-birşey konuşmamız gerekiyor
-imda....
diyar bağıramamıştı ki karşısındaki geçDiyarın ağzını kapatmıştı.
-şişş. birşey konuşacağız yalnızca. sana kötü bir şey yapmayacağım lütfen. bağırma bak bırakacağım ama bağırmayacaksın.
diyar o günün şokuyla bu gencin de kendisine zarar verebilecek biri olduğunu düşünmüş vicudunu bir titreme almıştı.-anlaştık mı bağırmayacaksın?
Diyar onaylamıştı. nasılsa çokta ücra bir yerde değildi. az daha koşsa bakkal sami amcanın dükkanına girerdi.
-adım seçkin, miranın arkadaşıyım. elimi çektiğimde lütfen bağırma?
Diyar karşısındaki gencin o günki olayla alakalı olmadığını anlamış miranın arkadaşıyım dediği belkide kendiyle yaşıt şık giyinimli bu gencin derdini öğrenmek istemişti.
Seçkin elini diyarın ağzından çektiğinde temkinliydi.
-kimsin sen? neden önüme çıkıyorsun.
-seninle bir şey konuşmak istiyorum diye sana yaklaşan biri olduğunda imdat diye bağırır mısın?Diyar özelini anlatacak. o günki olaydan bahsedecek değildi.
-mirayı nereden tanıyorsun? ne oldu ne konuşacaksın?
-arabada konuşalım isterseniz?Diyar gösterdiği arabaya bakınca hayretle açıldı ağzı lamborghini veneno'muydu o gördüğü. arabalardan anlardı babası bu yüzden ona araba almıştı. fakat diyar için bu araba üniversiteyi bitirdiğinde alınacaktı. sonuç olarak araba gerçekten pahalıydı ve bu arabaya sahip bir adamın (artık adam diyordu çünkü mirada büyük olduğu alelen ortadaydı) mirayla ne işi vardı?
-gerek yok. mirayı nereden tanıyorsunuz?
-ben seçkin yavuzoğlu, sizde diyar alpay? miranın ablası?Diyar adamın uzattığı ele baktı. nedense sıkmak istemiyordu.aklında şuan için binbir tilki dolaşıyordu. kardeşinin başı dertte olabilir miydi?
-evet?
Havada kalan eline baktı seçkin yavuzoğlu. susacaktı. şimdi buna takılı kalmayacaktı.
-arabada konuşsak?
-bakın benim acelem var. eve gitmem gerekiyor ve pardon ama ne konuda konuşacağız. sizin mirayla tanışıklığınız nereden?-anlıyorum, o halde vaktiniz olduğu bir tarihte bana bildirirseniz geniş bir vakitte sizinle konuşmak istiyorum?
Seçkin iç cebinden çıkardığı kartı diyara uzattı.
Diyar tereddütle baksada kartı aldı.
-mirayla ne işiniz var?
-daha geniş bir zamanda konuşalım? en kısa zamanda?Arabasına doğru yürüyen seçkini tuttu diyar.
-bakın endişelendiriyorsunuz beni. mirayla işiniz ne?
-mira konusunda sizden bir izin almak istiyorum endişe edecek bir konu değil. lütfen diyar hanım? sadece geniş bir zamanda benimle iletişime geçmenizi istiyorum?Diyar tereddütlede olsa başını sallamıştı. onları izleyen karşıdan gelen telaşlı bir aliden habersiz.
-lütfen şimdilik kimseye bahssetmeyin. zaten sonrasında konuşacaksınız?
diyar hala anlamıyordu.-iyi akşamlar diyar hanım.
Diyar giden arabadan sonra kolunu tutan kişiyle bir çığlık daha atıyorduki ali olduğunu anladığında sustu.
-yapmasana ali korkuyorum anlamıyor musunuz?
Ali neden birden suçlu olduğunu anlamasada diyara baktı hayretle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Ficção Geral'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '