68.bölüm "Hamile misin?"

22.6K 1.2K 1.5K
                                    


Ryan, "Jasmin?" diye seslendi. Titreyen elimle suyu açıp elimi ve yüzümü yıkadım. Ryan'dan tarafa doğru döndüm. Çenesi seğiriyordu.
"Jasmin ne gördün o odada?"

Kasılan midemi tutup tekrar lavaboya dönerek yine boş boş öğürmeye başladım.

İğrenç ötesiydi

🔗

Ağlamamak için kendimi tutmaya çalıştım ama yapamadım.
"Kahretsin!" diye bağırdım.
"Yalnız bırakın beni!" diye ikinci kez bağırarak lavabonun önünden çekildim.

Yönümü döndüğüm zaman Ryan'ın sinirden çenesi seğirirken, Perla'da korkuyla beni seyretti.
"Yalnız kalmak istiyorum!" diye tekrar bağırdım. Perla geri geri çekilirken Ryan kılını dahi kıpırdatmadan öylece durup bana baktı.

Kendimi yatağın üzerine zor attım. Ellerim ayaklarım hem korkudan hemde sinirden titremeye başladı. Dizlerimi karnıma kadar çektim.

Ryan, "Çabuk sakinleştirici getirin!" diye kiminle konuştuğunu bile algılayamadım. Gözlerimi her kapattığımda o görüntü gözlerimin önüne serildi.

"Yalnız kalmak istiyorum!" diye birkaç kez tekrarladım. Ağlamaktan gözlerimin içi yandı.
"Yalnı-." diye devamını getiremeden kolumda hissettiğim ağrıyla algılarım kapandı.

🔗

Gözlerimi yavaşça açtığımda nerde olduğumu idrak etmeye çalıştım. Yeni tuttuğum evdeydim. Kim getirdi beni buraya?

Serenay, "Jasmin iyi misin?" diye sesini işittiğimde başımı sağ tarafıma çevirdim.

Yataktan doğrulmaya çalışarak oturur pozisyona geçtim.

"Serenay senin ne işin var burada? Ayrıca beni kim getirdi?" dedim.

Serenay, "Sana ulaşamayınca yanına geldim. Ne oldu neyin var senin? Çok kötü görünüyorsun?" dedi.

"Kim getirdi beni buraya?" diye sordum.

"Ryan getirdi. Anlatacak mısın bana ne olduğunu?" dedi, anlatılacak gibi değildi. Tiksindirici ve iğrençti.
Başımı iki tarafa çevirerek yatağa uzandım. Avucumu yanağımda birleştirip gözlerimi kapattım. Yine aynı şekilde o görüntü geldi.

Düşünmek istemiyorum.

Nasıl güvenipte oraya geldim. Aklıma gelen şeyle irkilip doğruldum.
Duştayken arkamda olabilir miydi Alex!

Serenay, "Lütfen bak endişeleniyorum senin için."

Eğer arkamda ise ben..be-n buna dayanamam!

"Telefonum nerde?" diye sordum titreyen sesimle. Serenay ayağa kalktı ve çantamın içinden telefonumu çıkartıp bana getirdi. June'nin numarasına basıp aradım.

"June..?"

June elinde telefonla yatak odama girerek yanıma geldi.

"Jasmin. Ne oldu?"

"June benim kaldığım odanın şifresini ikimizden başkası biliyor mu?" diye sordum korkuyla.

"hayır kimse bilmiyor. Neden sordun?" dedi. Duş olayını anlatamazdım.

"Hiç." dedim. "June ben devam etmek istemiyorum spor salonuna artık." dedim, anında yüz ifadesi değişti.

June, "Neden?" diye sorarken sesi bile değişti. Allah'tan Ryan üzerimi değiştirmeye kalkmamış.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin