Keyifli okumalar.
Yorum +Vote+takibe alırsanız sevinirim."Bunun acısını fena çıkartacağım. Bu gece sana hiç nazik davranmayacağım."
"Nazik davranmanı isteyen kim." deyince olabildiğince sertleştim. Ben bu kızın karşında iflah olmam.
"Sen aşağı in ben geliyorum." deyip geri çekildim.
"Neden birlikte inelim işte." diye sorunca gözlerimi oynatarak aşağı indirdim. Tekrar gözlerimi kaldırdığımda bakışlarını oğluma indirmişti.
Sikeyim!"Git hadi, yoksa kendim indiririm." dedim.
"Tamam çıkıyorum." deyip bakışlarını yukarıya doğru kaldırdı, "İndir gel."
Bu kız beni yakında öldürecek...
Kapıyı açtığında durdu.
"Ayşe, Sery?" deyince kaşlarım çatıldı.
"Kapı mı dinliyorsunuz siz?" dediğinde arkamı döndüm. Beni bu halde görmemeliydiler. Hassiktir."Yenge sizi merak ettik de o yüzden şey ettik." diye kekeledi.
Serenay, "Jasmin sizi dinliyorduk ama ne konuştunuz o kadar? Hiçbirini duyamadık."diye kahkaha attı.
Yine sapıklığı üzerindeydi.
"Çok ayıp. Kapı dinlenmez." deyince gülümsedim. Yengesinin kapısını kim dinliyordu?
Yavrum yerim seni yerim. Gerçi yedikçe doymuyorum ayrı konu.
Onlar kendi aralarında konuşarak uzaklaştıklarında, bende lavaboya geçip elimi yüzümü yıkadım. Ateşli karım benim.Seni eğitmeyi çok isterdim ama bu hiç olacak iş değil. Boş bulduğum yerde içine girip boşalırım ancak.
Offf...Bir süre bekledikten sonra aşağı indim. Ayşe halen endişeyle beni beklediğini gördüm. Yanına geldiğimde ikisi de ayağa kalktı.
"Oğlum nerde kaldın?"
Oğlumun inmesini bekledim desem ne derdi?
"Telefon görüşmesi yapıyordum." deyip Ayşe'nin önünde bir adım mesafe bırakıp durdum. Üzerine eğilip elimle yüzünü avuçlayarak Ayşe'nin alnından öptüğümde, rahatlarcasına iç çektini duydum.
Geri çekildiğimde, "Hayırlı olsun kardeşim. Allah mutluluğunuzu daim etsin."
"Abi," deyip bana sarıldı. "Ağlama sakın." diye uyarmama gerek kalmadan gözyaşını boynumda hissettim.
"Şişştt." Deyip sırtını sıvazladım. Kulağına fısıldadım, "Bu piç seni üzerse belasını okurum, sikerim." dediğimde güldü. Geri çekildim.Aren, "Duydum seni kayınço." deyince, itin mutluluğuna baktım. İnşallah üzmesin kardeşimi.
Serra, "Oğlum yüzükleri tak." dedi, bana uzatılan tepsinin içindeki yüzüğü alıp birini kardeşimin parmağına diğerini de ite taktım. Kardeşimi öpüp geri çekildikten sonra bebeğimin yanında durdum.
"İstediğin oldu mu?" diye fısıldadım. Bana değil Ayşe'ye bakıyordu.
"Evet oldu." dedi.
"Sende benim istediğimi yaparsın artık." dediğimde bana baktı. Gülümsemesiyle gamzelerini ortaya çıkardı. O sırada kısa bir an Eylül'ün Hakan'a olan bakışlarını yakaladım, kabullenemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Action🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...