߷56߷

693 33 1
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Ki másztam Draco karjai közül majd az ablak párkányhoz mentem és leültem. Csak a hold fény világított semmi más. Az egyetlen óra kint van az előtérben de nem akarok senkit sem fel kelteni ezért ki se megyek. Csak ültem és néztem ki a fejemből. Az elmúlt két nap eléggé nehezen telt főleg úgy hogy azt hittem meghalok. Egy rém álom miatt keltem fel, sajnos nem azért mert ki aludtam magam. Napfelkeltéig néztem ki az ablakon. Amint a nap elérte a felét egy erős kart éreztem magam körül. Egy kicsit hátra fordultam és Draco volt az. Lejjebb húzta a vállamnál a pulóvert  és meg puszilta a fedetlen vállam.

-Mikor keltél?-fel álltam és átöleltem.

-Nem tudom. Nem néztem az időt.-eltolt magától.

-Meg tudnám szokni hogy minden reggel így köszönts.-mosolygott rám. Ekkor eszembe jutott valami.

-Mi lenne akkor ha ez meg is valósulna?-ki kerekedett szemekkel nézet rám.

-Ezt hogy érted?-oda ment az ágyhoz és leült. Én is így tettem.

-Mi lenne ha én nem fejezném be az iskolát hanem elköltöznék?-sóhajtott.

-Miért ne fejezdnéd be az iskolát?-lehet jobb lett volna ha el se mondom.

-Ki iratkoznék a Dumbstruckból és keresnék egy lakást. Oda akár mikor jöhetnél vagy te is jöhetnél velem.-nem tudok semmit sem leolvasni az arcáról.

-Szóval most arra akarsz célozni hogy költözzek össze veled?-egy kicsit elgondolkoztam utána válaszoltam.

-Öhm... Igen.-tányér méretű lett a szeme majd elmosolyodott.

-Komolyan? Ha igen akkor megyek.-én is rá mosolyogtam.

-Igen komolyan.-fel állt magával húzva engem is. Egy kicsit fel emelve meg pörgetett ami nem kicsit fájt de most nem törődtem vele. Letett és megcsókolt.

-Mi ez a nagy öröm?-kérdezte Pansy.

-Semmi.-mondtuk egyszerre Dracoval.

-Pansy mész a fürdőbe fel öltözni vagy mehetek én?-kérdeztem.

-Nyugodtan menj.-mosolygott rám. Ki választottam egy egyszerű fekete felsőt és egy sima farmer nadrágot. Bementem és gyorsan fel öltöztem. Mire ki jöttem már Blaise is fel kelt. Oda mentem Dracohoz.

-Megyek beszélek Dumbledoreal.-súgtam a fülébe. Bólintott én pedig ki mentem és egyenes utat vettem az iródájához. Bekopogtam és bementem.-Jó napot.

-Hát maga Denem kisasszony?-mosolygott rám.

-Fontos ügyben jöttem.-mutatta hogy üljek le az íróasztala elé. Leültem és a lényegre is tértem.-Ha magának nem lenne akadály itt maradnék pár napra vagy esetleg hétre.

-Rendben nincs akadálya.-fel álltam viszont megállított.-Denem kisasszony.

-Igen?-fordultam felé.

-Tudja a szerelem nem mindig igaz.-furán rá néztem utána pedig ki mentem. Ahogy vissza mentem és beléptem az előtérbe ott ült Granger, Weasley és Potter. A szemüveges fiú fel állt és oda rohant elém majd megölelt. A kezem oldalt volt amit fel emeltem és úgy hagytam.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora