50.bölüm "Pislik"

43.3K 1.5K 2.8K
                                    

"Bu gece seninle birlikte olmak istiyorum. O yüzden güçlü olman lazım."

🔗

"Pislik!" deyip elini masanın altına sokup elimin üzerine tırnaklarını geçirdi. Gülmemek için yanaklarımı içe doğru gömdüm.

Elini çekeceği sırada yakalayıp avucumun içinde hapsettim. Heyecandan elinin içini terlediğini hissettim. Senin heyecanını yerim ben. Karşımda bizi izlemelerini aldırış etmeden kulağına fısıldadım.

"Sen benimle birlikte olmak istemiyor musun?" dediğimde farkında olmadan elimi sıktı. Başımı annemden tarafa çevirdiğimde beni öldürecek gibi bakması tüm hevesimi kaçırmaya yetti.
Önüme döndüm. Elini son kez okşayıp serbest bıraktım.

Her şey tamda istediğimiz gibi oldu. Güzel bir yemeğin ardından geçen vakitle neredeyse gece yarısını buldu. Herkes evine dağılırken, ben de fırsat bulup gusül abdestimi yenileyerek hocayı beklemeye başladım.

Nihayet imam geldi. İlk defa birine  karşı mahçup oldum, imamı bu saatte getirdiğim için. Bebeğimin de abdestini yenileyip yanıma oturmasıyla, kokusu aklımı başımdan almaya yetti.

Nikahımız kıyıldıktan sonra, tekrar büyüklerimizin elini öptük. Mithat amcalar bu gece bizim evde misafirdi. Annem onlara kalacakları odayı gösterip geldikten sonra, bebeğimin elini tutup kendi odama geçmek için merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladım.

Odamın kapısını açıp içeriye gireceğim sırada, annemin sesini işittim.

"Gurur," dedi, imalı sesle. Yanımıza kadar geldi. "Yasemin kızım düğün olup bitene kadar ayrı yatacaksınız." dedi kaşlarım çatılır gibi oldu.

"Biz evliyiz anne." deyip elimi kaldırıp yüzüğü gösterdim.

"Evli olmanız beni alakadar etmez." diyerek bebeğimin koluna girip kendine doğru çekti.
"Gel kızım." deyip tuttuğum eli bıraktırdı.
"Kaç aydır benden gizliyorsun." dedi.

Sokayım böyle işe!!!

"Anne?" deyip Yasemin'in kolundan tutacağım sırada bakışıyla durdurdu beni.

"Gel kızım benim kaldığım kata çıkacağız." dedi. Acaba bir tür şaka mı dedim kendi kendime. Annem bir üst kata çıkmaya başladığında, ben öylece kalakaldım.

Kokusunu almadan uyuyamam ki? Onun üstümde yatışını hissetmeden nasıl uyuyacağım ben!

Anne beni zora sokuyorsun.
O bensiz uyuyamaz, ben de onsuz. Keşke gizlice benim eve götürseydim.
Kaldığım odanın kapısını istemsizce açarak içeriye girip kapattım. Lambayı bile yakma gereksinimi duymadan pencereye doğru adımladım.

Pencereyle duvar arasında benim çalışma masam bulunuyordu. Masanın üstünden sigara paketini elime alıp içinden bir tanesini çıkarttıktan sonra yaktım.

Havalar bu ara serinlediği için pencere kapalıydı. Pencereyi açtığımda temiz hava yüzüme çarptı. Sigarayı içime çektikten kısa bir süre sonra dışarıya doğru üfledim.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin