Keyifli okumalar.
Yorum+vote+takibe alırsanız sevinirim.
Dipnot: Beni buraya kadar takip edip destek veren tüm okuyuculara teşekkür ederim."Gurur,..." diye fısıldadım.
"Nerdesin be adam! Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki anlatamam. Çok çaresizim."🔗
June, "Ağlama artık. Gidelim."
Deyince elimin tersiyle gözyaşımı sildim. Arabayı çalıştırıp yola çıktım. Sessiz geçen yolculuktan sonra, June'yi kuaförün önünde bıraktım.
Ryan'ı ise spor salonuna bırakmak için tekrar sürmeye devam ederek boğazımı temizledim.
"Ryan teşekkür ederim." Dedim.
"Önemli değil." dedi.
"Ben bir de bu çocuğa çok konuştum sabah sabah. Çok çirkin dedim ya! Beni korumak için kavgaya karıştı. Allah'ım bir daha bu çocuk hakkında kötü şeyler söylemeyeceğim." diye kendi kendime konuşurken Ryan'ın sesini duydum.
"Jasmin ne dedin? Fransızca konuşur musun?"
"Şimdi sana nasıl hakaret ettiğimi mi çevireyim?"
"Hayır ben kendi kendime konuşuyorum."
"Sen hep kendi kendine konuşur musun böyle?" diye sorunca, sessiz kaldım.
"Arada bir öyle kendi kendime konuşuyorum işte." dedim. Telefonum çalmaya başladı. Telefonu açıp sesi hoparlöre aldım.
"Efendim Sery?"
Serenay, "Çıktın mı kurstan?"
"Evet çıktım."
"Benim işimde bitmek üzere. Yemeği dışarda yiyelim."
"Tamam Sery. Birini spor salonuna bırakıp geleceğim." dediğimde sessizlik oluştu.
"Kim?"
"Söylesem tanıyacaksın sanki. Çirkin çocuğun birisi işte."
"Çirkin çocuk?" diye sorunca daha fazla uzatmadan telefonu yüzüne kapattım.
"Şimdi sana oturup arkadaki çocuğumu anlatacağım Sery. Yine çirkin çocuk deyip duruyorum.""Jasmin yine kendi kendine konuşmaya başladın galiba?"
"Evet." dedim. "Bir de buna çeviriyle mi uğraşacağım."
"Anlamadım."
"Anlama bir zahmet."
"Sana demedim Ryan."
Aracın hızını biraz arttırarak bir saat sonra tarif ettiği spor salonunun önünde arabayı park ettim. Bina iki katlı ama bayağı arkaya doğru uzundu. Neredeyse her tarafı camlarla kaplıydı.
"Teşekkürler Jasmin." deyip araçtan indi. Aracı çalıştırıp tekrar yola çıktım. Serenay'ın iki hafta sonra düğünü olup gidecek? Ben evde hepten yengemle tek başıma kalacağım.
Aramız düzeldi derken tekrar başa sardık. Ne yapacağım ben yenge bozuntusuyla Off.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...