57.bölüm "Seni istiyorum."

46.4K 1.4K 1.1K
                                    

Diğer bölümlere yorum+vote+takibe almayı unutmayınız...

"Sen kendini hazır hissedene kadar sana dokunmayacağım." dedi. Elini belimden çekip ona doğru döndüm. Gözleri kısıldı.

"Bu kadar sabırlı olduğunu bilmiyordum." dedim. Beni şaşırtmıştı.

"Benim sabrım içine kadar bebeğim. İçine girdiğim anda beni durduramazsın."

🔗

"Yasemin Aren beni istemeye gelecek ama abim yüzünden anneme açılamıyorum." dedi, sıkıntıyla nefesini dışarıya verdi.

"Abini ben ikna ederim. Çok mu sevdin sen Aren'i" dedim yüzümdeki tebessüm arttı. Elini kalbine koyarak gözleri aşkla parladı.

"Hemde nasıl. Bu noktaya kadar nasıl geldik anlamadım. Beni sürekli kollayıp sahiplenmesi beni çok mutlu etti." dedi.
"Çok seviyorum onu."

"Abinin karşı çıkacağını zannetmiyorum. Aren'le sıkı pıtı olacaklar bak gör."

"Ama abim gördüğü yerde boğacak gibi bakıyor. Bilmiyorum, kafam karışık." dedi.

"Abini ben halledebilirim. Sana karışamaz, karıştırmam da." dedim. Tabi nasıl ikna edersem bilmiyorum.

"Ayşe hadi aşağı inelim. Annene yardım edelim. Amcamlar gelecek birazdan." dedim.

Kendi evimde ağırlamak isterdim amcamları.

Yaklaşık yarım saattir amcamları bekliyorduk. Karşılamaya Gurur gitmişti. Yengemin sürekli arayıp hal hatırımı sorması beni oldukça şaşırtmıştı. Bana karşı değiştiğini hissedebiliyordum.

Gurur kapıdan içeriye girişiyle nefesim kesildi. Gün içerisinde onu hiç görememiştim. Gurur'un peşinden amcam, yengem ve Serenay girmişti. Cihan gelemiyordu tabi.
Gelmesini de istemiyorum...

"Hoş geldiniz." deyip önce amcamın elini öpüp sarıldım. Kollarını bana sarmasıyla huzur veren kokusuyla rahatladım.

Mithat, "Hoş bulduk kızım. Nasılsın bakalım?" diye sorduktan sonra beni baştan aşağı süzdü.
Gülümsedi.

"İyiyim teşekkür ederim." deyip amcamdan ayrılarak yengeme sarıldım. Sarılışı öncekilere benzemiyordu. Sarılması daha içtendi.

"Hoş geldin yenge." dedim.

"Hoş bulduk kızım." deyince kısa bir an duraksadım. Kızım mı dedi o az önce?

Geri çekilip gülümseyerek kollarımı sıvazladı.

Serenay, "Jasmin," derken o bile şaşırmıştı. Serenay'la sarılma fassımız bitince yönümü Gurur'dan tarafa doğru döndüm. Giydiği siyah gömleğin içinde oldukça çok seksi görünüyordu.

Ben seksi mi dedim.

"Hoş geldin Gurur." dedim. Gözlerini indirip bakması içimi kıpır kıpır etmişti. Sanki yeniden birbirimize aşık oluyoruz.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin