32.bölüm "Alaz!"

36.6K 1.6K 3.7K
                                    


"Bir yıldır peşimde sapıkla uğraşıp durdum." deyince Alaz'ın kaşları derinden çatıldı.
"Dur telefonumdan gönderdiği mesajları göstereyim. En son mesajı 'sana sürprizim var' diye yazmıştı."

Alaz'ın boşta kalan diğer eli yumruk oldu.

"Devam et."

🔗

Gözleriyle bişeyler arar gibi sağına soluna bakındı. "Benim telefonum nerde?" diye sordu.

Serenay, çantanın içinden son model telefonu çıkartıp Yasemin'e uzattı.
"Bu Alaz'ın bana hediye ettiği telefon değil ki." deyince Gurur daha kaç kez yerinde kriz geçirebilirdi.

Serenay, "Senin telefonun bu Jasmin. Hatta birlikte telefonu ayarladık." dediğinde Serenay'ın uzattığı telefonu elinden yavaşlıkla çekip aldı.

"Ben bu telefonu almak için bir sene çalışıp, köşeye atsam yine alamazdım. Benim telefon değil." deyince Serenay Gurur'un aldığını biliyordu.

Serenay, "Telefonu ben aldım. Eskisini attın." dediğinde Alaz hala elini yumruk yapmış sıkıyordu.

"Hımm." deyip ekrana bir kaç kez dokundu. "Bunun şifresi ne? Malum hatırlayamadım." deyince Serenay birlikte kurdukları için şifreyi hatırlıyordu.

"080808" dedi.

Telefonu açıp, bir kaç yere girdi. "Neden Alaz'la fotoğraflarımız, videolarımız yok? Ayrıca mesajlar silinmiş." deyince Alaz başını eğerek gözlerini yumdu. O gün Yasemin gözlerinin önünde hepsini silmişti.

"Diğer telefonum da kaldı fotoğraflar?" diye kendine kendine konuşaraktan telefonu kurcalamaya başladı.

"Telefonumda çoğu rehberler silinmiş. Bu telefondan pek bir şey anlamadım." deyip telefonu kucağına bıraktı.

Başını kaldırıp Alaz'a baktı. "Alaz iyi ki zamanında geldin. Üç gün sonra Esma'nın düğünü var. Birlikte gideriz." deyince daha Alaz ve Gurur kaç kez yıkılabilirdi.
Ve arkadaşları. O sırada kapı açılıp içeriye elinde çiçeklerle Hakan girdi.

Hakan gelip çiçeği masanın üzerine bırakarak, Yasemin'e baş selamı verdikten sonra, "Geçmiş olsun Yasemin." dedi.

"Teşekkür ederim Hakan bey. Hoş geldiniz." dedi gülümseyerekten.

Sessizlik kendini korurken,
"Hastaneden inşallah çabucak taburcu olurum. Yoksa arkadaşımın düğününe yetişemem. Esma'nın nikah şahidiyim." deyince sessizlik büyüdükçe büyüdü.

Hakan'ın bakışları Yasemin'i bulur bulmaz yüz ifadesi değişti. Sertçe yutkundu.

Alaz, "Yasemin peşindeki sapığa ne oldu? Devam eder misin?" deyip içinden her türlü sorular geçti. Bizi ayıran kişi kesin bu olabilir? diye.

Hakan hareketsiz kalmış, beyninden vurulmuşa döndü.

"Dün gece özelden aradı." dedi Hakan ellerini yumruk yaparak kucağında birleştirdi. Kendisini o kadar sıkıyordu ki, onun bu halini Alaz görseydi şüphelenirdi.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin