65.bölüm "Gurur"

21.2K 1.2K 793
                                    

Keyifli okumalar...
Yorum+Vote+Takibe almayı unutmayınız.

Bir ara gözlerim aralanır gibi oldu. Yataktaydım. Nasıl yorulduysam gözlerim tekrar kapandı.
Üşüyen bedenim yatağa girmemle sıcacık oldu. Yattığım yastık biraz sert gibiydi, ama yastığım nedense güzel kokuyordu.

Sanki Gurur'a salmışımda mis gibi kokuyordu yastık. Uzun zamandır bu kadar huzurlu uyuyamamıştım doğrusu. Yastığa daha da fazla gömüldüğümde ses işittim, yada yorgunluktan bana öyle geldi.

Bir ara sanki üzerimde bir ağırlık hissettim, hareket dahi edemedim.

Bir daha koşmayacağım!

🔗

Gözlerimi açtığımda ilk odak noktam tavana bakmak oldu. Hava kararmıştı.
"Kahretsin yine uyuyakaldım. Amcam merak etmiştir şimdi." deyip aceleyle yataktan çıkıp ışığın yerini bulmaya çalıştım. Gece lambası yanıyordu aslında.

Kolumdaki saate baktım, 20:20' di. Gündüz uyuyarak geçirdim. Telefona bakındım, sandalyenin üstündeydi. Telefonu alıp Serenay'ı aradım.

"Efendim Jasmin?" dedi, sesi gayet iyi geliyordu.

"Sery ben yine burda uyuya kalmışım. Amcam beni sordu mu?"

"June beni arayıp haber etti. Babamın haberi var merak etme. Anlaşınlan oranın uykusu sana tatlı geldi." dedi telefonun diğer ucunda kahkaha attı.

"Gülmeyi keser misin? Ben geliyorum."

"Jasmin gelmene gerek. Babamın haberi var nasılsa. İki saat yolculuk mu çekeceksin. Ben olsam yerimden kımıldamazdım." deyince hevesimi kaçırmıştı. Şimdi gideceğim yengemle karşılaşıp bana soru soracak.

"Tamam ben bugün burda kalacağım. Görüşürüz." deyip telefonu kapattım. Karnımda bayağı acıktı. Sabahleyinde yemek yiyemedim. Üzerimdeki tişört terden ıslandı. Beni yatağa June taşıdı galiba. Kapının şifresini ancak o biliyordu.

Prizlerin yerini bulup ışığı yaktım. Üzerimi giyinmek için kalorifere doğru adımladığımda masanın üzerindeki paket dikkatimi çekti. Masanın yanına yaklaşarak siyah paketin üzerinde ismimin yazıldığını gördüm.

Paketin içini açtığımda etiketiyle birlikte kıyafet gördüm, hemde iç çamaşırına varana kadar. Aslında temiz bir duş alıp yenilerini giyinsem güzel olacak ama burayada güvenemiyorum.

Banyosu değişikti. Etrafı duvarlarla değil, camlarla çevrili banyoydu. İçerisi gözüküyordu ve oldukça temizdi. Burda açıkçası duş almaktan çekindim. Ya birisi gelirse?
June'yi arasam iyi olur, odada beklerdi beni.

Tam June'den bahsederken kapının açılmasıyla başıma şalı geçirmem bir oldu.
İçeriye giren June'ydi.

"Rahat dinlendin mi?" dedi, üzerini değiştirip gelmişti. Eşofman ve kapüşonlu ceketi vardı.

"Evet June çok iyi dinlendim." deyip elimle paketi işaret ettim.
"Sen mi aldın bunları?"

"Hayır," Deyince kaşlarım çatıldı.
"Evet ben aldım. Kafam dalgın benim." dedi.

"June duş alacağım beni bekler misin? Birileri çat diye gelir diye korkuyorum." dediğimde sandalyeyi çekip oturdu.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin