Jó olvasást.😊❤
Nessa szemszögéből
Tegnap este után nem nagyon volt kedvem fel kelni de legalább volt annyi eszem hogy mielőtt vissza ért volna a többi fiú fel vettem a fehérneműm. Azt amúgy sem mondta apám hogy nem köthetem össze a jót a hasznossal. Be mentem a fürdőbe fel öltözni meg le tusolni, amikor kész lettem a hajamat egy egyszerű varázslattal meg szárítottam és be göndöritettem. Ki léptem a helységből de ahogy láttam nem csak én voltam fent.
-Mit csinálsz itt?-kérdezte Weasley patkány.
-Merlinem! Hogy lehetsz ennyire idióta. Ha Harry el meséli akkor majd meg tudod de én nem fogom az is biztos.-mondtam miközben oda sétáltam az ágyhoz ahol Potter aludt, le ültem majd meg pusziltam a száját, ezzel nem sokat értem el úgy hogy egy picit hosszabb pusztit nyomtam úgy szintén a szájára, csak egy kicsi morgás hallatszott de igazából nem nevezném morgásnak hanem nyöszörgésnek szóval nyöszörgést kaptam válaszul ezért most már meg csókoltam.
-Máskor miért nem keltesz így?-kérdezte majd maga alá fordított.
-Nem vagyok Griffendéles.-mondtam majd ugyan úgy meg akart csókolni de egy hang meg zavarta ebbe.
-Neee!!-kiáltott fel Weasley.-Ezt ne itt.
-Ne nézz ide.-mondtam egy önelégült mosoly kiséretében.-Nekem mennem kell.
Le mászott rólam majd fel ültem és ki másztam az ágyból. Le mentem a nagy terembe reggelizni de Potter már a nyomomban is volt, kivételesen nem hozzám jött hanem a tegnap estéről számolt be Grangernek és Weasleynek. Le ültem az asztalhoz majd ettem pár falatot utána el kellett menjek Umbridgehez mert hivatta a Mardekárosokat. A többi ház társammal együtt mentünk úgy hogy nem féltünk ha valami baj lesz ne tudjuk meg állítani, ki számíthatatlan az a puffancs. Be léptünk és kb 50 vagy lehet több macskát láttunk.
-Végre hogy itt vagytok.-mondta majd fel állt az asztalától.-Dumbledorenak van egy serege ki kell deríteni hogy hol vannak.
Az agyam az teljesen máshol járt pont azt néztem ahogy Draco és Lauren egymás kezét fogják, ölelgetik egymást meg ahh.... A többit inkább nem mondom mert a végén még kinyirom Laurent. Max 20 percet igényelt ez az egész mert el mondtam hogy Cho Chang is a seregbe van ha jól tudom. Meg is keresték az említett személyt majd el vezette őket a Szükség Szobájához. Ki robbantotta a falat Mrs.Wattacukor Draco pedig oda hozta Chot. Egyenesen Dumbledorehoz mentünk mert miért is ne. Csak hogy hihető legyen egy kicsi kis könycsep gurult végig az arcomon hogy lássa Potter a sajnálatom iránta. Hála Merlinnek el hitte. Amikor el engedték közelebb jött hozzám majd meg fogta a kezem és meg szorította.
-De ez nem a professzor serege.-mondta majd még közelebb jött.
-Nem az áll a pergamenen hogy Potter serege hanem az hogy Dumbledore serege.-waow ki nem jött még rá. Rá néztem Dracora aki az idegtől már alig látott de Potter csak még jobban közeledett. Végre el mentek Dumbledore meg fel szívodott. A többi óra nem volt meg tartva mert egyesével hallgatták ki a házaknak minden tagját, a végére hagyták Pottert.
-Mit tudsz??!!-kérdezte Pottertől.
-Semmit.-mondta majd be jött Piton.
Nem rá figyeltem így nem hallottam mint de arra eszméltem fel hogy Granger szokásához híven ordít.
-De az be van tiltva!!-kiáltotta el magát.
-Amiről Kingsley nem tud az nem fáj neki.-le fordította a képet amin rajta volt a miniszter.
-Ha esetleg meg akarja ölni Pottert akkor hozok.-nem szólalhattam meg így csak megint úgy csináltam mintha a hallottakon el kezdtem volna sírni de nem feltűnően.
-Harry mond meg!!-kiabált tovább Granger.
-Mit mondjon meg?-kérdezte tök nyugodtan.
-Hogy hol van Dumbledore titkos fegyvere.-nem volt semmilyen fegyver de azért az, az idióta rózsaszín varázsló be vette. Maximum 2 óra telt el de végre vissza jöttek. Ahogy be léptek a helységbe fel álltam és Potter nyakába ugrottam amit Draco nem nézett jó szemmel ezért muszáj volt mosolyognom.
-Ma még el kell mennem de majd este vissza jövök.-mondta Potter majd le vezette a derekamról a kezét.
-Rendben.-lábujj hegyre álltam majd megcsókoltam. A szőke fiú már fort a dühtől de nem foglalkoztam vele. El engedett a szemüveges fiú majd egyenesen a klubbhelység felé vettem az irányt. Nem sokkal ahogy be léptem csatlakozott hozzám a többi háztársam. Mindenki el ment a hálokörletébe ahogy én is, egy gyors tusolás után le feküdtem.
Körülbelül hajnali 2 lehetett de arra keltem hogy a nevemet mondogatják.
-Nessa az anyádat kelj már fel!-hallottam most egy kicsit hangosabban.
-Ahh... Mit akarsz Draco?-kérdeztem miközben fel ültem.
-Itt alszok.-mondta majd le ült mellém.
-Mi? Várj, mivan?-meg dörzsöltem a szemem hogy lássam is valamit.
-Laurem egyfolytában horkol nem tudok mellette aludni.-ahogy láttam meg forgatta a szemét majd le feküdt mellém.
-Sosem férünk el, vagy én alszok rajtad vagy össze húzód magad válasz.-sóhajtott egyet.
-Gyere ide.-oda húzott magához. Abban reménykedtem hogy Potter talán este nem jön ide. Ha holnap reggelinél ugyan úgy ahogy eddig öleléssel köszönt akkor nem jött be a szobába. Hallgattam még pár percig a légzését majd el nyomott az álom.
Másnap reggel arra ébredtem hogy Malfoy folyamatosan ordít.
-Maradj már kussba!-félig ki nyitottam a szemem hogy lássam kivel ordít.
-Miért rohansz mindig a kezei közé?-kérdezte Lauren.
-Mert....-gondolkozott egy kicsit.-Mert csak ő ért meg.
-Mivan benne ami bennem nincs?-kérdezte.
-Sok minden.-nem vették észre de már ott álltam az ágy mellett.-Tudod mit? Igaza volg Nessának csak egy játék vagy nekem.
Meg akarta pofozni mire én oda léptem és el kaptam a karját.
-Amit most mondok azt nagyon jegyezd meg. Csak én, egyedül csak is én üthetem meg.-arrébb löktem a kezével együtt de azzal a lendülettel egyenesen az ágyra esett ami mögötte volt. Meg fogtam Malfoy karját és ki húztam onnan.
-Miért keresed a bajt??-a szürke szemeibe néztem de csak ürességet láttam bennük.
-Nem tudom.-mondta majd el indult a nagy teremhez. Vissza mentem és át öltöztem, a hajamat ló farokba kötöttem. Be mentem a nagy terembe, a tekintettem össze találkozott Grangerével ami egyben bánatott és gyülöletett árasztott magából. Le ültem és neki akartam kezdeni a reggelihez de Dumbledore félbe szakított benne.
-Jó reggelt mindenkinek. Jövőre választani fogunk a hatodikosok közül hogy kik lesznek az iskola elsők. Egyenlőre a Griffendéleseknél Ms.Granger az első, a Mardekárosoknál Mr.Zabini. Mivel ez a két ház nagyon nem jönnek ki egymással ezért tőlük lesznek iskola elsők.-
Be fejezte a mondandóját én meg neki láttam a reggelimnek. Mikor végeztem fel álltam és el mentem az óráimra. Az összesen dolgozatot írtunk úgy hogy nem is tanultam ezért tuti hogy rosszak lesznek. Már csak egy két nap volt nyári szünetig, arra még nem jöttem rá hogy kinél töltsem, Potternél vagy Malfoynál.Helyesírási hibák vannak benne mert nem olvastam át ezért is bocsi😅❤
Folytatás hamarosan.
YOU ARE READING
Az eltitkolt utód |/Draco Malfoy ff\|
FanfictionA borítót készítette: @fargmexnts innen is köszönöm neki. 🥰 Mindenki tudja Tudjuk kinek a múltját. Ám nem minden titkáról tud mindeki. Tudjuk kinek született egy lánya akit Nessa Denemnek hívnak. Évek óta a Malfoy családnál van, az anyjáról nem tud...