Yüzüne sert bir şekilde tokatı geçirdim. "Sakın bir daha beni öp-" tekrar dudaklarını sertçe bastırarak öpmeye devam etti. Ateş gibiydi dudakları.
Bu PİSLİK benim ilk öpücüğümü mü çaldı.
🔗
Öpüşünü hızlandırarak hırsını çıkarır gibi devam etti. Diliyle zorlasada dudağımı birbirine bastırıp açmadım. Dudağımı kanattığına eminim. Ellerimi tekrar göğsüne bastırıp ittirmeye çalıştım, ama hiç yerinden kıpırdamadı.
Ben nefessiz kaldığım halde bu nasıl devam edebiliyordu. Sertliğiyle kasıklarımı delmek ister gibi bastırdı. Lavaboya yaslandıkça kalçam ağrımaya başladı. Öpüşü az öncekinden daha uzun ve sert oldu. Ayşe'nin telefonla konuşarak geldiğini duyduğumuzda, benden güçlükle ayrıldı. Son kez küçük öpücük kondurarak bir adım geriledi. İkimizde nefes nefese kalmıştık.
Benden uzaklaşınca ciğerlerime yavaş yavaş hava dolmaya başladı. Gözleri kahvenin en koyu tonuna bürünmüştü. Eğer Ayşe gelmeseydi daha devam edecekti bu PİSLİK.
Gurur boş olan tuvalete girerek kapısını kapattı. Ayşe kapıyı açıp, yavaş adımlarla gelerek önümde durdu.
Ayşe, "Tamam anne gelince görüşürüz."diyerek telefonu kapattı. Telefonunu küçük omuz çantasına atarak bana baktı. "Yasemin nasıl oldun? Dudakların niye şişmiş ve kıpkırmızı olmuş?"diyerek elimi tuttu.
PİSLİK abin şişirdi, kızarttı.
"Bilmem."dedim
"Yasemin ne diyeceğim, ya keşke bende senin gibi moda kapağına çarpsaydım." diye müzip bir şekilde güldü.
"Anlamadım?"dediğimde güldü.
"Çarpıştığın kişiyi diyorum. Adam az önce Esma'yla konuşurken yanımıza gelip seni sordu. Ömrümde böyle yakışıklı, uzun boylu, yapılı kimse görmedim."diyerek heyecanlı heyecanlı konuştu. "Keşke ben çarpışsaydım, ama varya Alaz'ın kudurduğuna eminim."
"Bilmem dikkat etmedim." dedim dikkatimi çeken tek bir şey vardı o da sesiydi.
"Aman be, senin gözün Alaz'dan başkasını görmüyor. Gözünü aç biraz. Acaba bekar mı?" diye söylene söylene konuştu. Abisi buna birazdan dalmazsa hiç şaşırmam. Birinin kapıyı tıklatarak içeriye girmesiyle gelen kişiye baktım.
Gelen Alaz'dı.
Alaz, "Ayşe bizi yalnız bırakabilir misin?"diyerek gelip önümde durdu.
"Alaz en son sizi yalnız bıraktığımda görmüştüm. O yüzden çeneni yorma?" deyince Alaz'ın kaşları çatıldı.
"Lütfen." diye diretti.
"Benim seninle konuşacak bişeyimiz kalmadı Karaca. Yürü Ayşe gidelim." deyip yanından geçerken kolumdan tutarak beni durdu.
"Lütfen!" diyerek Ayşe'ye çıkması için gözleriyle işaret etti.
"Alaz bu seferde bu kızı ağlatırsan." diye elini işaret ederek salladı. Alaz gözleriyle cevap verince Ayşe arkasını dönüp çıktı. Aramızda bir adımdan daha az mesafe bırakarak kolumu serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...