Ali kırk kez aramıştı kızgın olduğunu biliyordu ama dün cesaret edip yazamamıştı. Kızacağını bildiğinden ve vedattan aldığı akılla yazmamıştı.
'' oğlum bu sinirle iletişime geçersen ilişkiyi falan bitirir. belli olmaz kız milletine. bırak siniri geçsin'' lafları mantıklı gelmişti.
Ama ali ne kadar haksız olduğunu da biliyordu. Durduk yere haksızlaştığını, her şeyi durduk yere berbat ettiğini biliyordu.
Son çare kapıyı çalmışsada o mesajına rağmen onu karşılayan diyar değil doruk olmuştu.dorukun sinirini anlayamamışlardı. vedatla gelmişlerdi planları vardı. diyar konuşmazsa gizli gizli odasına bırakacaklardı aldığı çiçekleri ama umduğu gibi değildi diyar evdede değildi.
-oğlum anlamadım ki, iki gündür çıldıracağım. ya ağlamış farkındayım ama sebebini anlayamadım.
Vedat ve ali sebebi çok iyi bilirken ali mahçup bir ifadeyle eğdi başını.
-valla bilader bir çiçeğe kurtaramayacağız haberin olsun.
Vedat alinin kulağına fısıldamıştı.
-biricikde söylemiyor. var bir haller ama of Ali ya ne yapacağım ben?
Ali ezilip büzülüyordu.
-gerçekten ağlamışmıydı?
-valla ağlamıştı. nasıl bir sebep onu ağlattı bilmiyorum ama öğrendiğimde fena yapacağım o sebepleri!.Doruk oflamıştı. diyar aklındaydı yalnızca.
-elindeki poşette ne var vedat?
-ha. şey. o şeyAli telaşlanmıştı.çiçeği görürse bitmişlerdi.
-demirin spor aletini almıştım verip geleyim iki dakika.Vedat ayaklanmıştı.
-bırak ben vereyim sonra.
-yok iki dakika verip geleyim teşekkürü borç bilirim.
-iyi.Bir şey dememişti doruk nasılsa kızkardeşleri evde değildi..
-Ali bir şey diyeceğim. hiç ihtimal vermiyorum ama acaba da diyorum?
Ali yutkundu .
-neye?
-acaba diyarın sevgilisi mi var?Ali dikkatle baktı ne diyecekti.
-olabilir.
Ali buna söyldiğine inanamıyordu.
-kaç yaşında kız doruk hiç mi biri olmayacak hayatında?
Doruk aliye baktı.
-lan diyardan bahsediyoruz lan. benim kardeşimden!
-e senin kız kardeşin evlenmeyecek mi hep okuyan genç bir kız olarak mı kalacak?Ali'nin cesareti nasıl gelmişti bilmiyordu. doruk ise aliye hakveriyordu. hakikaten. diyarın artık bir sevgilisi olabilirdi. bu ihtimal dehşet vermişti doruka.
-oğlum hangi it üzdü benim kardeşimi lan.
Buradaki bahsi geçen it kendisi olduğundan susmuştu Ali.
-belki değildir tabi dellenmede yüklenme kıza.
-Ali doğru söyle okul çıkışı falan biriyle geliyormuydu? var mı biri bak biliyorda söylemiyorsan?Ali köşeye sıkışmıştı. şimdi söylese ne olurdu. çok da güzel olmazmıydı?çok cesaret gelmişti Ali.
-böyle bir şeyi bilsem bile diyarın izni olmadan söylemezdim.
Doruk ali ye baktı.
-ne diyon lan. diyar benim kardeşimse bana söylemekle görevli değilmisin. ben senin kız kardeşini görsem sana söylemeyecekmiyim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '