Ve miran'ın ilk çekimi tüm gergin sinirlerle bugün yapılacaktı.mira korayın başta koyduğu kural yüzünden onunla gitmişti hep seçkinin yanına. attığı her imzayı kontrol etmiş kırk kez okutmuştu Koray.
Bugünse yakın çekim yapılacaktı. seçkin planladığı işi neticelendirdiği için harika hissediyordu, mira hissizdi. seçkin ona değişik davranıyordu.normal ve seviyeli.
-Hadin arkadaşlar hadin yakın çekim en önemlisi biraz tempo.
Koray sandalyesini seçkinin yanına çekmiş oturmuştu.her anında olacaktı. bu tehtitkar piçin mira'ya zarar vermesine izin vermeyecekti. şirkette birde miran ve doruk vardı her ihtimale karşı gelmişlerdi ve koraya güvenmekten başka şansları olmadığından mira'yı ona emanet etmişlerdi ama hala şirkette bekliyorlardı.
seçkin mirayı oturduğu koltukta süzdü.-mira bana bakacaksın, kameraya bakma.
seçkin oturduğu yerden kalkıp makyözden fondöteni aldı ve miranın yüzüne sürdü.-kaç kez söyledim kamera tarafındaki yüz bir ton fazla kapatılacak.
Yıldız hanım sabır diledi bir makyöz olarak bunları biliyordu ama mira sürekli yüzünü kaşıyordu o ne yapsındı.
Seçkin miranın çenesini tuttu ve açıyı ayarladı. koray engellemek için kalktığındaysa mira'nın uyarıcı gözleriyle durdu. bu kadar da karışamazdı ya. sevgili değildi arkadaşıydı ve mira iş yapıyordu. sevgilisi olsa bile bu kadarınada karışamazdı.
-evet bu açı güzel, mira bana bak güzelim kameraya değil.!
-tamam seçkin!-Cahit, başlat yakın çekimi al montajlayacağız.
(Hemen kısacık bi açıklama yapayım. Bayram sonrası uzuun bi bölümle geldim. Doğrusu, 2 bölümü birleştirdim. Şeyhüşehla ile tanışın bir sonra ki bölüm görüşürüz)
Mira kaşınan burnunu kaşımadan edemedi.
-ya mira! valla yeter artık kırk oldu aynı çekimi tekrarlıyoruz. alabildin mi görüntüyü hakan?
-bağırma lan kıza!-koray karışma bak buradasın buna izin verdiğime şükret!
-oğlum sen miranın çekime katıldığına şükret a..
-aaa ya yeterin ama koray lütfen.!Koray susmuştu.
-seçkin bak oldu diyorsan bu açıdan tamamız.
-hah iyi iyi. ikinci kamera hazırlan mira'nın dönüşünü çekeceğiz seninlede.Mira ikinci kameraya dönmüştü.
-ya miraaa! sen niye dönüyorsun ya. duracaksın sen boşuna mı ikinci kameraya geçiyorum.
-e döneceksin dedin.
-allahım sabır ver ya.!Seçkin miranın oturuşunu ayarlamıştı.
-bak şimdi güzelim, kamera arkanda kalıyor çekim yakın olacak. ses işaretini verdiğim an saat yönünde dönecek ve kameraya bakacaksın. gözlerin kameraya iliştiğinde de o güzel gülümsemeni yapacaksın tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '