45.Bölüm(Yanınıza Bile Gelmeyecek!)

174 20 112
                                    

Bu bölüm Eslem için atılıyor 🌸❤

İkili şaşkındı..

-aa, şey. k..kime isteyeceksiniz zühre teyze. şehlayı serhat'a falan mı?

zühre hanımın yeğenin serhatın şehla aşkını da biliyorken kıvırmak istedi biricik.

-a ah. ilahi biricik. sende kızım ne serhatı. Aliye isteyeceğiz şehlayı.

Biricik alelade gördüğü şeylerle diyardan daha kötü olmuştu. aliye neler oluyordu. gidip o kızı mı isteyeceklerdi? diyarı yarı yolda bırakacakmıydı gerçekten?

Diyar ise gülümsedi. zaten biricikle konuştuğu halde gözlerinin üzerinde olduğu kadının niyetini biliyordu. en azından haklı olduğunu düşünmek istiyordu diyar. aliye güvenmek ve bundan pişman olmamak istiyordu.

-Ali bugün yanınıza bile gelmeyecek zühre hanım!

**

Diyar yutkunmuştu. az önce çok değil dört beş dakika önce alinin annesine ilk lafını söylemişti ve buda 'Ali bugün yanınıza bile gelmeyecek zühre hanım' olmuştu..

Biricikle beraber eve değil yakın bir kafeye oturmuşlardı.

Diyar tırnaklarını dişlerken aliyi bekliyordu.

-ne dedim ben öyle ya. biricik bir dürtseydin bari. kadınla ilk konuşmamıza bak. oğlunu ona göndermeyeckmiyim ne yapıyorum ben ya?

-en iyisini söyledin neden dürteyim arkadaşım?

-ama ayıp oldu.

-onun yaptığı ayıp asıl. eğer gerçekten bir isteme yoksa yaptığı çok ayıp!

-yoksa ne demek biricik. Ali'den bahsediyoruz.

-evetde bu kadar şey üst üste geliyor bende bir acaba diyorum.

Diyar telaşlı gözlerle baktı arkadaşına. onun lugatında güvenmek vardı. kıskanırdı ama güvenirdide.

-Ali'den bahsediyoruz biricik. çok değil daha dün geldi yanıma biliyorsun.

Diyarın gözünden damlayan yaşa dayanamadı biricik.

-canım yeter ama artık.yapmaz Ali haklısın ama kendine gel.

Diyar tırnaklarını kemirirken, ayağıda sallanıyordu. Ali'nin gelmesini beklerken gördüğü aliye koşup sarılmıştı.

-Alii.

Ali kendine sarılan kızın sakinleşmesini bekliyordu bu durumdan nefret ediyordu. göğsüne yaslı olan kızın yüzünü kendine çevirdi.

-diyar yapma Allah aşkına ağlamışsın yapma bunu bana. neden ağladın?

Ali ağamasına dayanamıyordu sevdiği kızın.biricikse ağlayan arkadaşına herkesten çok üzülüyordu.

-senin annen yüzünden elbette! attığım mesajda her şey açık Ali.

Ali biriciki gözleriyle uyardı herşeyi dahda zolaştırıyordu.

Göğsüne yaslı kızın hızlı çarpan kalbini hissediyordu kendine yaslanmışken.

-Ali, annenin ne dediğini biliyor musun?

Endişeli gözleri Alinin göz bebeklerindeydi.

-annemin önüne geçemiyorum artık kontrolden çıktı.

Devamını bekliyordu Diyar. ee? yani. açıklamayacakmıydı.

-ee? içimi rahatlatacak bir şey söylemeyecek misin?

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin