58.bölüm "Doğum günü..."

51.3K 1.4K 1.1K
                                    

Yorum+Vote+Takibe almayı unutmayın.

🔥🔥🔥(ÖZEL)
<Gurur'dan devam...>

Attığı mesajla beni yerle bir etmişti. Babamın yanında otururken çekmesi hiç iyi olmamıştı. Neyseki durumu çakmadılar.

Şimdi sessizce yanımda oturuyordu.
Düşünüyordu.
Korktuğunu hissediyorum.
Bebeğim sandığın kadar korkulacak bir durum yok.
İçine alınca fazlasını isteyeceksin.

Eve geldiğimizde, yüzündeki o korku dolu endişeli ifadeyi gördüğümde beklemeye karar verdim. Yatak odasına geçtiğimizde bu şekilde yatamazdım. Birazcık olsun rahatlamam gerekirdi.

Banyoya girip kapısını kapattım. Buz gibi suyu ayarlayarak yıkanmaya başladım.
Bu sefer öncekilerden daha zor boşalacaktım.

Elimle sıvazlayıp rahatlamaya çalıştım ama ruhen rahatlayamadım tabi.
"Seni istiyorum..."
Mesajı okurken aklımdan her türlü pozisyonlar geçti.
Siktir!

Duşumu alıp havluyu belime sararak çıktım.
Aslında havluyu sarmayacaktım fakat küçük kızımı korkutmakta istemiyorum.

Ağzıma almak vardı küçük kızını.

Bu gece benim için çok zordu. Hemde fazlasıyla.

Beni baştan aşağı süzmesi tekrar sertleştirmişti. Tıpkı mesajı atmadan önceki hali gibi bakıyordu. Bana mesajı göndermeden önce sürekli beni izlemesi, süzmesi beni aktif hale getirmişti.
Babamın yanında kendimi zor tutmuştum.
Bakışıyla bile kaldırır mı?
Kaldırıyor.

Benimle birlikte olmak istiyorsun ama korkuyorsun bebeğim, neden?
En az benim kadar isteklisin yavrum gözlerindeki tutkuyu görebiliyorum. Havluyu alıp banyoya girerken heyecandan bayılıp düşecekti.

Daha fazla kendimi tutamayarak havlumu çözüp her hangi bir yere fırlattım ve bende girdim.

Banyoya girdiğimde başını hafif yukarıya doğru kaldırmış, gözleri kapalı halde kendi kendine konuşmaya başladı.

Kusursuz bedeninde kaybolmak istiyorum.

"Özür dilerim Gurur, seni heveslendirip buraya kadar getirttiğim için. Ama ben nasıl davranacağım sana karşı bilm-." diye kendi kendine konuşurken elimi göbeğine bastırıp kendime doğru çekiştirdim.

Dokunuşumla gerildiğini hissettiğimde,
"Kendini bana bırak bebeğim." deyip sakinleştirmeye çalıştım. "korkma." diye fısıldayıp, elimi kilodunun içine sokup yavaşlıkla klitorisine indim.

Göğsü inip inip kalktı heyecandan.
"Gurur," dedi, boşta olan elimle sütyenini çıkarttım. Kokusu bile aklımı başımdan almaya yeterken, elime değen tepesi yok mu?

Sikeyim!

Alnımdaki damarlar bu gece patlamazsa yeridir. Yavaş yavaş, ürkütmeden parmaklarımı hareket ettirerek klitorisiyle oynamaya başladım.

"Oh.." deyip gözlerimi kapatıp açtım. Parmağıma değen tomurcuğu ağzıma almak istiyorum bir an önce.
Parmaklarımı hafif girişine doğru kaydırdığımda elime bulaşan zevk suyları alnımdaki damarlarla birlikte oğlumun damarları şişti.
"Siktir!"

Onunda benden aşağı kalır yanı yoktu.
Yavrum bu gece benim olacaksın, yoksa bu geceden sonra daha iflah olmam.
Elimi göğsüne bastırıp ucu avucuma değdikçe, daha da sertleştim. Fena halde sızlıyor.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin