Aklı burada değildi aklı iki yanındaki anne babasında karşısındaki sevdiğinde değildi.. Nedendeydi. babası neden arslan beyin avukatlığını yapmıştı..
Ali ayağa kalkmıştı. tuhaf davranıyordu.
demet seslendi.-ne oluyor Ali.
Ali kendine geldi.-lavaboya gidip geleceğim abla.
Ali koridora çıkıp mutfağa geçmişti.
Biricik ve Diyar şaşkınca baktı.
-istemeden mi kaçıyorsun damat? neden buradasın.Takılmıştı biricik ama ali orada da değildi. ciddi bir şekilde sordu Diyar'a.
-Seni biri sıkıştırmıştı babanın borcunu ödeyeceksin gibi bir şey söylemişti diyar?
Diyar anımsamıştı evet. ama neden şuan bu ortamda bu konşuluyordu.
-o zaman avukatımıza gittik demiştin. babam mıydı?
-evet.Şaşkınca kafasını sallamıştı diyar.
-kafamda oturmayan şeyler var demiştim. acaba neden?
Ciddi ciddi baktı ikili kahveleri hazırlarken.
-Ali neden böylesin? tesadüf işte.
-Diyar , benim babam sizin avukatlığınızı neden yapar bir düşünsene.Diyar ürperdi. şamil bey iyi birisiydi. babası öldükten sonra bile kaç kere danışmışlardı ona.
Ali ise dehşet bir korku duyuyordu. nasıl oluyordu? ya bir şeylerden babası sorumluysa? ya? ya.. acabalar peşini bırakmıyordu. eğer öyleyse nasıl bakardı Alpayların yüzüne?
Diyara nasıl bakardı.-neyden şüpheleniyorsun?
Biricik sormuştu.
-şüphelerimden değil emin olduklarımdan bahsediyorum. Babam senin ailenin avukatlığını iyi niyetle yapmaz diyar..
Ali içeri geçmiş ikili şaşkın şaşkın bakmıştı.-ne diyor bu şimdi?
Biricik taşmaya yakın kahveyi ocaktan hızla almıştı.
-şu istemeyi bir atlatabilir miyiz? sonrasında anlarız ne demek istiyor??
İkili şaşkın şaşkın devam ediyorken işlerine şamil beyin yüzünde alaycı bir tebessüm vardı.
Demir ise ilk günden beri güvenmediği bu adama şimdi daha da kıl olmuştu.
-Nereden nereye valla şamil bey. nerden bileceğiz ali'nin babasısınız.
Güldü şamil bey.
Dorukda o noktadan geçemiyordu. Bu kadar tesadüfler silsilesi rahatsız etmişti. Diyar içeriden geldi. kahveler dağıttı.
-Ya diyar bir gün bana yaptığın kahvenin niyetinin bu olacağını hiç birimiz tahmin etmezdik değil mi?
Gülümsedi diyar . ali ise süzüyordu.
Hadi be baba. bu sefer yanılt beni ' dedi içinden. yanılıyor olsundu diyarların maddi durumuyla alakası olmasındı..
Belliydi Alpaylar Şamil Doğan'a çok güvenmişlerdi.Kahvesinden içti. Biricik ise diyarı dürttü.
-Kız yanlış kahveyimi verdin?-yoo.
-e tık yok Ali'de bi tepki verir insan.Ali'nin aklı başka yerdeyken tuzlu kahveyi anımsamamış içip bitirmişti. ama kendine gelmeliydi ortam zaten gergindi. bu olayı bir günlük sadece bir günluk erteleyebilirdi. şu gün güzel geçsindi.
gülümsemeye çalıştı. Zühre erdem ise oğlunun gözlerine baktı.. diyara çok derin bakıyordu. Bu kızı isteyeceğine inanamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Ficción General'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '