51.Bölüm(Doruksuz)

140 13 48
                                    

Mira sarı saçlarıın doğal dalgasını eliyle havalandırdı. Çantasından çıkardığı parfümü önce bileklerine daha sonra da başında aşağıya etrafında döndürerek sıktı. Elindekiler çantasına koyan mira pantolonuna gülümseyerek baktı. Bugün koray günüydü o yüzden dar pantolonunu geçirmişti altına. Bileğinden hiç çıkarmadığı koray bilekliğiyle zaten hergünü koray günüydü.

Genç kız harabe depoya girdiğinde korayı görememişti. Teyko da yoktu.

-Arayıp gelseydim keşke.

De, yine de neredeydi ki koray? Mira etrafına bakınırken belinde havlusuyla banyodan çıkan teyko gördüğü genç kızla irkilirken, Mira Teykoyu o halde görür görmez ellerini gözünün önüne getirip gözlerini çevirdi.

Güldü teoman, Mira da burayı iyice yol geçen hanına çevirmişti. o değilde Serg duysa delirecekti.

-Ben koray için..
Teoman birkez daha güldü.

-Tamam tamam.

Paravanın arkasına geçen adam bir yandan giyiniyordu.

-Canım harabe de olsa bir kapınız var. Kapatsanıza!
-canım harabe de olsa bir bir kapımız var. çalsana!

Mira cevap vermek için kafasını döndürdüğünde üstü giyinmemiş olan adamla çevirdi kafasını tekrar.

-Giyinsene artık!
-Tişörtümü atsana korayın yatağından.

Mira eline aldığı tişörtü teomana vermişti. teoman tişörtünüde giyip Mira'nın elini gözlerinden çektirdi.

-Tamam be sende.
Mira korayın yatağına oturdu.

-Sizin buranın banyosu varmıydı ya.

Teomanın gülüşü sesli olmuştu.

-Yok biz hiç yıkanmıyoruz. Tuvaletimizi de dağa taşa yapıyoruz.

Mira iğrenerek baktı.

-Tabi var. harabe de olsa!

Mira teo'ya laf yetiştirecek değildi.

-Koray nerede?
-Sergül'ün gi..
-Sergülle mi?

Mira gözlerini açarak sormuştu. kıskanıyordu Koray'ı.

Teo ise tahammülsüzce kaçırdı gözlerini. dağdan gelip bağdakini istemiyordu bazen.

-Diyelim ki öyle?

Mira kaçırdı gözlerini. Azad Teo'dan iyiydi. Zaten kızların ikisinide sevmiyordu. Ellerini dizlerine dayadı ve karşısındaki Teo'ya eğilerek kendinden emin bir şekilde konuştu.

-Senin benimle derdin ne?!

Teoman güldü. Açık mı konuşalacaklardı? o halde coman baby..

-Koray senin bakıcın değil bunun farkındasın değil mi?

Mira sinirlensede sakin olmaya çalıştı.

-Ben bunun farkındayım da , sen bunu zaten böyle görmediğimin farkında değilsin.
-Mira bana maval okuma!

-Bırak Allah aşkına teoman resmen Koray'ı benden kıskanıyorsunuz. Aldığınız tavıra bakarmısınız. Hadi Sergül"ü anlıyorum Koray'a yürüyor da! Siz niye böylesiniz?

-Düzgün konuş!

-Sende benimle düzgün konuş.

Teoman ıslak ve uzun saçlarını arkaya itip konuşmaya devam etti.

-Bak mira biz hep böyleydik. İçimize ne birini aldık nede alacağız. ama Koray'ı neredeyse kaybediyoruz senin yüzünden!

-Napıyorum be ben Koray'a?
-Zarar veriyorsun!

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin