49.bölüm "Nişan 2"

46K 1.9K 1.5K
                                    

"Karıma karşı daha saygılı olur musun?"

"Şuna karım karım deyip durma. O yüzük takılır takılmaz kızı alıp gideceksin evden." deyince güldüm.

"İşime gelir."

🔗

Arkamdan Canan teyzenin sesini duyunca yönümü hafif çevirerek baktım.

Canan, "Serra?" dedi, etrafına bakınarak birilerini arar gibiydi.
"Yasemin gelmedi mi?" diye sorunca kaşlarım çatılır gibi oldu.

"Geldi Canan. Ayşe'nin odasına gönderdim." diyerek annemin sesi sonlara doğru sinirle çıktı.

Canan teyze annemin kolunu dürttü,
"Yasemin'i aşağı çağıramaz mısın?" dedi. Merakla devamını bekledim.

"Canan, yüzükler takılana kadar aşağı inmesini istemiyorum." dedi, annemde merak etmiş olmalıki sordu.
"Canan Yasemin'i neden sordun?"

Canan, "Serra oğlumu da getirdim biliyorsun." deyip bana baktı. "E sen hakkını kaybettin. Yasemin'i benim oğlumla tanıştırmak istiyorum." deyince dişlerim gıcırdamaya başladı.
"Bakarsın Yasemin oğlumu beğenir, evet der."

Oğlunu sikeyim!

Serra, "Canan canımı sıkmayı bırakır mısın lütfen! Yeterince sinirlerim gergin." dedikten sonra bana baktı.
"Gurur git şu karın olacak kızı getir artık." diyerek burnundan soludu.

"Beş dakikaya gelir. Trafiğe takılmış." dedim.

"Canan bu oğlan beni deli edecek. Ah Yasemin ah." diyerek ikisi de yanımdan uzaklaşmaya başladı. Telefonu çıkartıp Ayşe'yi aradım.

"Ayşe bitmedi mi?"

"Bitti abi gel."

Sikeyim heyecan bastı beni. Şimdi nasıl olmuştur acaba? Kalbime ve benliğime dokunan tek kızsın bebeğim.

Merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladığımda, kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlaması normal değildi.
Kapının önüne geldiğimde, Ayşe'nin odasını bir kez tıklatıp açılmasını bekledim.

Kapı yarım açılarak, sapık kız başını uzatıp bana baktı ve güldü. Kapıyı açıp dışarıya çıktıktan sonra kapıyı örttü.

Serenay, "Gurur kızın makyajını bozayım falan deme. Çok uğraştık." dediğinde, kaşlarım çatılır gibi oldu.

Ayşe'yi o kadar da uyarmıştım çok süslemeyin diye!

"Girebilir miyim sapık kız." dediğimde elini göğsüme bastırarak uyardı.

"Ateşli çocuk tekrar uyarıyorum makyajını bozayım deme. Her halde yeterince açık konuştum." deyip güldü. Kenara çekildiğinde kapıyı açıp içeriye doğru adımladım.

Yasemin'i arkadan gördüm. Uzun elbisesiyle arkadan böyle görünüyorsa, önden nasıldı kim bilir. Yasemin'in yanında arkadaşları da vardı.

Esma ve sikik çocuğun gelmesine izin verme sebebim sırf bebeğim içindi.
Attığım her adımda kalbim duracak gibiydi. Arkasına geçtiğimde kızların bakışlarını görmezden gelip kolunu hafif tutarak bana doğru yavaşlıkla çevirdim.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin