**Diyar salladığı ayağına hükmedemiyordu. aklını dünden beri kemiren bir soru vardı ki bu onu meraklandırıyordu. Daha önceki şüphe kırıntılarını es geçmişti ama dünkü görüntüleri aklı almıyordu. Biricik ve doruk arasında bir şey varsa ve gizliyorlarsa ikisinede uzun bir süre küs kalacaktı diyar. Üstelik dün diyarı geçiştirmişlerdi.
Çiçek olayını düşünüyorduda abisi sakinleşmek yerine dahada kızmıştı. Diyar dersin bitişiyle yerinden kalkmış çantasını koluna takıp amfiden çıkmıştı. saatine bakıyor bir yandanda kendi kendine konuşuyordu.-Biricik'in bu saatte canlı dersi başlıyor ben varana kadar biter. Tamam ımm akpilim burada mı? Evet.
Diyar hızla giderken onu durduran Ali olmuştu.
-diyar? nereye?
-ne işin var burada canım derse girmedin mi?Ali acelesi olan diyar'a anlamayarak baktı.
-birazdan başlayacak dersim seni göreyim istedim. sen nereye?
-Ali eve geçiyorum ben biricikle görüşeceğim.
-peki diğer dese girmeyecek kadar acil ne görüşeceksin?Diyar emin olmadığı bir konuda aliyle konuşmak istemiyordu.
-Kızsal birşey.
diyerek anlayış bekledi Aliden.ali bakışını değiştirmiş diyara bakmıştı.-canım bir sorun var mı?
-hayır yok.Diyar alinin anlayışlı yüzüne bakıp gülümsemiş gidip aliye sarılmıştı.
Ali anlamayarak baktı diyara. diyar gelip aliyemi sarılıyordu. herzaman bu tarz şeylerden kaçınırlarken hemde. gülümsedi ali. sevdiği kız ona sarılırken.
**
Biricik kitaplarını toplamış odasına götürmüştü. derste aldığı önemli notları panosuna asmış aşağıya inmişti..
-abii.
Biran kardeşinin sesin duyduğunda yanıt verdi.
-abim mutfaktayım. çay getireyim mi?Gülümsedi biricik. ders çalışıren getirdiği çay biricike enerji veriyordu. abisini çok seviyordu. mutfağa abisinin yanına geçti.
abisine sarılıp yanına oturmadan çayını almıştı kendisi.-çay keyfimi yapıyorsun?
-e ders çalışıyordun sen yanına gelmek istemedim.Biricik güldü son olaydan sonra abisi, biricik canlı dersteyken yanına gelmiyordu.
-abi bak sana ne diyeceğim.Biran göz kırptı kardeşine.
-ne diyeceksin?
-ama doğruyu söyleyeceksin.
-emrin olur biricik hanım! ne diyeceksen de ne bu pazarlık?Biran kızkardeşini parpılamıştı. güldü biricik.
-geçen gün arkadaşımla buluşacağım deyip evden çıktığında kiminle buluştun abi?
Biran gelen soruyla yüzünü ekşitti.
-e arkadaşımla buluştum.
-abiii! bu iki oluyor. o gün şahin abi ali vedat halısaha maçındaydı. onlarla değildin! Doruka sordum onunlada değilmişsin kiminle buluştun ozaman?
Senin başka arkadaşın m..-biriciik!
Susmadan konuşan kız kardeşini susturmak isedi Biran.
-Ne oluyor ya hesaba mı çekiyorsun beni?
-Abi eğer bana anlatmadığın bir şey varsa gerçekt..
-Ha hesaba çekildiğim yetmiyor gibi birde araştırılıyorum gidilip Doruk'a falan soruluyor yani neredeyim diye?-Allah Allah, sen kiminle buluştuğunu bana söyleme ben araştırınca suçlu olayım! Hayatında biri varsa bilmek hakkım. herkesten önce ben bilmeliyim değil mi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '