27.Bölüm(Arslan Alpayın Çocuklarıyız!)

217 28 22
                                    

-Sensiiin! Dar pantalonlu çocuk.

Koray duyduğu ve neyi olduğunu merak ettiği kızın yolda daha önce iki kez çarpıştığı kız olduğunu gördüğünde arkadaşlarıyla yurda gitmiş olmayı istedi.
Fakat görmüştü artık, bi yandan da kızı burada yalnız bırakmak istemiyordu.

-şu hitabını değiştir.!

Mira'nın yanına oturan koraydan sonra toparlanan mira şaşkınca baktı adını bilmediği dar pantolonlu çocuğa.

-sen beni mi takip ediiyordun yine?
-ne egoistsin be seni niye takip edeceğim. sonradan gelip rahatsız eden sensin tiki bozuntusu!

Alayla konuştu koray. onlar birbirleri için tiki ve dar pantolonlu çocuktu.

-neden buradasın? burası senin için güvenlir mi sanıyorsun?

Mira uğraşmak istemiyordu.

-seni ilgilendiriyor mu?
-neden bu kadar dik başlısın? böyle boş biyere neyine güvenerek geliyorsun?
-sinirime öfkeme güvenerek.

Mira sert bir ifade ike tekrar koraya döndü.

-Ayrıca sen neyine güvenip geliyorsan bende ona güvenip geliyorum. Senin gelmene sıkıntı yoksa ben de pek alâ gelebilirim!

-biraz düşünerek hareket et buraya yalnız ve bu topuklularla gelme. yanlış anlama ama güzel bi kızsın kurda kuşa yem olursun.!

Mira gözlerini büyüterek baktı.

-biraz yalnız kalmak istemiştim.
Üzgün ifadesine döndü tekrar.

-ne oldu? miran ve ilker gidiyor sen gidemiyor musun üniversiteye?

Mira ağzını kapadı.

-konuştularım duyuluyor muydu?
-evet, bizi rahatsız ettin. arkadaşlarım da gitti, çalışıyorduk.
- özür dilerim b..ben burda olduğunuzu..
-bilmiyordun değil mi.

Gülerek sordu koray. mira bu tuhaf adama merakla baktı.

-gözlerinde sürme mi var? gitar çalabiliyor musun? bilekliğin çok yakışmış!

Çocuk gibi konuşan miranın morale ihtiyacı vardı ve koray, o morali miraya verecekti.

-bir müzik grubumuz var ve bu gitarı ben çalyorum.
-vauuv!

Hayretle açıldı gözleri mira'nın.

-peki gözlerinde sürme mi var.

Mira sorusunu yenileyip elini gözüne doğru uzattı korayın. sanki yeni yeni etrafını tanıyan bebekler gibiydi.

-neden bu kadar meraklısın? ben sana soruyormuyum gözlerinde eılenir var mı diye?

-ama bende var zaten görünüyor baksana.
sarışın güzeli gözlerini kapatmış gözlerinin üzerindeki makyajı göstermişti. koray tebessümle baktı.

Gözlerini pörtletti bu kez de koray.

-bendede var biraz bak, görün müyor mu?
-çok yakıışmıış .

Hayretle bakıyor inceliyordu mira. böylesi biriyle daha önce bu kadar zaman geçirmemişti.

-bilekliğin çok yakışıyor, daha önce karşılaştığımızdada vardıı.
-beni incelemeyi bırakacak mısın?

Korayın sorusuyla kendine geldi mira.

-pardon, dar pantolonlu çocuk.

Kinayeyle söylemişti mira ağzına pelesenk olmuş 'dar pantolonlu çocuk' hitabıyla.

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin