48.Bölüm(Gelsinler, İstesinler)

148 11 94
                                    


**

Beliz yıldız olacak teyzesinin kucağında hiç durmadan konuşuyordu.

-peki teyze yıldız okulunda derslerin çok mu zor? mesela yıldızlara çıkmak kadar zor mu?

Mira gülümsedi.

-en az o kadar zor teyzecim.

Beliz yıldız teknik'i kazanan teyzesinin yıldız olacağına inancı tamdı.

Babaannesi soyduğu elmeyı uzattı torununun kızına.

-al kuzum bunu ye sende teyzen gibi yıldız ol.
-aman fisun sultan tek dileğimdir belizin mira'ya çekmemesi.

Miran korayla geç saatlere kadar dışarda takılan kız kardeşine sinirinden yapıyordu.
gülümseyen mira yanındaki ikinizinin yanağına öpücüğünü bırakıp gülmüştü. tüm aile toplanmış mira'nın bugün yayınlanacak reklam filmini izleyeceklerdi.

-bugün mira için özel bir gün miran! şey yapma istersen.

Diyar demirin yanına otururken kardeşini uyarmıştı.

-nasıl özel nasıl özel!

Ne demir ne doruk memnun değildi bu durumdan ilk itirazda demirden gelmişti.  diyar yanındaki kardeşini dirseğiyle dürtmüş uyarmıştı. bu süreci korayla birlikte atlatmışlardı. mira'nın istediği olmuştu ve artık  sonuna gelmişlerdi. hem anlaşmışlardı ya birdaha bu işlere kalkışmayacaklardı. mira hevesini aldığını söylemişti.

-bakın sorun yapmayacaksınız değil mi? koray geliyor diye?

Doruk birkez daha derin bir nefes verdi.
diyarın iknasıyla koray bugün mira'nın yanında olacaktı ama bu durumdan kimse memnun değildi.

-yapmayacağız!

Doruk neredeyse'yapacağız' dercesine yapmayacağız demişti.

-ben söz vermiyor...
-veriyor. söz veriyor elbette. değil mi Mirancım?

Diyar miran'ın sözünü kesip durumu düzeltmişti.

-iyi!
-bu seçkin dediğiniz kişinin değil mi ajans?
-evet babaanne.
-krem hangi firmanın peki?

Reklamı yapılacak kremin firması neden özellikle yavuzoğlu ajansla çalışmak istemişti. yavuzoğlu ajans neden illaki mira ile çalışmak istemişti?

Aslında son derece basit yanıtlardı krem reklamı konkur yaparken en uygun bu ajansı görmüşlerdi. yeni bir üründü ve en başarılı ajans ile çalışmak istiyordu.
Onların bieflerine en uygun yavuzoğlu ajanstı.  yavuzoğlu ajansına en uygunu da mira'ydı.

Reklam prime time'da yayımlanacak izlenmesi de haliyle çok olacaktı.

-çünkü başarılı bir ajans babaanne b..
-boşverelim mi artık? ?nasılsa bu macera burada bitti.

Demir dinlemek bile istemediğinden susturdu kardeşini.
Çalan kapıyla ayağa kalkan mira belizi kenara bıraktı.

Miran da kalkıyordu ki diyar bu işi devraldı. koray iyi birisiydi, diyar ona çok güveniyordu. kardeşi keşke hep korayla arkadaşlık yapsaydı. kapıyı açan mira gülümseyerek hoşgeldin dedi koray'a.

-geç kalmadım değil mi?
-yok yok dizi yeni başladı. dizi araya girdiğinde ilk reklam bizim.

Koray çekimlerde olduğu için zaten örneğini de izlemişti mira ile birlikte. ama bugün mira özellikle istemişti yanında.

-hoşgeldin canım.
-sağ ol diyar.

İçeriye gülen yüzle geçen üçlü yerlerine oturmuştu. Edilen hoşbeşler pek içten değildi.

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin