**
Bircik'in yaptığı kek kokuları tüm evi sarmışken ikramlardan en sevileni olmuş demetin poğaçaları ikinci plana atılmıştı. süreyya hanım okunan mevlütten sonra hocayı göndermiş gönderirken de yanına işlediği tülbentten koymuştu. gönlünü hoş tutmak için yapılır karşılık beklemeyen hocanın gönlünü ederdi süreyya hanım. doruk Ali ve biran dışarıda lokma işiyle uğraşırken demir ve miran kızların istediklerini yapıyor alınacak varsa alıyor ağır kaldırıcalacakları taşıyordu. mira ise hiç anlaşamayan beliz ve ilkerin kızkardeşi hale ile uğraşıyordu. fakat iki ufaklık miradan uzaklaşıp biricik'in yanına gitmişlerdi. onuda paylaşamıyorlardı.
-biricik ablaa.
-söyle ablacım.
-hale'yi mümkünse dövmeni istiyorum,Bana senin beni sevmediğini söylüyor.
biricik servisi bırakıp belizin göz hizzasına eğildi. neden bu yaştaki bir çocuk çözümü dövmekte aramıştıki? üstelik bu çocuk beliz gibi akıllı bir kızken.-belizcim hiçbir sorunun çözümü dövmek değildir sakın bir daha böyle bir şey söyleme.
Hale gülmüştü biricik ablası belizi değil, haleyi seviyordu işte.
-ve hale, neden ben belizi sevmiyormuşum?
-çünkü o gelmeden önce ben vardım biricik abla.
-ben belizi çok seviyorum ve bu seni sevmediği anlamına gelmiyor. ikinizi de çok seviyorum bir daha böyle bir tartışmaya girmenizi de istemiyorum anlaştık mı?Beliz bilmiş tavırlarıyla saçlarını savurarark konuştu.
-sayılır.Hale ise ilkerin yanına gitmekte çareyi bulmuştu. belizi abisine şikayet edecekti. öylesine alışmıştı ki hale abisine şikayet ettikten sonra şikayet ettiği sorundan kurtulmayı. yine aynısını yapmıştı.
-ne oldu abim?
-abii, çözülmesi gereken bir sorunum var.
-söyle o zaman abin çözsün sorununu.Biricik o kadar kızıyorsada ilker hep aynısını yapıyordu hülyanın sorunlarını kendi başına çözmesine fırsat vermiyordu.
-işte abi gücü .
İlker kardeşini kucaklayıp öpmüştü.
-hadi bakalım ufaklık nerede sorun varsa çözelim gel.
-beliz biricik ablamı elimden alıyor abi.İlker çözüme gidiyordu ama bunu nasıl çözebilirdi.
-o nasıl oluyor abicim?
-biricik ablam beni daha çok seviyor diyorum itiraz ediyor.
-neden yarıştırıyorsun Hale'm? biricik ablan ikinizide çok seviyor.
-of ya hep aynı şey.! hani abi gücü? gidip belize kızar mısın abi!
-abicim bir şey yapmamış ki kızayım.
-indir beni abi.!İlker Haleyi kucağından indirmişti.
-bir şey yapmasada kızmalısın hani abi gücü?
İlker öylece kalakalmıştı. belize nasıl kızsındı bir şey yapmamıştı ki.
Halenin arkasından öylece bakaklmıştı sadece ve biricikin attığı lafı da çekmek zorunda kalmıştı-işte bunu kastediyordum. haksız oluğu durumlarda da arkasında olamazsın ilker.
Öte yandan ali yalnızca görevini yapıyor işlerle uğraşıyordu diyarla tek konuşma geçmiyordu aralarında. biricik'e de bu konuda konuşmayı yasaklamıştı. biricikin'Ali git de diyardan tabak iste, diyarın elindeki tepsiyi al' sözlerini umursamamayı ve biricikin karışmamasını kesin olarak söylemişti.
Mevlütten sonra eş ve dostlar dağılmaya başlamış, biricik ve diyar bulaşıkları yıkamıştı.
Hale abisine küsüp annesiyle birlikte eve gitmiş ilker se mira ve miranla odalarına çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '