✰40✰

800 41 5
                                    

Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Ki nyitottam a levelet majd el kezdtem olvasni.

"Kedves Nessa.
Nagyon hiányzol és remélem még iskola előtt össze tudunk hozni egy találkozót.
Arra gondoltam hogy el jöhetnél a Weasley házba és akkor nem is lennél annyira egyedül. Ha meg már úgy is itt lennél akkor velünk együtt indulhatnál vissza a Roxfortba.

Szeretettel H.P♡︎"

Le ültem az ágyra majd el kezdtem gondolkozni. Ha meg kérdezem az apámat akkor ő tuti el enged mert ugye az ő terve hogy hozzam el. Viszont nem lehetek ott a nyár végéig mert akkor lesz a rajtaütés vagy nem is tudom hogy nevezem. Fel álltam és el indultam az ajtó felé. Pont ki akartam nyitni de az kinyílt és egy nagyon dühös Draco jött be rajta.

-Mi történt?-fel, alá járkált a szobába ezért elé álltam.

-Te miért mehetsz és én miért nem??-állt meg mostmár ő is előttem.

-Nem tudom de én megyek az apámhoz.-ki akartam menni de el kapta a karom.

-Mégis minek??-nézett a kék szemembe.

-Mert el megyek.-ezzel ki rántottam a kezem a szorításából és el indultam apámhoz. Először az irodájában kerestem de nem volt ott azért meg néztem a nagyteremben ott sem volt. Már csak egy hely van az egész Kúriában ahol lehet az is a szobája. Kopogtam majd be nyitottam. Az ablak előtt ült de nem egy kígyó szerű ember testben hanem Tom Denem alakjában. Habár ez az énje sem volt fiatalabb sőt szerintem eléggé meg öregedett idő közben. Nem annyira öreg de azért nem is fiatal.-Jó napot, apám.

-Csak addig volt jó napom amíg be nem jöttél.-el hallgattam a fülem mellett.-Miért jöttél??

-Potter küldött egy levelet hogy el menjek hozzá de úgy hogy ott maradnék a nyár hátra lévő részében. De szerintem ő megy vissza majd a Dursleyékhez.-le ültem közben az ágyra.

-Nem.-ennyi választ kaptam.

-De nem maradnék ott maximum 2 napra.-sóhajtott majd újra meg szólalt.

-2 nap nem több nem kevesebb. Ha meg hallom hogy nem oda mentél olyat teszek amit nem fogok meg bánni.-bólintottam és ki menetem a szobából. Egyenes utat vettem a szobám felé hogy össze pakoljak. Be mentem és egy dühös Dracoval akadtam szemebe.

-Hova mész??-kérdezte majd elém sétált.

-Potterhez 2 napra.-sóhajtott majd vissza le ült. Ki vettem az ágy alól a bőröndöm és el kezdtem bele pakolni. Mindent bele raktam ami fontos és elég két napra. Fel vettem a cipőm és ki mentem. Le mentem utána pedig ki a Kúriából. Hopponáltam és már ott is voltam. Be kopogtam és Granger nyitott ajtót.

-Te??-nézett rám.

-Szia.-ezzel arrébb löktem egy picit majd be mentem. Potter a kanapén ült nekem háttal ezért mögé sétáltam mint aki tényleg annyira szereti és a mellkasán végig vezettem mind a két kezem majd meg csókoltam.

-Nessa?-mosolygott rám.

-Szia.-csókolt meg ő is.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now