"A-ALAZ"
🔗Hangi yöne gideceğimi bilemeden bir çıkmazın ortasında öylece kala kalmıştım. Sessiz çığlıklarımı içten içe çürüten karanlık bir duygu yüreğime oturduğunda param parçaydım.
Yaşadığım onca acıya göğüs gererken, bugün başıma gelenleri kendime bile itiraf etmeye korkuyordum.
Gözlerimi açıp tekrar kırpmamla beraber kirpiklerimin arasından sızan yaşlara engel olamadım. Titreyen ellerim ve bacaklarımla olduğum yerde öylece çakıldım.
Ayşe, "Yasemin." dedi.
"Sikerim böyle işi arkadaş." Kerem (süt çocuğu)
"Lan hiç mi davetiyenin üstüne bakmadık biz. Hadi beni telefonla aradı. Evleniyorum düğünüme bekliyorum dedi ya sizler." Fırat(pısırık)
"Biz Yasemin'le evleneceğini adımız gibi emindik. Kiminle evleniyorsun diye sormadık." Ece(bücür)
"Ulan amına koyduğumun çocuğu niye başka biriyle evleniyorum demedin. Vallaha da billaha da gelmezdim bu düğüne."Ali(sırık)
"Ee bu kızın da haberi yok."Sevda(cimri)
"Ya ben aşkı bu ikisinde çok sevmiştim..."Eslem(süslü)
"Yasemin kızım sen kimin düğünü diye geldin.?" Mert(ana kuzusu)
Hepsi bir ağızdan konuşunca, tek tek göz gezdirdim, ayakta duramayacağımı anladığımda tutunacak yer aradım. Ayşe'nin koluma girmesiyle dengemi sağladım.
O sırada Hakan'ın yanımıza gelerek seslenmesiyle kızaran gözlerimle başımı çevirdim. "Yasemin, Ayşe hadi hazırsanız Esma sizi bekli-" demişti ki benim halimi görünce yanıma gelerek elleriyle çenemi kavrayıp, "Yasemin ne oldu? Neden ağladın." dedi endişeli çıkan sesiyle.
Elimi kalbimin üstüne koyarak, sanki nefessiz kalmışım gibi derince soluk çektim.
Ne cevap verecektim. Sevdiğim adam senin kardeşinle evleniyor mu diyecektim.
Cevap veremedim.
"Görmüyon mu arkadaş kızın sev-" Kerem'in sözünü kesen Ayşe oldu. Onlara kaş göz işareti yaparak susturdu.
Tekrar bir nefes daha çektiğimde, "Hakan bey, bana az müsade eder misiniz? Birazdan geleceğim." dedim
Hakan, "Tamam, ama bana ne olduğunu söyle" dedi. "Neden ağladığın?"
"Kızın sev-" Fırat diyecekti ki yine Ayşe araya girerek susturdu.
Ayşe, "Hakan, siz gidin birazdan geleceğiz."deyince başını sallayıp gitti.
Yönümü çevirip, "Mert, bana ALAZ'ı çağırır mısın.?" dedim. Güçsüz çıkan sesimle. "Lavabo da bekleyeceğim." dedim
"Tamam ben gidip çağırıyorum iti." dedikten sonra hızlı adımlarla Alaz'ın yanına gidip kulağına fısıldayınca Alaz'ın bakışları beni buldu. Beni görünce, yüz ifadesi donmuştu. Beni beklemiyordu kesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI [+18]
Akcja🔴 "Bu nedir?" "Ağrı kesici ilaç diyelim." "Neden veriyorsun diye sordum?" "Sayısını bile hatırlayamacağım bir gece olacak." "Sayısını derken?" "İçine boşalmanın." deyince içimi acı ve zevk sarmaya başladı. "Peki ben acıyı ve zevki bir arada yaşama...