♧︎︎︎43♧︎︎︎

802 38 7
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Amikor fel ébredtem nem volt senki sem fent. Ki másztam az ágyból majd a fürdőbe mentem. Egy gyors zuhanyt vettem majd fel öltöztem. Amint végeztem ki mentem viszont Draco nem volt sehol. Meg akartam keresni de amikor ki léptem vissza rántottak és egyenesen Draco mellkasának üzköztem.

-Hogy kerülsz ide??-suttogta a fülembe.

-Nem vagyok oda való. Minden túl..... hogy is mondjam nyálas.-el nevette magát.

-Ez a régi Nessa hiányzott.-mosolygott rám.-Ma el kell mennem anyámmal az abszol útra. Ott van a másik szekrény.

-Mehetek?-néztem fel rá.

-Felőlem.-mondta majd el indult a szekrényhez. Ki vette a szokásos fekete kombó ruháját amiből van legalább 200. El kezdett öltözni majd mikor észbe kaptam hirtelen el fordultam.-Láttál már alsó nadrágban.

-Tudom de az más volt.-lassan vissza fordultam de már fel volt öltözve.

-Mehetünk.-kérdezte egy kisebb mosolyt el ejtve felém.

-Persze.-oda sétáltam mellé majd ahogy ki léptünk Draco fel vette a szokásos komor tekintetét úgy nézett ki mint az apja csak rövidebb hajjal. Mit is vártam tőle hogy majd a közelemben meg változik egy kicsit is??

-Miért hordasz össze baromságokat?? Így is sokat változtam.-megint a fejemben turkált.

-Ezt hogy csináltad??? Mindig meg érzem ha valaki bele akar nézni az elmémbe.-egy gúnyos mosoly jelent meg az ajkain.

-Le gyengítettem az okklumenciád.-még is hogyan? Senki se tudta eddig ezt meg tenni velem.

-Hogy?-nem válaszolt csak ment tovább. Nem sokkal később oda értünk Narcissához.

-Végre hogy itt vagy.-mondta majd közelebb sétált Dracohoz.-Hát te??

-Unatkoznék egyedül.-sóhajtott majd el indultunk. Amikor ki léptünk ők mentek elől én pedig hátul, lehet úgy is mondani hogy gyertya tartónak megyek. Meg sem szólaltak még hátra se fordultak hogy lássák nem rabolt el egy kentaur. Egy picivel közelebb mentem hogy halljam miről beszélnek.

-Apád megmondta hogy ne tápláj a lányhoz érzelmeket. Mi csak jót akarunk neked Draco.-suttogta.

-Nekem abban mi a jó ha az a lány most el megy főleg úgy hogy  tényleg szeretem.-szóval tényleg szeret. Én csak azt hittem hogy ez egy hirtelen fel lángolás.

-Draco ezt verd ki a fejedből. Csak be beszéled magadnak hogy szereted.-Draco meg forgatta a szemét majd gyorsított. Nem sokkal később oda értünk majd Narcissa és Draco ne ment de nekem kint kellett maradjak mert Potterhez híven megint Draco után szimatolgatott.

-Szia Harry.-ugrottam a nyakába.

-Szia. Mit csinálsz itt?-oldalra pillantottam és a szokásos arcokkal találtam szembe magam. Granger arcán nem az, az öröm teli kedves Griffendéles lány arca volt. Weasley arca se volt valami jó, körülbelül ugyan úgy nézett rám mint Granger.

-Csak el jöttem.-mosolyogtam még mindig.-Na és ti?

-Öhm.. Mi csak erre jártunk úgy hogy úgy döntöttünk hogy ide jövünk.-nem tud jól hazudni.-Esetleg nem láttad erre felé menni Malfoyt.

-Semmi közöm Dracohoz szóval nem.-meg vonta a vállát.

-Nem jössz velünk??-meg ráztam a fejem hogy nem.-Hát rendben szia.

-Szia.-megcsókolt majd el mentek. Vissza mentem ahhoz a romos bolthoz és meg álltam előtte. Mikor meg untam az ácsorgást el kezdtem körbe-körbe járkálni majd egyszer fel néztem. Egy zöld szempárral találtam szembe magam. Gondolhattam volna hogy nem fog egy könnyen békén hagyni. Csak egy "Most ugye viccelsz." arc kifejezéssel néztem rá. Ekkor le hajolt de még előtte be nézett az ablakon majd utána el húzódott egy sötétítő. Mégegyszer meg néztem de már nem volt ott senki. Ezután pár perccel később ki jött Draco és Narcissa.-Végre.

-Induljunk.-mondta az asszony majd el is indultunk.-Nessa.

-Hm??-néztem rá.

-Menjetek haza nekem még van egy kis elintézni valóm.-bólintottam majd meg ragadtam Draco kezét és hopponáltam a Denem Kúria elé.

-Mindjárt ide hányok.-meg forgattam a szemem.

-Már egy csomószor csináltad.-ekkor vett egy mély levegőt.

-De akkor fel voltam készülve.-be mentem majd egyenes utat vettem apámnak a szobája felé. Amint oda értem be kopogtam és be nyitottam.

-Mit akarsz??-ugyan az, az ember ült ott mint múltkor. Egy fekete hajú idősebb ember.

-Beszélnem kell veled. Fontos.-felém fordult majd bele nézett a szemembe.

-Hallgatlak.-oda sétáltam majd le ültem mellé.

-Először miért kell át menjek a Dumbstruckba?? Másodszor Draco és Adam miért nem jöhetnek?-sóhajtott.

-Mert amint ide hozod a Potter fiút ki fog derülni hogy ki is vagy valójában. Mind a kettő nagyon jó szolgám főleg Adam, a Malfoy fiú pedig még kicsi.-egy halk gúnyos nevetés szökött ki az ajkaimon.

-Draco idősebb mint én de azért én mehetek ő viszont nem.-úgy nézett rám mint akit azonnal meg akar ölni.

-De te az én lányom vagy és erősebb is.-hirtelen fel álltam.

-Ő az erősebb és a jobb is. Ha ez neked nem jutott el az agyadig akkor sajnállak.-ő is úgy tett ahogyan én viszont ő a nyakamhoz tartotta a pálcáját.

-Hogy merészelsz velem így beszélni?? Csak egy szavamba kerül és te már holtan is fekszel.-egy gonosz mosoly kúszott az ajkaimra ezért körülbelül úgy nézhettem ki mint egy pszichopata.

-Rajta, gyerünk ölj meg.-mondtam még mindig ugyan úgy. Ekkor el vette a nyakamtól a pálcáját és meg szólalt.

-Csak ennyit akartam el érni. Teljesen olyan vagy mint én.-mosolygott ördödögien. Le olvadt az arcomról az a mosoly és ki rohantam a szobából egyenesen Dracohoz mentem. Ki vágtam a szoba ajtaját majd le ültem az ágyra.

-Nessa mi történt?-guggolt le elém.

-Ugyan olyan vagyok mint az apám-fel állt majd engem is fel állított és átölelt.

-Dehogy vagy ugyan olyan. Te sokkal jobb vagy mint ő.-észre sem vettem hogy folynak a könnyeim.

-Ugyan olyan vagyok.-fel emelte az államnál fogva a fejem majd mélyen bele nézett a kék szemeibe.

-Ezt verd ki a fejedből. Sosem leszel olyan kegyetlen mint az apád. Te sokkal jobb vagy mint ő és ezt ne feletsd el.-a hüvelykujjávval le törölte a könnyeim majd közelebb hajolt.

-Köszönöm hogy vagy nekem.-suttogtam az ajkaira.

-Nekem kéne meg köszönnöm neked.-egy halvány mosoly jelent meg az ajkaimon. Pár percig szemeztünk majd egyre közelebb és közelebb hajolt. Sosem éreztem még ennyire közel magamhoz. Ha mást nem őt tényleg szeretem. Mikor már olyan közel volt akkor.....

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now