Ellerim titreyerekten telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Ee-Efendim amca."dediğimde karşıdan ses gelmedi, "Amca orda mısın? Alo."dedim ama yine ses gelmedi. Telefonu kulağımdan çekerek kapattım, tekrar telefonum çalmaya başlayınca, kulağıma götürmeden hoparlerini açtım.
Sesi hoparlöre verince, "Efendim Amca."dedim ama sesimin ve elimin titrememesine özen göstermeye çalıştım. Kalbim hızlı hızlı atarak heyecanla ne diyeceğini merakla bekledim.
Mithat, "Yasemin kızım nasılsın?"
"İi..İyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız Amcacım."diye sorduğum da derin bir nefes çektikten sonra, öylesine aradığı için, içim bir nebze olsun rahatlamıştı.
"Bende iyim kızım. Yarın Türkiye'ye geliyorum. Canının istediği bir şey var mı?"
Dediğinde bir an duraksadım, "Teşekkür ederim siz sağsalim gelin yeter."dedim ama canımın istediği tek bir çikolata vardı, adını hatırlayamadığım için söyleyemedim. Annem babam sağ iken getirdikleri çikolatayı çok sevmiştim. Annem ve babam öldükten sonra, bir daha o çikolatadan getirmemişlerdi. Daha doğru hiç çikolata getirmemişlerdi.
"Amca kaç günlüğüne geliyorsunuz?" diye sordum, ama sesim güçsüz ve çatallı çıkıyordu.
"Beş günlüğüne geliyorum. İşlerimi halledip geri döneceğim. Kızım sen iyi misin? Sesin kötü geliyor sanki."
"Y-Yoo iyim amca çok iyim."dediğimde Gurur ve Başar pür dikkat sessizce beni dinliyorlardı.
"Havaalanından bizi sen alabilir misin?"
"Tabi amca ben alırım sizi."
"Ben Türkiye'ye iniş saatlerimi sana mesaj atarım."
"Tamam, amca Serenay yanında mı.? Telefonu ona verebilir misin.?"
"Tamam kızım kendine iyi bak geldiğimizde görüşürüz. Telefonu Serenay'a veriyorum."
"Jasmin nasılsın?"
"İyim, sen nasılsın Sery?" biz genelde birbirimize böyle hitap ederdik.
"Bende iyim. Türkiye için hazırlık yapıyorum. İstediğin bir şey var mı?"
"Hayır teşekkürler. Başka odaya geçebilir misin?" diye sorduğumda neyi soracağımı anlamış gibi, ben sormadan cevapladı.
"Jasmin, annem babam ve ben geliyorum. Korkma." Fısıltılı bir şekilde dediğinde gerilen vücudum gevşemiş içime bir su serpilmişti. Umarım Gurur neyden korktuğumu sormaz.
"Tamam Sery, yarın görüşürüz."
"Tamam görüşürüz öptüm."
"Ben de seni öpüyorum Sery." diyerek telefonu kapattım. Başar boğazını temizler gibi yapınca ona baktım.
Başar, "Amcan geliyor ha? Bugün testleri ve beyin tomografini çekmemiz lazım. Yoksa seni bu şekilde çıkaramam." dedi bana cevap hakkı vermeden.
"Ama?" diye söylendiğimde tek kaşını kaldırmış, dudağını biraz büzerek cevap verdi.
"Yasemin bu burun kanamasını hafife alamayız. İtiraz istemiyorum." dedi hiç konuşma fırsatı vermeden cebinden telefonu çıkartıp bir numaraya bastığında direk kulağına götürdü. "Alaz hemen 212 odaya gel." deyip kapattığında yüzüm put gibi kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...