17.bölüm "Mesaj"

49.8K 1.8K 4.2K
                                    

Gönderen Ayşe:
"N'aptınız?"

Gönderilen:
"Mesaj atmak yerine neden aramıyorsun?"

diye aynı şekilde mesaj attıktan bir kaç saniye sonra telefonum çalmaya başladı. "Aşkım." diyerek telefonu açtığımda bir süre sessizlik oluştu sonrasında, aynı şekilde,

"Aşkım" diyen bir Gurur vardı. Sesini duyduğumda nefesim kesilmişti...

Ne konuşacağımı bildim, ne de cevap vereceğimi. Dilim tutulmuştu resmen. "Jasmin Ayşe ne diyor?" deyince başımı yan tarafa çevirip amcama baktığımda, duymasın diye üç-beş adım ileriye giderek tekrar sesini duydum.

"Aşkım diyen dudaklarını delice öpmek istiyorum." deyince yine cevap veremedim. Gurur'u görmeden bile kalbimin yine hızlı hızlı atmaya başlaması hiç normal değildi.

"Neden kardeşinin telefonundan yazıyorsun?" diye sorduğumda aldığı sesli nefesi sanki yanımdaymış gibi hissettirdi.

"Kendi telefonumdan yazsaydım eğer ne cevap verirdin ne de telefonumu açardın. O yüzden kardeşimin telefonunu kullandım."

Evet, telefona ne cevap verirdim ne de açardım.

"Merak ettim arayamaz mıyım?" deyince neden heyecanlandım şimdi. Elimi kalbime götürerek bastırdım.

"Geziyoruz. Şimdi kapatmam gerekiyor." deyip cevabını beklemeden direk telefonu yüzüne kapattım. Serenay yanıma gelerek elini koluma değdirip, gözlerinin önüne dökülen saçlarını arkaya itti.

"Jasmin Ayşe ne diyormuş? Hem senin yanakların neden kızardı?" deyince bir elimle yanaklarımı okşarken diğer elimle avucuma sığmayan telefonumu tutmaya çalıştım.

"Hiç, öylesine aramış merak etmiş." dedim.

"Hım sen öyle diyorsan." dedi imalı bir şekilde.

"Gidelim mi?" deyip arkamı yavaşlıkla döndüğümde amcama doğru yürümeye başladım. Telefonuma bildirim gelince, olduğum yerde çivilenmiş gibi hareketsiz kaldım.

Gelen:
0550...
"Telefonu yüzüme kapatmanın...-"

Mesajın devamını yazmamıştı.

Gönderilen:
0550...
"Devamı?"

Gelen:
"Devamını uygulamalı olarak göstereceğim!"

Gönderilen:
PİSLİK!

Cevabı geldiğinde ne demek istediğini anlamıştım. Dilime yapışan o tek kelimeyi yazıp gönderdikten sonra telefonu direk çantamın içine bıraktım.

Beni tek yakalayamacağına göre zor öpersin manyak!

"Kimden mesaj geldi?" diye sordu. Ben artık yalan söylemek istemiyordum ama mecbur kalıyorum. Bunun gözünden de hiçbir şey kaçmıyor. Gurur'la evliliğimizi kimse öğrenmeden bir an önce boşanırız inşallah.

"Ayşe'den geldi, arkadaşlarla toplanalım diye yazmış. Sana hoşgeldine gelmek istiyorlarmış. Ne dersin?" diye sorunca heyecanla elini çırptı.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin