték a fejemet a kérdések. Vajon velem miért ilyen? És a többi lánnyal miért olyan? Ilyen gondolatokkal volt tele a fejem amíg el nem aludtam.
Folytatás hamarosan!
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...