Diyar duyduğu isimle tüm bedeninde bir titreme hissetmişti.
Doruk bu sinirle Aliyle ilgili bir şey soracaktı ve diyar heyecandan bayılacaktı. şimdiyse elleri zangır zangır titriyodu.-Alinin evinin bu ev olduğunu biliyor muydun.!
Doruk eliyle yan tarafı göstermişti. siniri gerçekten gözle görülürdü. Diyarsa titriyordu. oda konusunda sorun çıkarmıştı. buradan huylanmıştı demek kardeşler.
-Ben.. biliyordum ama..
-Biliyordun? o yüzden mi odanı bu tarafa ge..
-Hayıır. ne diyorsun.
-Bana bak diyar, bana bak ve doğru söyle kardeşiz biz birbirimizden bir şeyler gizlemek de ne?
-Ne gizlyorum ben? ne kastediyorsun söylediğine bak abi?Sesleri yüksek çıkıyordu.
-Yani Alinin evinin burada olduğunu biliyorum. ama senin kastedidiğin, odamı onun için bu tarafa geçirmem. sana inanmıyorum ben.!
-Neden ozaman?
-Sana söyledim bu oda da raflar fazla ve bu yüzden hoşuma gidiyor. bir oda değiştirmek istemem neden bu kadar tuhaf geliyor hepinize?
-Alin...-Ama doğru diyar bir şey istemezdi değil mi? o hep ilk seçimi kardeşlerine bırakırdı. şimdi tercih yaptıysa altında mutlaka birşey varır değil mi?
-Diyar b..
-Farzedelim ki Alilerin evi burada diye değiştirdim odamı ne olacak?
-Ne mi olacak? bu odayı başınıza yıkacağım.Çok rahat cevapladı doruk bu sefer. diyarsa alayla güldü.
-Bu tarz imalar yapma bana bir daha. anlıyor musun? biz Aliyle aynı okuldayız. sabah okula giderken dönerken görmem çok doğal değil mi? ayrıca onunla sizden önce ben tanışıyordum unutmayım.
-Sen bu yüzden mi kardeşinle okula gitmiyorsun? demirle çok nadir okula gidip gelmeleriniz?
-ima ettiğin şey ne? Aliyle mi gidip geliyoruz? bizim demirle hiç bir zaman ders saatlerimiz tutmadı ki.
-Belkide öyle diyar? birlikte gidip geldiniz mi?
-Evet birkaç kez gidip geldik. ama bu neyi ifade eder?
-Bir daha asla beraber gitmiyorsunuz diyar. duyuyor musun? asla.!
Odadan gelen yüksek sesleri duyan demir merakla girdi odaya.
-Ne oluyor?
-Demir. diyarla beraber gidip gelin okula bundan sonra.
-Saatlerimiz çok uymuyor ama? neden ki ne oluyor?
-Abim delirdi. lütfen doruk bu konuda üzerime gelme. sandığın gibi birşey yok.
-Belkide profesyonel bir yalancısın. aranızda birşey var ve ben tahmin edemedim?!----
Diyar ve doruk o günden sonra bir kaç gün küs kalmışlar ve Diyar Dorukun şüphelerini yok etmeyi başarmıştı. korkusundan camını hiç açmamış aliyle bahçede hiç konuşmamaışlardı. Durumu Aliye söylediğinde Ali Diyara: " arkadaşımla aramı bozcaksın" diye takılmıştı. Fakat o kadar rahat olunacak bir konu değildi. doruk bir kez şüphelenmişti ve bu diyarı çok rahatsız ediyordu.
Diyar onbire doğru anca kalkmıştı. haftasonuydu ve bunun rahatlığını yaşamayı istemişti. kalkar kalkmaz perdesini açıp alilere bakmayı adet edinmişti. Aliyi penceresinde yoktu. telefonuna baktı diyar. mesaj yada çağrıda yoktu. kareli pijamaları üzerinde kapıyı açtığında aynı anda kapısını açan birisi daha vardı. doruk.. diyar gülümseyerek baktı abisine. doruksa hala o temkinli bakışlarına sahipti. abisine gidip içten sarılmasına engel olmadı diyar.
-Günaydın.
Doruk diyarın üzerine gittiğini düşünüyordu. nasılsa ikaz etmişti diyarı. ali konusunda saçmalamış olabilirdi. ve bu yüzden diyarı üzmüştü. fakat kardeşi kendi tarafından bakarsa anlayacaktı durumu. arkadaşıyla sevgili olsun istemiyordu. bu ihtimali bile kabul etmiyordu. hem burası küçük mahalleydi herkesçe duyulurdu, hemde Ali diyardan büyüktü. evet Ali çok iyi birisiydi ama zaten diyar, bu tarz şeylerle ilgilnmezdi değil mi? bu yüzden öylesine rahattı ki doruk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Fiksi Umum'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '