᯾66᯾

557 28 4
                                    


Jó olvasást!

Nessa szemszögéből.

Csak álltam ott Draco előtt és szorosan öleltem. Sosem éreztem még ennyire közel magamhoz, csak ez az egyetlen hiányzott. Egyhelyben álltam addig a percig amíg el nem tolt magától. Felemelte az államnál fogva a fejem és mélyen bele nézett a kékjeimbe. Nem akartam őt elengedni soha de sajnos muszáj lesz a szülei miatt. Narcissa ki fog akadni teljesen ha megtudja mit tett ma a fia, Luciusról pedig inkább nem is mondok semmit. Hátrébb lépett én pedig minden egyes mozdulatát követtem.

-Ha így nézel rám esküszöm ott hagyom apámékat és elmegyek veled valahova.-ezen a mondaton el mosolyodtam.

-Draco ez így nem mehet tovább.-elé sétáltam majd felnéztem rá. A kezem közé fogtam az arcát és a szemébe néztem.-Hidd el nekem, mindig itt leszek veled és sosem foglak elfelejteni de most el kell hogy menjek.

-Nessa kérlek ne csináld.-sóhajtottam majd megigazítottam a haját.

-Hunyd be a szemed.-tétovázott de megtette. Az akjaihoz hajoltam majd a szájára suttogtam.-Szeretlek.-ezzel el is tűntem onnan egy gyors varázslattal. A Denem kúria előtt voltam. Össze szedtem magam és iramosan kezdtem el befelé menni, az utat a szobámhoz vettem. Amint fel értem bele ugrottam az ágyamba és elmerültem a gondolataimban. Biztos jó ötlet volt hogy ki mondtam? Fogadjunk most biztos meg utált. Teljesen ki kell vernem a fejemből őt hogyha jót akarok neki, sosem vágytam még ennyire senkinek sem a közelségére de Draco más. Ő sokkal jobban vonz mint a többi fiú amit egyáltalán nem értek. Potter előtt még volt kettő varázsló akivel majdnem olyan kapcsolatot ápoltam mint Potterrel, de őket csak kihasználtam. Nem vagyok rá büszke de azt bevallom hogy élveztem ameddig tartott. A gondolataimból ajtó csikorgás szakított ki.

-Nessa! Végre hogy meg találtalak.-ült le mellén Adam.

-Adam semmi kedvem hozzád.-mondtam teljesen őszintén de ő mit sem törődve ezzel mellém feküdt.-Ezt most ugye te sem gondoltad komolyan?

-Most miért?-emlete fel a fejét. A barna szemei csillogtak ahogy rám nézett. Nagy nehezen rá vettem magam és megöleltem. Erre volt most a legjobban szükségem, hogy elfelejtsem ezt az egész napot majd végre nyugodtan hajtsam álomra a fejem úgy hogy nem gondolok Dracora, erre a kibaszott életre és egy csomó minden másra.-Ennyire szereted?

-Kit?-tudtam kire céloz de egyáltalán nem volt kedvem vele megvitatni a szerelmi állapotom.

-Dracot.-forgatta meg a szemét. El toltam magamtól.

-Nem tudom miről beszélsz. Nem szeretem és soha nem is fogom, csak egy jó játék volt ez az egész.-fel vonta az egyik szemöldökét és mosolyra húzta az ajkait.

-Ezt magadnak beszélted be, te igenis szereted Dracot csak félsz elmondani neki. Ha csak egy játék lett volna akkor most nem könnyeztél volna be.-ekkor vettem észre hogy igaza van. Amilyen gyorsan csak tudtam elnéztem és letöröltem a könnyeim. Vissza fordultam.-Most pedig húzzál fürdeni mert bűzlesz ettől a nem tudom milyen lével össze kent pólótól.-a füléhez hajoltam és bele suttogtam.

-Ez vér.-felpattant az ágyról és elkezdett hátrálni.

-Kit öltél meg?-elkezdtem nevetni. Nem válaszoltam csak bementem a fürdőbe. Le dobtam a ruháim és beléptem a zuhany kabinba. Amint elkezdtek lefolyni a víz cseppek az egész testemen el lazúltam. Abban a percben kikapcsolt az agyam és csak én meg a lefolyó víz volt. Lehunytam a szemem egy percre de ekkor egy erős kart éreztem a derekamon, ijedten fordultam hátra de nem volt ott senki. Ezt elkönyveltem annak hogy túl fáradt vagyok. Megfürödtem, felöltöztem és kimentem. Adam az ágyon aludt de túlzottan nem érdekelt, mellé feküdtem de közénk raktam egy párnát, biztos ami biztos. A takarót magamra húztam viszont Adam nem érdekelt, az egész takaró nálam volt és azt öleltem át majd egy kicsivel később elaludtam.

Draco szemszögéből.

Ott hagyott. Teljesen egyedül. Csak annyit mondott hogy szeret de azt nem úgy mint aki komolyan gondolja. Vissza térve a jelenbe, most Emily mellett ülök és hallgatom ahogy az apám jártatja a száját de semmi komoly dolog nem hagyja el.

-Fiam figyelsz te rám?-rá kaptam a tekintettem és bólintottam.-Vissza térve az esküvőre. Jövő hónapban lesz megtartva.

-Hogy mikor??!-álltam fel hirtelen.-Nem fogok senkivel sem össze házasodni 19 évesen.

-De! Már meg szerveztem mindent. Már csak Emilynek az elképzelése kell és mennyasszonyi ruhát nézni.-a mellettem ülő lány megfogta a kezem hogy üljek vissza mellé de kirántottam a kezem a kezei közül és nagy léptekkel elhagytam a Kúriát. Nem tudtam hova megyek csak mentem. Végül az egyik kocsmában kötöttem ki a mugli világban. Bementem majd leültem a pulthoz, elkezdtem rágódni az életem minden egyes dolgán és arra jutottam, hogy Nessa nélkül egy senki vagyok. Minden egyes porcikám Nessát akarta a gyönyörű mosolyával, azokkal a szép tenger kék szemeivel és a kedvességgével amit általában csak nekem mutat ki. Sajnos ő sosem volt olyan hogy ki mutassa az értéseit, inkább elnyomja magában.

-Mit adhatok?-jött oda hozzám a pultos lány. Most komolyan mindenütt lányok vannak? Felnéztem rá mire egy kisebb mosoly jelent meg az ajkain, amibe utána bele is harapott.

-Csak egy sört.-inkább vajsört kértem volna de sajnos olyan itt nincs. Lehajolt az italhoz de direkt úgy hogy kitolja elém a hátsó féltekét. Még válogatott pedig ott volt előtte csak el kellett volna vennie de ahogy ezt végig néztem, majdnem elkezdtem nevetni annyira nagyon akarta hogy észre vegyem. Mire végre elém tette egy papír darabkát is elém tolt amire számok voltak írva. Ránéztem és kacsintott egyet.-Van barátnőm.

-Komolyan?-nem válaszoltam. Trappolva elment. Meg forgattam a szemem és bele ittam. Amint megittam kértem még egy csomó italt majd a sárga földig le ittam magam, nem tudom mire volt jó de elfelejtettem akkor mindent.

Nessa szemszögéből.

Arra ébredtem ahogy Adam mozgatja mellettem a párnát. Résnyire kinyitottam a szemem és azt láttam ahogy el akarja onnan venni.

-Ha azt onnan el veszed halott ember vagy.-mondtam teljesen nyugodtan és csukott szemmel. Pár perc múlva fel ültem és oldalra néztem. A mellettem lévő férfi már a cipőjét vette amit nem is vettem észre mikor vette le. Felállt majd rám nézett.

-Elfelejtettem mondani hogy ma gyűlés lesz.-kacsintott majd kiment.

-Hogy lehetek ilyen....nem mondom mi.-de jó már magamban beszélek. Teljesen meg hülyültem. Felálltam majd egyenes utat vettem a nagyterem felé mezítláb. Ahogy a hideg padló a talpamhozért kirázott a hideg. Kiléptem a szobából és lassú léptekkel haladtam a terem felé. Túlságosan nem zavartattam magam hogy oda érjek, a lassú lépteimet Draco hangja szakította félbe. Azonnal elkezdtem futni. Kivágtam az ajtót majd annyit láttam ahogy Lucius Dracon használja a Cruciatus átkot.-Capitulatus!-kiáltottam oda mire mindenki rám nézett.

-Nessa....-hallottam meg Draco gyenge, suttogó hangját. Luciushoz sétáltam majd rá küldtem egy ártást mire a földre hullott. Felette álltam és csak le néztem rá.

*****************
Ez egy kicsit unalmasabb lett
mint a többi de ilyen is kell.😅❤

Folytatás hamarosan!

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now