**
Doruk ağlamaktan harap olmuş kızı ani bir hareketle kendinden çekmiş alel acele ailesinin evine sokmuş kendine de biricik'e de laf gelmesin diye içeriye almıştı.
-Napıyorsun? Ne bu ? Her üzüldüğünde bu şekilde beni zor durumda mı bırakacaksın sen?
Biricik sert sert bakıyordu karşısındaki kıza. Bu kez duygularını bile açamamış biricik olarak değil o adamın karsı olarak karşısındaydı büşra'nın.
Büşra dayanamıyordu sevmediği biriyle olmak istemiyordu. ve bildiği güvendiği limana sığınıyordu. o doruka sahip çıkamamıştı ama belki doruk ona sahip çıkardı.
-özür dilerim. senden başka gidecek yerim yok doruk. senden başka beni koruyacak kimsem yok. harcanacağım. kimse anlamıyor .şımarıklık yaptığımı söylüyorlar. ama yoruldum!
Diyar herkesten çok biricik'e bakıyordu. kollarını birbirine bağlamış odaklandığı tek şeyin ise dorukun cevabı olduğu aşikar tek kaşı kalkık bir şekilde diliyordu doruk'u biricik. Onun cevabına göre hareketlerini şekillendirecekti. kimsenin aşk itirafını dinlemek zorunda değildi. Zor durumdaysa başkaları yardım edebilirdi. Anlamak zorundaydı ki doruk artık onun savunacağı biri değildi.
Dorukta sinir vardı. izni dışında ona sarılmıştı. rahatsız etmişti bu onu. evli olmanın sadakatini iliklerine kadar hisseden bir adam olarak buna kızmıştı en çok . son sözleri ise telaşlandımıştı. Büşranın Sameti sevmediğini biliyordu ama büşra da dahil kimsenin harcanmasını istemezdi.
-Çareyi bende aramaktan vazgeç artık. Bir hayatım var büşra beni zor durumda bırakıyorsun.
Büşra doruk'un hararetle konuşurken kullandığı eline baktı . neydi o? yüzük mü vardı?
-ne bu?
Ayağa kalkıp dorukun elini tutup yüzüğe bakan büşra karşısında iki ani hareket vardı. doruk'un elini çekmesi ve biricikin dorukun elini tutması.
-Ne bu? Büşra ne bu yaptığın? Gördüğün üzere karşındaki evli bir adam!
Biricik sert ses tonuyla yanıtladığında büşra yalpalayarak oturdu kanepeye. doruk biricik'e bakamadı. Onun eski sevgilisiydi ve bu olayda bile biricik'e bir hesap verme yükü binmişti. karısını inciltmek istemiyordu. ama büşra da ne durumdaysa kurtulsun istiyordu.
Aile üzgün ve doruk gibi ne yapacaklarını bilemez haldeydi.
Fisun hanım oturarark olanları izlerken demir diyarla yanyanaydı.
Büşra limanı yanmış , sığınacak yeri kalmamış gibi hisetti. doruka güvenirdi. hep güvenmişti. şimdide kapısına gelmişti. ama artık sığınamazdı. tıpkı büşranın yaptığıı gibi doruk da evlenmişti. şimdi karşısında el ele tutuşmuş ikili vardı ve Büşranın kolu kanadı kırılmıştı. utanıyordu. zaten buraya gelmek güçtü. şimdi çok utanıyordu.
Biricik derin bir nefes verdi.
-Karışmak istemiyorum ama bir insanın hayatına bir şekilde dahil olurken o insan ne duruma düşer düşün!
Fisun hanım dizlerini ovdu.
-konu komşu görse ne denir kızım. evli barklı adam yapma!
Doruk büşraya odaklandı. neyi vardı. diyar büşraya su verdi.
-iç iyi gelir.
Büşra suyu içmişti.
-özür dilerim.
Doruk büşra'nın derdini dinlememişti bile. böyle yapacağını bilmiyordu büşra. ne durumda olursa olsun yardım edeceğine söz vermişti çünkü Doruk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Genel Kurgu'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '