Serenay'ın kaldığı odasının önünde durarak Ayşe'yle konuşmalarına kulak misafiri oldum.🔗🔗
"Serenay, abim resmen bana çin işkencesi uyguluyor. Bir an önce bitmesini istiyorum." dedi, sanırım Aren'le baş başa kalmasına izin vermiyor.
Hemen sol tarafıma düşen kapının açılmasıyla kendimi toparlayıp yönümü döndüm. Cihan'la göz göze geldiğimizde, başımı yere eğerek ordan uzaklaşmaya başladım.
Hayır yani Cihan ne kadar değişirse değişsin ona karşı duyduklarım aynı.
Hep bir korku...Merdinlerden inerken, Esma ile merdivende karşılaştık. Karnı bayağı büyümüştü.
"Serenay'ın yanına çıkıyordum. Gelsene birlikte gidelim." dedi."Sen çık benim aşağıda az işlerim var." deyip devamını dinlemeden aşağı inmeye başladım. Direkt mutfağa geçtim. Mutfakta kalabalıktı.
Hiçbir yere sığamıyordum."Kızım?" dedi, amcam.
Arkamı döndüm ve ona baktım. Gözlerinin kızarıklığı geçmemişti henüz."Gel kızım orda tek durma." deyip koluma girerek salona doğru güçlükle adımladık. Salondan girerken ayaklarım tm vücudum titredi. Amcamla boş yer bulup oturduğumuzda rahat nefes almaya çalıştım.
Hakan henüz gelmemişti.
Başımı yerden kaldığım zaman gözlerim Gurur'u aradı.
Ve Serra annemi...Serra annem yanındakilerle sohbet ettiğini gördüm. Gurur babasının yanında oturuyordu. Ama yüzüme dahi bakmadı.
Belki kendince haklı olabilirdi, fakat neden diye hesap sorabilirdi bana.Gözlerimin dolmaması için kendimi zor tutuyorum. İnsan gözlerini dahi oynatıp bakmaz mı hiç?
Beni özlemedin mi?
Onca yaşananlar sahte miydi?Benim şu anda sana sımsıkı sarılmaya ihtiyacım varken, benden uzak durmaya çalışman beni kırdıkça kırdı. Düşüncelerimle boğulurken, Serenay'ın salona geldiğini yeni farkına vardım.
Serra, "Serenay kızım çok güzel olmuşsun. Özledik seni." demesiyle gözlerim doldu. Bende bu sözleri haketmiyor muydum?
Ayşe annesinin yanında yer aldı. O bile bakmadı.
"Damat geldi. Kapıyı kapatın." dedi birisi. Oturduğum yerden güçlükle ayağa kalktım. Tekrar bakışlarım Gurur'u bulduğunda anında yüzünü çevirdi.
Benden bu kadar mı nefret ettin?Salondan çıkmak için adım atacağım sırada kapısını kapattılar.
Damadı içeriye almadılar. Serenay'ın teyzesinin kızının sesini duydum."Kapı açılmıyor." diye bağırdı. Herkes gülüşürlerken benim için kan ağlıyordu. Kıza para uzatılmasıyla kapıyı sonuna kadar açtı.
Hakan Serenay'ı karşında görünce adeta dili tutulmuş donup kalmıştı.Tıpkı Gurur'la ben gibi...
Gurur beni gelinliğin içinde gördüğünde bir süre konuşamamıştı.Hakan kendini toplayıp Serenay'ın alnında öperek kısa bir süre bekleyip geri çekildi. Hemen yan tarafına geçti. Daha sonra gelinle damat için ayarlanan masaya geçip oturdular.
Yengem misafirlerle ilgilendiğin Serenay'ın yanına geçip oturdum. Damadın yanına da Esma oturmuştu.
Herkes kendi halinde konuşurken dayanamayıp yine Gurur'a baktım.
Telefonla uğraştığını gördüm. Başını kaldırıp bana baktığında kaşlarını çatıp tekrar telefona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...