✯22✯

1.1K 45 1
                                    

Nessa szemszögéből

Fel álltam és követtem az apám, utánunk akart jönni egy csomó halálfaló de az említett személy nem engedte. Be mentünk egy kisebb szobába és rögtön meg fogta a bal karom és fel húzta a pólom ujját.

-Mivan akkor ha meg gondoltam magam?-mondtam mire csak egy gonosz vigyorral rá tette a pálcáját az alkaromra.  El motyogott egy varázsigét de ahogy végzett nagyon erős fájdalom nyílalt a karomba amely perceken belül el öntötte a testem minden porcikáját. Egyre jobban szorította a karom hogy végezzen mielőtt el ájulok a fájdalomtól. Küzdödtem még de egyszer csak el sötétült minden.

Egy nem meg szokott helyen tértem magamhoz ami valószínűleg az apám egyik szobája lehetett az. Lehet h már lassan 2 hete itt élek de nem tudtam körbe nézni annyira. A kezem bizsergett ezért rá néztem és rajta volt a sötét jegy, mostmár teljesen változtatnom kell az életemen. Fel álltam az ágyról és ki sétáltam az szobából. Le sétáltam és be mentem a nagyterembe. Vissza leültem a helyemre mert még mindig tartott a gyűlés.

-Végre....-mondta az apám és folytatta.

-Bocsánat hogy félbe szakítalak apám de lenne egy kérdésem.-csak meg forgatta a szemét.

-Mondjad lányom mi a kérdésed?-egy kicsit hangosabban mondta a keleténél.

-Mit keres itt olyan varázsló aki nem is halálfaló?-utaltam Dracora. Nem válaszolt ezért fel álltam és arrébb löktem a széket és ki mentem, hallottam még apám suttogó hangját ahogy azt mondja hogy "Tiszta anyja" egyre jobban érdekelt az anyám de az is hogy mikor derülhet ki hogy tudjuk ki az édesapám. Hopponáltam a Roxfortba és le mentem a Mardekár klubbhelységébe. Szokásomhoz híven be mentem a lányoknak a hálókörletébe és át öltöztem iskolai talárba. Le mentem és ki sétáltam a klubbhelységből. Gyalogoltam a folyosókon de nem kellett sokáig mert az udvarra igyekeztem, ki léptem és kerestem egy padot, nem tudtam, hogy a többi diák hol lehet de legalább végre egyedül lehettem. Sajnos nem tartott ez az öröm olyan sokáig mert oda ültek mellém Potterék.

-Szia Nessa.-köszönt Harry.

Ki fújtam egy csomó levegőt.-Hali.-biccentettem a két másiknak.

-Úgy látszik hogy a vérárulók és a sárvérűek nem tudnak köszönni.-meg forgattam a szemem.

-Bocsánat őfelsége.-hajolt meg Weasley.

-Ha befejezted akkor fel állhatsz és el mehetsz. Lehetőleg vidd a barátnőd is.-mondtam majd mit sem törődve azzal ahogy el káromkodja magát oda fordultam Potterhez.-Mit szeretnél?

-Csak láttam hogy Malfoy nincs itt ezért ide ültem.-a kezembe temettem a fejem és csak ültem. Láttam a szemében hogy valamit akar, nem érdekel hogy mit fog szólni de ha nem mondja akkor Legilimenciával szedem ki belőle.

-Harry.... Mit szeretnél?-mondtam a nevét egy kicsit sóhajtva.

-Semmit.-ekkor használtam rajta Legilimenciát de ami benne volt a fejébe eléggé meg rázott.

-Me-Mennem kell.-mondtam majd fel álltam és le mentem a klubbhelységbe. Ahogy be értem le kellett üljek. Az volt a fejében ahogy meg öli az apámat aztán meg be ugrott előttem ahogy azt mondja magában hogy tetszem, egyáltalán lehetséges az hogy én Nessa Denem tetszem Harry Potternek? Ez képtelenség. Ki nyitódott a porté és be lépett rajta egy nagyon dühös Draco. Fel álltam és elé sétáltam.

-Héj, Draco mi a baj?-kérdeztem.

-Mutasd a karod.-csak néztem rá és meg sem szólaltam.-Mutasd a karod!

Egy kicsit hangosabbam kérte az előzőnél.-Oké de nem itt.-be húztam a lány wcbe. Fel húztam a pólom ujját, ki kerekedtek a szemei és sajnálat csillant meg a szemeiben.

-Miért?-kérdezte motyogva.

-Azért mert nem volt más választásom. Mától teljesen meg változtatom az életem és a minden napjaim.-ki viharzott. Ki mentem és aki ott ült a helységben ahol tartózkotam mindenki rám nézett. El akartam tűnni hogy senki se lásson és elő törjön az a sok fájdalom amit eddig el nyomtam. Annyira nem volt jó hogy az aki meg bízott bennem vagy lehet hogy még mindig bízik ő most teljesen ki lépett az életemből, örülnék ha ez nem így lenne. Fokozatosan lépekedtem a lépcsőket és nem sokra fel értem, úgy nézhettem ki mint egy élő halott. Az ajtó előtt vettem egy mély lélegzetet és be mentem senki nem volt ott ezért volt időm egy kicsit aludni. Akkor nem érdekelt a tanulás vagy hogy mit fogok ezért kapni.

Draco szemszögéből

Nem hittem el amit láttam, Nessa nem olyan mint aminek le írja magát, ő soha nem lesz és volt ilyen. Amikor meg láttam a karján a sötét jegyet akkor sajnálás és düh öntötte el az egész testem, lehet hogy most hanyagolni fogom az úgymond kapcsolatunkat.

-Draco minden rendben?-hallottam meg Pansy hangját, teljesen rám van szállva.

-Persze.-adtam egy szavas választ.

-Nem hiszem hogy minden jó lenne. Úgy nézel ki mint egy élő halott.-csak rá néztem és meg ingattam a fejem.

-Van baj, egy csomó bajom van de nem mondhatom el.-le ült mellém.-Nem akarnál ki menni?

-Tereled a témát.-mondta. Arrébb húzottam nehogy én húzam a rövidebet.

-Ne anyáskodj már nekem.-forgattam meg a szemem majd ki küldtem. Vissza mentem az ágyhoz és le feküdtem, nem akartam aludni de el nyomott az álom.

Nessa szemszögéből

Arra ébredtem hogy az ajtó ki csapódik majd Pansy lép be rajta, eléggé dühösnek látszott de azért szem forgatva meg kérdeztem tőle.

-Pansy mi bajod?-ez nem volt túl kedves de nem baj.

-Draco...-erre rá néztem és meg indultam volna felé amikor fel emelte a kézét védekezésből majd ezt mondta.-Nyugi nincs vele semmi baj.

Ha már fel álltam oda ülök mellé.-És a többi?

-Meg kérdeztem tőle hogy mi a baj erre csak azt mondta hogy semmi aztán meg azt hogy sok baja van el kezdte terelni a témát és utána közölte velem hogy ne anyáskodjak neki.-mondta a nyávogós hangján amitől ki tudnám tépni az összes hajszálam.

-Most ezért kellett ki törnöd majdnem az ajtót?-egy kicsit nevettem ezzel őt felhúzva.

-Mostmár tudom miért bír ennyire Draco. Azért mert hasonlítasz rá.-rá néztem egy olyan "mi bajod van?" nézzésel.

-Jaj ne add már az ártatlant tudom h tudjuk ki az apád.-ki tágultak a szemeim majd fel pattantam.

-El ne mond senkinek mert azért ki csinálak.-ő csak egy kicsit bólintott.-Hogy vagy kitől tudtad meg?

-Az apám halálfaló, ő mondta hogy van egy lánya tudjuk kinek és észre vette hogy szemezzel Dracoval így rögtön le vágtam hogy te vagy az.-mondta én meg csak álltam előtte. Beszélgetünk még, utána le mentünk a nagy terembe vacsorázni.

Ez a rész egy kicsit késve de itt van. 😅❤

Folytatás hamarosan

Az eltitkolt utód  |/Draco Malfoy ff\|Where stories live. Discover now