❦︎19❦︎

1.1K 41 8
                                    

Nessa szemszögéből

Ki hozták az italokat Frednek nem kellett sok meg itta hamar de nekem eléggé "úgymond" csípte a torkom ami fura mert nekem nem szokta. Le tettem az utolsó poharat is de egy kicsit meg szédültem.

-Jól vagy??-kapott a kezem után Fred.

-P-Persze csak.... Semmi jól vagyok.-mondtam majd kértem még egyet. Sokáig voltunk még és iszogadtunk amikor a fiú olyat mondott nekem amitől azt hittem ki folynak a szemeim.

-Amúgy tök jól néznétek ki Malfoyal, a nevetek is passzol vagy össze is rakhatnánk őket például Drassa vagy Nesco ezek tök jók.-mondta én meg el kezdtem nevetni.-Imádom amikor nevetsz.-mikor ki mondta bele nézett a szemembe és meg fogta a kezem.

-Fred... Nem szeretnélek meg bántani de én csak azt hittem hogy barátilag hívsz ide.-mondtam majd el vettem a keze alól a kezem.

-Bocsánat én azt hittem hogy...-közbe vágtam.

-Semmi baj.-simogattam meg a kéz fejét.-De ha így érzel akkor miért mondtad hogy Dracoval jó páros lennénk?

-Azt hittem ezzel közelebb kerülök hozzád de úgy látszik nem.-le hajtotta a fejét én meg az órára néztem, háromnegyed kilenc volt.

-Fred nekem mennem kell. Szia.-ő csak intett én meg fel álltam és ki léptem az épületből. Hopponáltam és be léptem a Kúriába. Le vettem a ruha darabot és a cipőm fel mentem, le fürödtem és fel vettem a pizsamám, egy kicsit forgolodtam az ágyon de pár óra alatt el nyomott az álom. Másnap hamarabb keltem mint a többiek ezért le mentem a könyvtárba olyan könyvért ami a Legvitt családról szól, találtam is, a legvégén volt egy dal amit ki szeretnék próbálni valakin hátha működik. Vissza mentem és 10 perc alatt meg tanultam, át mentem Dracohoz és fel keltettem.

-Dracoooo!!!-kiabáltam és mellé feküdtem. Csak egy rövid gatya volt rajta ezért látszódott a még nem annyira ki dolgozott kocka hasa.

-Ne bámulj hanem mondjad.-mondta nekem csukott szemmel, hirtelen meg lepődtem a hangtól és majdnem le estem de Malfoy meg fogta a kezem.-Mi vagy te?? Öngyilkos merénylő?

Kérdezte tőlem mire egy kicsit el vigyorodtam.-Nem és köszi.-ő csak bólintott.

-És mit szeretnél?

-Mutatni valamit.-erre ki nyitotta a szemét és fel ült ki másztam nagy nehezen az ágyból mert eléggé kemény volt. El kezdtem énekelni azt a dalt ami le volt írva mire a végére értem kinyitottam a szemem, rá néztem Dracora akinek a vágytól csillogott a szeme.-Draco??

-Igennn..-nyújtotta el az n betűt.

-Mire vágysz most a legjobban?

-Arra hogy ugyan úgy érez irántam mint én.-csillogtak a szemei ami furcsa volt mivel egy Malfoy de azért meg lehet szokni.

-Miért hogy érzel irántam?-kérdeztem mire fel állt és le ült elém.

-Szeretlek és remélem te is.-mondta mire a sokktol amit kaptam csak annyi jött ki a számon ami fel szabadítja.

-Nem cseng a füled a dalomtól.-mondtam mire meg rázta egy kicsit a fejét és vissza emlékezett.

-Menj ki.-mondta én meg csak fel vontam az egyik szemöldököm.-Menj ki!!-kiabált rám de én még mindig csak ültem.

-Draco én nem tu...-félbe szakított és el kezdett ordítani.

