Vote: 1.2K
Kardeşimin bana doğru gelişini izledim.
"Abi bir gittiniz gelmediniz. Yasemin nerde?" diye sordu."Lavaboda." diye sesim oldukça sert çıktı.
Aren itiyle dans etmek neymiş göstereceğim sana."Tamam ben bir Yasemin'e bakayım." deyip korkuyla hızlıca lavaboya girdi. Dakika sürmedi, tekrar lavabodan çıktı.
"Abi Yasemin nerde? Lavaboya tek tek baktım, kimse yok."
"Ne!!"
🔗
Sinirle lavaboya gidip içeriyi tek tek kontrol ettim.
En son kapıyı kontrol ettiğimde, tuvalet duvarının diğer duvarla aynı olduğunu fakat sağ tarafa düşen yerin plastik olduğunu gördüm.
İttirmeye çalıştım ama diğer taraftan sabitledikleri için açamadım."Sikeyim!!! Sikeyim!!! Sikeyim!!!" yönümü Ayşe'den tarafa doğru çevirdim sinirle.
"Aaa...abi kim kaçırdı?" diye sesi titredi eliyle ağzını kapatarak ağlamaya başladı.
"Ya kim kaçırır?""Ayşe kimseye bir şey deme. Özellikle de Mithat amcaya." lavabodan koşar adımlarla çıkararak, dış kapıya kadar koştum. Hiçbir hareketlilik yoktu.
Yaklaşık bir kaç dakika sonra, telefonum çalmaya başladı. Ekrana baktığımda kaşlarım derinden çatıldı.
Telefonu açıp karşıyı dinlemeye başladım."Sikeyim lan!"
<Başar'dan devam...>
Her an tetikteydim. Bugün her şey bitecekti.
Yasemin'i nasıl ve ne şekilde kaçırılacağını bir gün öncesinden kendi adamımdan öğrendim. Emir son zamanlarda bana hiçbir şey anlatmıyor, beni gözlemleyip durmuştu.
Her ne kadar da, açıklık vermemeye çalışsamda, benden gizli saklı işler yapmaya başlamıştı. Bir kaç gün önce Yasemin'in yengesiyle görüşüp iş birliği yapmıştım.
Başta kabul etmedi, küçük bir tehdidimle kabul etmek zorunda kaldı.
Verdiğim ilaçlarla mümkün olduğunca, reglinin düğüne denk gelmesini sağladım.
Tamda istediğim gibi denk geldi. Düğün neredeyse bitmek üzereydi.Bu zamana kadar Emir piçine inandığım güne lanet olsun!
Onun yüzünden günahsız bir kızı öldürecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...