19.bölüm "Sakın"

38.5K 1.6K 5.6K
                                    

Başımı hafif kaldırıp baktığımda, Gurur'un tüylü göğüsleri gözüme çarptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başımı hafif kaldırıp baktığımda, Gurur'un tüylü göğüsleri gözüme çarptı. "Serenay nereye gitti? Ben yine bunun üstünde mi uyandım?"diye uykulu halde mırıldanaraktan doğrulmaya çalıştım. Gurur'a baktığımda halen uyuyordu. Uyandırmadan tamamen doğruluğumda altımda hissettiğim sertlikle geriye çekildim.

Gerizekalı boxserle mi girmişti yatağa? Gurur'un yüzüne baktığımda aldığı düzenli nefeslerinden uyanmadığını gördüm. Başımı aşağı eğdiğimde dimdik duran sertliğine baktım.

"Bu ne?" diye fısıldadım.

"Serenay haklıymış. Boyu kadar şeyi var." elimle ağzımı kapattım.
"Bunu na..nasıl? Bu..bu çok büyük?"

İyiki bununla gerçekten evli değilmişim. O kocaman şeyi nas-... of ne diyorum ben.

Uyandırmadan üzerinden tamamen kalktığımda direk banyoya koşup kapısını kilitledim. Aynanın karşısına geçip musluğu açarak soğuk suyu bir kaç kez yüzüme çarptım. Banyoda kaç dakika kaldım bilmiyorum ama Gurur'la asla karşı karşıya gelmemeye çalışacağım.

Şu 7 hafta çabuk biter. Bir daha ne ben Gurur'u görürdüm nede Gurur beni.

Kendi düşüncelerimden sıyrılarak daha fazla banyoda kalmanın manası yoktu. Kilitlediğim kapıyı açtığımda odanın boş olduğunu görünce içim rahatlamıştı. Gitmişti. Yatağın üzerine oturup telefonu elime aldığımda saatin daha erken olduğunu gördüm. Tekrar başımı yastığa koyarak uzandığımda Gurur'un kokusu sinmişti. Değişik ama bir o kadar da rahatlatıcı kokusu vardı. Gözlerimi daha fazla açık tutamayarak uykuya yenik düştüm.

🔗

Amcamla beraber birlikte kahvaltımızı dışarda yaparak bolca vakit geçirmeye çalıştık. Tabi gizlice doktorun yazdığı ilaçları da aksatmadım. Amcamın arada bana olan bakışları çok farklıydı, sürekli dalıyordu.

"Kızım seni, yeni aldığım eve götüreceğim." deyince çok şaşırdım. Benim için ev mi almıştı?

"Teşekkür ederim ama-" sözümü kesen amcama baktım.

"Kızım ben ne yapıyorsam üçünüz için. Hem kimliğini bana ver, lazım." deyince sanki boğazıma bişey kaçmış gibi öksürmeye başladım. Önümde duran suyu alarak içmeye başladım, evet korktuğum başıma geldi. Ne kıvıracaktım?

"Amcacım siz gelmeden önce kimliğimi kaybettim çıkarttırmaya zamanım da olmadı." dedim ama kaşlarını kaldırıp sorgulayıcı bakışları altında başımı eğdim.

"Tamam kızım tapu işlerinde işim vardı neyse bir daha ki sefere geldiğimde üzerine geçiririz ve sende kimliğini çıkartmış ol. Tahminen iki buçuk ay sonra tekrar geleceğim işlerim daha bitmedi." deyince rahatladım, o zamana kadar Gurur'la çoktan boşanmış oluruz.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin