55.bölüm "Nerdesin bebeğim. "

29.5K 1.3K 1.1K
                                    


"Benimle birlikte olursan, onu serbest bırakırım, yoksa doğmamış bebeğini göremeden öbür tarafa boylar." dediğinde gözümden akan yaşa engel olamadım.

🔗

"Nasıl kaçırırsın sen!" diye bağırdım, konuşmam yada bağırmam hiç etki etmemiş gibi histerik bir şekilde gülmeye devam etti. Yatağın üzerinde doğrularak bana doğru gelmeye başladı.

Geri geri çekildim, yataktan hızlıca inip ayağa kalktım.
"Yaklaşma bana!" diye bağırdım.

Yataktan doğrulup yanıma geldi, kolumdan tutarak odadan çıkardı. Merdivenlerden aşağı inip giriş katına kadar geldiğimizde, beni bir aşağı olan diğer merdivene doğru çekiştirdi.

Nefes nefese kalarak bodrum katına gelip demir kapıyı açtıktan sonra, ince koridoru geçerek içeriye doğru çekiştirdi.
İlerde yerde cenin pozisyonunda yatan Alaz'ı gördüm. Elleri arkadan bağlıydı.

"Alaz," diye fısıldadım. Emir kolumu serbest bırakınca, Alaz'ın yanına gelerek yere diz çöküp Alaz'ı uyandırmaya çalıştım.
"Alaz..."deyip elimle kanlı yüzünü tutarak sarstım uyanması için. "Alaz," diye tekrar seslendim.

Gözlerini araladı yavaşlıkla.
"Yasemin." diye sesini zor işittim. Hafif kaşları çatılır gibi oldu.

"Alaz," dedim, "Alaz iyi misin?" dediğimde gözleri kapanır gibi oldu. Sinirle ayağa kalkıp Emir'in yüzüne var gücümle tokatımı geçirdim.

"Aşağılık mahluk seni!" deyip göğsüne vurmaya başladım. Ellerimi tutup bel oyuntumda birleştirip kendine doğru çekti.

"Ya kendi istediğinle benimle birlikte olursun, ya da onu gözlerinin önünde öldürürüm." dediğinde, Alaz'ın sesini duydum.

Alaz, "Öldür beni amına koyduğum!" dedi, "Yasemin sakın!" diye bağırdı. Emir beni bırakıp, Alaz'ın önünde durarak belinden silahını çıkarttı.
Alaz'a doğrultup bana baktı.

Emir, "Cevabını bekliyorum." dedi, ben şok olmuş, halde Emir'e baktım. Cevap vermedim.
Beni korkutmak için yapıyor!

Emir, "Sen bilirsin. Alaz'ı öldürdükten sonra seni serbest bırakacağım." deyip tetiğe basacağı sırada, titreyen elimi uzattım.

"Dur! Tamam seninle birlikte olacağım." diye bağırdım. "Bırak gitsin." dedim. Silahını beline yerleştirdikten sonra, yanıma gelip üzerime doğru eğildi.

Benim duyacağım şekilde, "Gurur'u öptüğün gibi öpeceksin beni." dedi. Hayır!
"Evet?" diye kaşını kaldırdı. Ellerini hareket ettirerek silahını belinden çıkarmaya yeltendi.

"Ta..tamam," dedim korkuyla. Dilim kurudu.

"Yukarıya çıktığımızda beni öpeceksin." deyince, başımı iki yana salladım.

"Akşam." dedim, Gurur'un gelmesini ümüt ederek oyalamaya çalıştım. Elini belime atınca irkildim,

"Gidelim bebeğim," deyip beni geldiğimiz yerden geri dönerek merdivenlerden çıkmaya başladı. İkinci kata çıktığımızda yine o kızla karşılaştım.
Emir, "İçeriye gir, ben geliyorum." deyip belimi bırakmadan yukarı kata çıkarmaya başladı.

Beni, kaldığım odaya değil, kendisinin kaldığı odaya getirdi. Arkamdaydı, ellerini göbeğime sabitleyerek fısıldadı.
"Benim odamda kalacaksın. Sana aldığım gelinliği giyineceksin." deyip göbeğimi okşamaya başladı. Hırıltılı nefesi hayvanı andırıyordu.

SAPLANTILI [+18] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin