31.bölüm "Kalp ağrısı"

52.7K 1.8K 3.8K
                                    

"Hocam benden istediğiniz dosyaları getirdim." elindeki Yasemin'e ait dosyayı uzatırken, Yasemin'in sesini duydu.

"Alaz."

🔗

Alaz adının zikredilmesiyle, dona kalmıştı. Aynı zamanda odada bulunan herkes. Gurur'un kaşları derinden çatıldı. İlk onun adını söylemesi öfkesini dışa vuracak kadar çenesi seğirmeye başladı.

İkinci kez Yasemin'in sesini duydu.
"Alaz sonunda geldin." deyince sertçe yutkundu, duyduklarını hazmetmeye çalıştı.

Yasemin elini hafif kaldırarak Alaz'dan tarafa uzattı. "Alaz yanıma gelirmisin?" dedi yorgun çıkan sesiyle. Elindeki dosyaları Başar'a verdikten sonra, adeta çivilenmiş gibi adımlarını zor hareket ettirdi. Üç adımlık mesafe o kadar uzun gelmişti ki ona.

Alaz Yasemin'in önünde durup eğildi.
"Alaz nerelerdeydin? Bugün seni okul çıkışı takip ettim, ama sana yetişemedim. Sonrasını hatırlamıyorum." deyince Gurur'un ağzından bir küfür savruldu.

Herkes şok olmuş gözlerle ikiliyi izlemeye başladı.
"Alaz neden herkes geçmiş olsun diyor? Kaza mı yaptım?" deyince donup kalan Alaz, dili kilitlenmişti adeta.

Serenay, "Jasmin neler oluyor?" deyince Serenay'a baktı.

Yasemin, "Sery sen ne zaman geldin?" deyince hafıza kaybı yaşadığını anladılar.

Başar, "Yasemin ben kimim?" deyince Yasemin başını hafif sallar gibi oldu.

"Sizi ilk defa görüyorum." dediğinde sessizce küfür savurdu. "Alaz neler oluyor anlatır mısın YARİM?" Son söylediği cümleyle Alaz'ın kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı.
"Neden hepiniz sustunuz? Kaza mı geçirdim?" diye peş peşe gücünün yettiğince soruları dizdi.

Eğilerek bakan Alaz'ın elini tuttu. Alaz bir kez daha yutkunarak yanına oturdu.
Hiçbir şey diyemeyecek durumdaydı, dili çözülmemişti. Son bir yıldır hasret kaldığı cümleyi tekrar duymayı beklemiyordu.

Yasemin yerinden doğrulur gibi kalkmaya çalışınca, ağrıdan "ahh" diye küçük inleme çıkarak dudaklarını birbirine bastırdı.

Alaz Yasemin'in kollarından tutup, "Hareket etme canın yanacak." deyince Yasemin'in gülümsemesini gördü. Daha kaç kez yutkunabilirdi ki.

"Alaz kaza geçirdim değil mi? O yüzden hastanedeyim." deyince hala sorduğu sorulara cevap alamadı. "Çünkü okul çıkışı Ayşe'yle beraber sohbet ederken arabada beni izlediğini gördüm. Sonrasında malum seni yakalamak için peşine düştüm." bakışları kısa bir an Gurur'u buldu, tekrar Alaz'a çevirdi. Gurur da o gün Ayşe'nin yanındaydı.

"Sonra aracıma atlayıp seni takip etmeye başladım. Ama işte gerisini hatırlamıyorum." dedi.
"Lütfen birisi cevap verebilir mi? Neden hastanedeyim?"

Kimse bu sorduğu soruya cevap vermedi, veremezdi de.

Yasemin'in bakışlarını tek tek çocuklarda gezdirdi.
"Ayşe?"
"Ali?"
"Mert?"
......

Tek tek hepsinin ismini saydı sma hiçbirinden cevap alamadı. Birbirlerine bakıp durdu. Alaz'a döndü.
"Tamam kaza geçirdiysem, tek kaza geçiren ben değilim bu dünyada. Bakın sapasağlam tekrar burdayım." deyince Ne düğünü hatırlıyordu, ne de vurulduğu anı. Hiçbir şeyi hatırlamıyordu.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin