Biricik üzgün ve ne yapacağını bilemez haldeydi.-abii. bir şeyi olarak değilde ne bu sinir bi dur?
-sus diyar!Diyar dorukun sakinleşmesi için söylediklerinden sonra daha da sinirlenmesine şaşırmıştı. ne oluyor du şimdi? ama arkadaşını öylece bırakamazdı açıklamasını yapacaktı. biran ile arkadaş olan abisinin eline vermeyecekti biricik'i.
-a..abi şey, aslında hiç bir şeyi olmuyor gönderen. değil mi biricik?
Biricik yutkundu. arkadaşı bilmeden dorukla arasındaki bağı yıkıyordu.biricikin gözleri yaşlıydı kızgın olan dorukun karşısında?
-yani biricik'e takık birisi. biricik ona hayır deyince çiçek göndermiş b..bizde şey oldu. biran görmesin diye tabi..
Doruk kızkardeşine baktı doğru mu söylüyordu? diyar ise kendine verdiği yalan söylememe sözünü çiğnemişti.
-doğrubmu biricik. yok değil mi hayatın da biri?
Biricik toparlayan diyara baktı. belki bu şekilde dorukla olan bağı tam olarak kopmazdı. sonuçta biricikin hayır dediği birisiydi çiçeği gönderen. biricik kendi kendine kızdı. diyarın kurduğu hayali bir senaryoda mantık arıyordu.
-a. ta..tabi yok birisi.
-rahatsız mı ediyor seni! kim o lan hemen söyleyeceksiniz şimdi!Biricik bağıran doruk'a anlamayarak baktı. kıskanıyor olabilirmiydi? biran gülümsemeden edemedi biricik. Diyarsa şüpheyle baktı abisi neden bu kadar kızıyordu. biricik ve dorukun arasında bir şeymi vardı!
-sinirlenince lan mı dersin doruk? karşında kız kardeşin var ve kız arkadaşı. biraz kibar olacak mısın?
-ya sabır! çiçekleri kim gönderdiyse söylüyorsun biricik! hemen!
Fisun hanım yaşlı haliyle merdivenlerden zorla çıkmış evde ne olduğunu anlamaya çalışmıştı.
-ne oluyor oğlum yine?
Doruk gelen babaannesine açıklamasını yapmamıştı. çiçek olayı onu çok germişti bir yananda diyarın olayı vardı ve doruka artık biri yazık dese dövecekti.
Ağlamakta neydi!Biricikse öylece giden dorukun arkasından gitmiş kapıyı kapamasına izin vermemişti.
-babaanne? biricik abimin arkasından mı gitti ben mi yanlış görüyorum?
Diyar ve fisun hanım öylece bakakalmıştı. Ve diyar, anlamaya çalışıyordu. biricik abisine karşı neden böyleydi? yoksa biricik ve doruk arasında bir şey mi vardı?
-doruuk!
Doruk arkasından gelen biricike baktı.
-neden bırakıp gidiyorsun?
-karışmamı istemiyor gibi konuşuyordun çünkü!İstemesede karışacaktı ama biricikin böyle davranmasıda tuzu biberi oluyordu. bir yandan ali'nin aklına soktuğu diyarın sevgilisi var mı yok mu olayı varken birde bu çiçek muhabbeti çıkmıştı. dorukda bi yerden sonra yoruluyordu!
-sana öyle bir şey söylemedim! sadece bana lan demeni istemiyorum doruk!
-sende söyle ozaman kim gönderdi o çiçekleri!Biricikin en son istediği şey doruka yalan söylemekti. ama diyarı yarı yolda bırakamazdı.
-şey.. tanımıyorsun. b..bende tanımıyorum. ya aslında. doruk bu konuyu boşverelim mi?
-boşvermeyelim rahatsız ediyorsa halledelim!
-valla etmiyor doruk. bir şey olursa söylerim söz. birkez çiçek gönderdi başkada hiç birşeyi olmadı lütfen?unut bu konuyu ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '