Vajon mit titkolhat még?

2.1K 73 2
                                    

Draco szemszögéből

Ahogy oda értem egyből észre vettem Nessát. Fekete ruhája tökéletesen ki emeli az alakját, haja az ki volt engedve ezért gyönyörűen omlott a vállára. Rajtam egy fekete hosszú ujjú póló és egy ugyan olyan színű gatya meg egy öltöny. Amikor meg látott rögtön a nyakamba ugrott.

-Mi ez a nagy öröm?-kérdeztem mosolyogva rá.

-Az apám vissza fog térni-nagyon örült de ahogy meg hallottam hogy a Nagyúr vissza tér meg rezzentem és össze szorítottam a szám.

-Örölük hogy ennyire jól érzed magad de...-nyeltem egy nagyot-De nekem ez nem annyira tetszik.

-Azt hittem hogyha el mondom te is örülsz majd de úgy látszik tévedtem.

Annyira sajnáltam, sosem láttam még sírni de most meg teltek a szemei könyekkel és az volt a legrosszabb hogy én okoztam.

-Nessa én-hagytam egy kis szünetet-Sajnálom.

-Hagyd csak semmi baj-hallatszódott a hangján hogy vissza tartja a sírást-Szerintem én megyek gondolom vissza találsz

-Persze-nagyon nagy bűntudatot éreztem hogy nem támogattam. Vissza sétáltam, pont vacsorára értem vissza mentem a nagyterem felé de egyszer csak meg hallottam Nessa hangját de nem normálisan beszélt hanem párszaszóul. Tudtam hogy a Nagyúr is tud párszaszóul de Nessáról nem tudtam, szóval nem is értettem mit mond de egy fekete kígyóval beszélt, ha jól tudom akkor Skyrinak hívják.

-Malfoy ha meg untad az engem és a kígyóm bámulását ide jöhetnél-hogy vett észre?

-Szia, bocsi nem akartalak zavarni-vakartam meg a tarkón-Mióta tudsz párszaszóul?

-Amióta meg vettem Skyrit

-És az mikor volt?-erre csak egy szem forgatást kaptam

-Igazából nem én vettem hanem kaptam-Mi az hogy kapta még is kitől??

-De ha most meg bocsajtasz-kért utat mert eddig előte álltam

-Persze-sziszegtem

Nessa szemszögéből

Hál istennek nem tud Draco párszaszóul ezért előtte nyugodtan beszélhetek Skyrival
tudom fura név egy kigyónak de ez jutott eszembe. Nem mondtam el a teljes igazságot Draconak, igazából találtam Skyrit de ezt senki se tudja, még Draco szülei sem, nekik jó okom volt nem el mondani ők nem szeretik a házi állatokat főleg nem Lucius ezért ha beszélni szeretnék Skyrival akkor be kell zárjam az ajtót és hagszigetelté kell tegyem. Sötét varázslatok kivédése órán mindig át kúszik a kezemen valahogy így.

 Sötét varázslatok kivédése órán mindig át kúszik a kezemen valahogy így

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eddig még nem vette észre senki. Mindig próbálom úgy el rejteni hogy senki se vegye észre, ezért vagy a zsebemben van vagy pedig az al karomon van. Csak a legjobb barátom tudja legalábbis úgy tudom hogy a barátom. Sosem éreztem többet iránta mint barátság de lehet hogy ez fordítva nem így van. Vissza térve magamra, nagyon sokat örököltem apámtól a hatalmat, az erős akaratom és azt hogy sajnos mindenki fél tőlem, így elég nehéz barátokat szereznem. Kicsinek se volt sok barátom csak Draco senki más viszont ez nem tartott sokáig mikor meg kaptuk a leveleket hogy fel vettek a Roxfortba akkor meg változott minden én el kezdtem edzeni amég Draco meg tanult, velem mindig is keményebben bántak kivéve Narcissa ő ugyan úgy szeret mind a kettőnket de ez Luciusnál nem igy volt addig amíg Draco csak egy átkot kapott egyszerre én vagy húszat. Lucius sose volt kíméletes.

-Nessa!-hallottam meg Draco hangját a klubbhelyiségbe menet

-Igen?-néztem rá furán

-Először is apám hivat a másodszor miért nem mondtad hogy tudsz párszaszóul?

-Megyek és nem rád tartozik azért-lehet jobb lenne ha legilimenst használnék rajta.

-Majd később meg beszéljük szia-használtam rajta a legilimenst és nagyon érdekes dolgot találtam, meg kérdezte magától hogy vajon mit titkolhatok még olyan arcal néztem rá mint még soha. El indultam az apjához hiszen akkor is büntetést kapunk ha késünk.


Szerintetek min kéne változtassak?
A helyes írásomon kívül?😅

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now