-AZT MONDTAM HÚZZ INNEN!!!-fel álltam és ki mentem. Be mentem a szobámba és be zártam az ajtót. Nem sokkal később le szállt egy bagoly az ablak párkányomra, ki nyitottam. Le vettem a levelet a nyakából és ez állt benne.

"Hello Nessa.
Nem ismersz engem annyira
mert már sok éve nem találkozunk.
Úgy döntöttem hogy el jöhetnél hozzám.

Ui:Dracot is hozhatod.

B.L"

Nem hittem a szememnek tényleg Bellatrix irt, ha ez egy csapda akkor végem ennyi volt nem tudok vissza jönni Dracohoz se akzokhoz akiket szeretek. Nem tudom hova kéne menjek de majd meg kérdezem Narcissát. Le mentem de már ott ültek az asztalnál és egy házi manó csinálta a reggelit. Draco ott ült az anyja mellett, le ültem Lucius mellé és meg vártam amíg a házi manó elém nem rakja az enni valót. Nem kellett sokat várjak pár perc múlva már előttem volt.

-Köszönöm, viszont én most fel megyek ha nem baj.-mondtam majd fel akartam állni de Lucius rá szorított a combomra ezért egy kicsit fel szisszentem és azzal a lendülettel ülve maradtam.

-Nem mész el addig amég én azt nem mondom.-mondta sziszegve az arcomba, csak bólintottam és ültem egyenesen. Egyet nem értek miért hagyja hogy velük legyek ha utál? Mindegy lesz még időm ezen gondolkodni. Max 15 perc telt el és a férfi meg szólalt.

-Mostmár mehetsz.-fel álltam és fel mentem a szobámba. Ahogy be léptem és be csuktam az ajtót azonnal ki is vágodott hátra néztem és le tepertem a földre.

-El ment az agyad Malfoy!-kérdeztem.

-Szállj már le rólam.

-Azt lesheted. Mond mit akarsz és húzz innen.-sziszegtem a fülébe, erre egy kicsit össze rándult amin én egy önelégült mosolyt villantottam felé.

-Beszélni.-le szálltam róla és fel segítettem.

-Hát akkor beszélj.-erre csak egy szem forgatást kaptam és arrébb lökött egy kicsit az útjából s leült az ágyra.-Bökd már ki!

Kiabáltam rá.-Be fejezted?-kérdezte mire én oda sétáltam hozzá és hátra löktem az ágyon.

-Ne merj hozzám szólni. Most meg takarodj.-mondtam és arrébb jöttem hogy fel tudjon ülni. Fel állt és ki sétált az ajtón.

-Ajtó bazdmeg!!-ordítottam utána. Nem hallotta ezért fel álltam és be csuktam.

Mielőtt le feküdtem volna az ágyon meg kerestem a zene lejátszóm amit még Pottertől kaptam, valamilyen muggle szerszám vagy mi ez de attól hogy muggle zene van rajta elviselhető. Mostmár tényleg ki feküdtem az ágyon. Az egész ágyat el foglaltam és csak hallgattam a zenét. Néztem a szobám falait és a plafont, meg untam ezért fel tápászkodtam és oda sétáltam az ablakomhoz s leültem a párkányára. Ki nyitottam és ki raktam a lábam, egyre kijebb és kijebb ültem amikor már a tetőn ültem akkor hátra hajtottam a fejem és néztem a felhőket. Amikor abba hagytam a felhők nézegetését előre néztem s majdnem nekem repült egy bagoly. Ahogy közelebbért fel ismertem, Hedvig volt az. Mit akarhat Potter?

"Hali Nessa.
Gondoltam írok neked
hogy eddig hogy telik a szüneted?

H.P"

Elegem van hogy mindig meg talál de hogy azt nem tudom. Gondolkoztam még ezen de egyszer csak ki vágodott az ajtó és be lépett rajta egy dühös Lucius.

Hétvége lesz úgy hogy mostmár lesznek részek. Kit shipeltek? Drassa vagy Fressa?  Bocsi ha rosszul írtam valamit.

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now