Nikah memuru, "Yasemin Yıldırım sizde şahitlik ediyor musunuz?" deyince sessizlik oluştu.
Yasemin YILDIRIM...
<Yazardan devam...>
3 saat öncesi 🔄
Gurur, Yağmur'u mağaza çıkışı yakalayarak, otoparkın girişine kadar kızın kolundan tutup sürükledi. Aklınca o saf kızının aklına girip, onu kendisinden soğutacağını sanıyordu. Bugünkü öpüşmede farkında olmadan saf kızın Gurur'a karşılık vermesi o kadar mutlu etmişti ki...
Karşılık vermesi, onu bu kadar etkilememişti."Yağmur senin belanı sikerim. Bir daha Yasemin'e yaklaşırsan!" diyerek kıza olan tüm öfkesini kusmaya başladı. Hiç bu kadar sinirli olmamıştı. Yağmur korkudan konuşamıyor, Gurur'un bu hareketini beklemiyordu. Yaptığı planlar, aldığı komutlar işe yaramadığını bir kez daha görmüş oldu.
"Yemin ederim gerçek yüzümü görmek istemezsin. Bu son uyarım." deyip yumruğunu arabaya geçirdi. Yağmur, korkudan gözlerini kapatarak başını sallamakla yetindi. Gurur arkasını dönüp kendi arabasına koşar adımlarla giderek, aracın kapısını sertçe açıp içine bindi.
Yağmur az önce yaşadığı olayın ardından, Gurur'u tamamen kaybettiğini, ne yaparsa yapsın onu kazanamayacağını anlamış oldu.
4 saat sonra...
Serra, "Gurur! bu kızı benim evimde istemiyorum. Gelinim olarak ben Yasemin'i görmüştüm, ama sen!" deyip devamını getiremeden dudaklarını birbirine bastırdı. Oğlunun bir anda evlenişini kabullenemiyordu. "Şu kızı al yanımdan uzaklaştır." diye sızlanıp durdu. Leyla Gurur'un kolunu bırakmadan etrafa, gülücükler dağıtmaya başladı. Karı koca rolüne girerek, tek amaçları etrafındakileri inandırmaktı.
Gurur, "Anne lütfen! Karıma karşı daha saygılı olur musun." dedi dilinin ucuna geliyor, ama iki sözcük bıçak gibi yarıda kesiyordu. Bu durumda minik karısı Yasemin'i de tehlikeye atmakta istemiyordu. Serra teyze oğluna yandan bakışlar atarak, uzaklaşsın diye kaş göz işareti yaptı.
"Gurur şu kızı yanımdan götür, şimdi arkadaşlarım görecek." diye tekrarlayarak sesi kalabalığa göre yüksek çıktı. "Bu kim diyecekler. Git karını benden uzaklaştır, kime gösteriyorsan göster. Bu arada boşanmadan da eve adımını dahi atayım deme sakın." diyerek bir sinirle oğlunun yanından ayrılarak uzaklaştı.
Bu düğün sıradan bir düğün değildi. Her tarafta korumalar ve güvenlik güçleri vardı. Düğün başlamak üzereydi. Gelin damat yerlerini alırken, Gurur etrafa bakınıp durdu. Nerede kalmıştı minik karısı. Artık onsuz duramayacağını biliyordu. Şu geçen on içinde, her bir gün ona ay yıl gibi gelmişti.
Gurur Özgür'ün yanına ulaşarak, "Özgür nerde kaldı sizinkiler." diye sordu.Özgür, "Sizinkiler mi?" diyerek ukalaca devamını getirdi. "Yasemin mi?" deyip gülerek cevap verdi. Gurur sert bakış attığında, yanaklarının içini ısırarak cevap verdi. "Yoldalar. 5-10 dakikaya burda olurlar." diye ağzının içinde geveleyip durdu.
Gurur bilmiyor ki, Özgür ondan gizli işler çevirdiğini. Duysaydı sağ bırakmazdı. Özgür, Gurur'un Yasemin'i ne kadar çok sevdiğini nikah kıyılırken anlamıştı. Arkadaşı Yasemin her ne kadar boşanıp edeceğiz desede, Yasemin'in de onu sevdiğini iki gün önce görüp anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...