61.Bölüm(Biz Evlendik)

111 13 0
                                    


Ahu emin olmak istiyordu karşısındakinden. Karşısındakinin gözleriyle aynı olan gözlerini ayıramıyordu. Narin elleri belini açarken ağzından tek bir cümle çıktı.

-Ben Dolunay.

Koray dehşet içinde karşısındaki kıza dönerken belindeki doğum izine ve kulağında çınlanan isme odaklandı..
Dolunay..
*

Sordu. emin olmak için defalarca kez sordu. Yeşilumut yetimhanesi. Eski çiftlik evleri.. Doğum lekeleri. Tıpatıp aynı olan gözleri..

Birbirlerini bulmuş olma umudunu yıllarca taşıyan iki can. 9 Yaşında anne babalarını yangında kaybedip yetiştirildikleri yetimhaneden evlatlık alınarak koparılan iki can. iki kardeş..

Koray ve Dolunay..

Konuyu bilen ikisi dışında yalnızca Mira'ydı. Mira adı duyar duymaz, belini açan kızı tutmaya yeltenen Birana engel olan kişiydi. Çünkü tanımıştı. Dolunay'ı biliyordu. Yalnızca inanamıyordu tesadüf denen şey miydi. Yoksa zaten her şeyin bir sebebi mi vardı. Dolunay'ı Korayın karşısına çıkaracak kader, Dolunay'ı Biranla Koray'ı Mira'yla tanıştırmıştı.
O iki kardeşin birbirini bulması yazılmıştı.

Koray'ın ağladığına bir kez daha şahit oluyordu Mira. Birbirlerini bulan kardeşleri inanmak istiyorlardı. Yalnızca bunun bir rüya olmadığına yaşananların gerçek olduğuna inanmak..

-Çok aradım! Yetimhane kapandı ama çok aradım.
-Bende aradım. ama benim hep bi engelim vardı. Annem babam bi çok kez engel oldular.

Dolunay'ın annem babam diyebildiği kişiler kimlerdi.  Kardeşinin nasıl bi hayatı vardı. Kendisi evlatlık alındığında kötü şeyler yaşamıştı. Terketmişti onları. hepsni biliyordu Mira. Bu yüzden di Koray'a bu bakışları.

Aile anlamaya çalışıyordu. ama Ahu hiç biri ile ilgilenmiyordu. Kim ne düşünüyordu bilmiyordu yalnızca kardeşine bakıyordu. onun kardeşi yıllar sonra kanlı canlı karşısındaydı.

Biran Dolunay'ın aile hasreti çektiğini biliyordu. Ailesini biliyordu. ama kardeşten haberi yoktu. sevdiği kadına uzun uzun bakıyordu sadece. nasıl hissediyor bilmiyordu. Herkes yalnızca Ahu ve Koray'ı dinliyordu.

-Ahu neden? Bana neden Ahu dedin! Takma ad mı kullanıyorsun!

Sert bir ses tonuyla konuşmuştu biran adını ona farklı söylemesine içerlemiş sevdiği kadınıın adını dahi bilmediğini düşünmüştü.

-Adım Ahu Biran. Kimlikte öyle.
-Adını değiştirdiler! Ben seni dolunay diye ararken sorup soruştururken adını değiştirdiler!
-annem korkuyor seni bulmamdan. Koray onları da anlıyorum.

Koray anlayamazdı. Kardeşler birbirini bulmasın diye önüne koyulan hiç bir taşıda anlamayacaktı.

-Anne babamın öldüğünü biliyorlar. Hayat hikayelerimiz anlatılıyor biliyorsun.ama korktular koray yani biz büyüdükçe birbirimizi bulursak başımızın çaresine bakarız onları istemem diye korktular.
Koray elini dolunayın yüzünde gezdirdi. kardeşi karşısındaydı.

-Buradasın.

Mira koray'ın sırtını sıvazlayarak rahatlatmak istedi.

-Mira. dedi kesik gülüşüyle.
-Dolunay burada.

Gülümsedi Mira.

-evet burada.Kader sizi bir araya getirdi koray.

Doruk düşününce bile ürperiyordu. kardeşlerinin birinden bile ayrı kalmak Doruk'u yıkardı. Koray ve Ahu bunu yıllarca yaşamışlar mıydı. Biran beynini toparlamaya çalışıyordu.

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin