34.Bölüm(Polyanacılık Oynamam!)

181 28 32
                                    

Diyar huzursuzdu.. çok huzursuz. ne yapacaktı? abla olarak ne diyecekti?mira'nın böyle işlerle alakası olsun kimse istemezdi ailede biliyordu. üstelik o adamın yanından sinirle ayrıldıktan sonra ali de hak vermişti diyara. normal değildi bu iş içlerine sinmiyordu. hiç bir şekilde olmazdı işte. ama mira neden anlatmıyordu. bu adamı nerede nasıl tanımıştı.

'zorlanıyor olabilir' diyen aliye hak vermeden edemiyordu diyar. seçkine güvenmiyordu ve  Mira'nın ne işi vardı bu adamlarla bilmiyordu. evet belkide diyar mira ile bir abla gibi konuşmalı derdini anlamalıydı. demek miranın ara ara değişik hallerinin sebebi bu adamdı.  miranın tuhaf halleri seçkin yüzündendi. acaba, sevgililermiydi? O adan Miradan büyüktü..

Diyar düşüncelerini bir kenara bırakıp beklediği odanın kapısını çalıp içeriye girmişti.

-müsait misin ablacım?
-evet bir sorun mu var?
-sorun neden olsun ? konuşmak istiyorum.
-gel abla otur madem. yoksa kitabını mı soracaksın?

Diyar gözlerini kaçırdı, sinirine hakim olmak istiyordu.konuları bu değildi. kitabını hala istiyordu ama bu konuyu açıp moral bozmayacaktı diyar.

-hayır miracım. sadece nasılsın neler yapıyorsun konuşmak istiyorum.

Mira ofladı, ailesi seyans seyans gelip nasıl olduğunu neden morali bozuk olduğunu iyi olup  olmadığını sorup duruyorlardı. sıkılmıştı Mira.

-neden ofluyorsun konuşamayacak mıyız?
-iyiyim abla.

Diyar ofladı. mira gerçekten kıymet bilmiyordu.

-mira sana açıkca soracağım .

Mira diyara anlamayarak  baktı.

-birisi tarafından rahatsız ediliyor musun?

Mira şok olurcasına baktı ablasına. nerden çıkmıştı bu?

-ne diyorsun abla?
-cevap verir misin canım güzelce bir şey soruyorum dertleşemeyecek miyiz?
-hayır  yok öyle birşey.
-emin misin canım bak ablam anlatabilirsin birşey varsa?
-nerden türetiyosun bunu ne kurdun yine aklında?

Mira diyara zerre saygı göstermiyor diyar ise bunun acısını her zerresinde hissediyordu.

-pekala miracım bana söyler misin
SEÇKİN YAVUZOĞLU KİM?

***

Mira ablasından duyduğu isimle ayağa fırlamış gözleri  kocaman açmıştı.

-o nereden çıktı. sen ne yapıyorsun beni mi takip ediyorsun?
-niye bağırıyorsun mira! haddini bil ablan var karşında!!

Birden açılan kapıyla diyar susmuş içeri giren miran'a bakmıştı.

-noluyor?
-bizz, mira kitabımı vermiyorda.

Diyar mira'nın saklamak isteyebileceğini düşünmüştü.

-doğruyu söyle çekinme. bahsettiğin kişiden miran'ın elbette haberi var. diğer yarım o benim.

Mira herkese kaşı tepkili ve gereksizken miran için farklıydı. o onun diğer yarısıydı hep söylüyordu. miransız ölürdü anne babasız yaşayabilirken. ona aşırı bağlıydı.

-sen bile biliyorken hemde.

Diyara ise aşırı uzak..

Diyar gözlerinden bir yaş düşmesin diye kendini zor tutarken aklındaki tek şey kardeşinin seçkin yada herhangibi tarafından bir kötülük görmemesiydi.

-bağırma ablama mira!

Miran ablasına kıyamıyordu.

-kimden haberdarım ben?
-seçkin yavuzoğlundan!

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin