Doruk Biran'a hayretler içinde bakıyordu. Belliydi Biran yakalandığına acayip bozulacaktı.-Biranın abayı yaktığı kız bu olsa gerek dedi gülümseyerek Doruk.
Biran sürekli kolaçan ettiği sokağın başında Doruk'u görmesiyle toparlanmıştı. Doruk, dostuna devam et dercesine baktı ve yönünü değiştirip diğer sokaktan devam etti yoluna..
Bi yandan gülüp bi yandan devam ediyordu yoluna. Biran'ın aşık olabileceğini düşünmemişti.
Anahtarı cebinden çıkarıp kapıyı açarken bile gülüyordu. içeri girdiğinde salonda Biricik'ide görünce sevinmişti. biraz yorgunluğu azalırdı değil mi.
-hoşgeldin canım.
Biricik'in doruku karşılamasıyla doruk hayallere dalmıştı. İlerde her işten gelişinde Doruk'u karşlayan Biricik olacaktı.!
-Hoşbulduk.
-Gel abi gel birazda sen uğraş Biricikle.Biricik aşk olsun dercesine baktı arkadaşına.
-ne oluyor.
-biricik yine biran'ın izini sürüyor abi.Güldü doruk.
-ya Doruk sizlerede mi söylemiyor? neden gizleniyor bu kız!
-biricik daha emin değiliz arkadaşım.
-valla ben eminim! Sana mesajlarını gördüm diyorum!
-evet içinde bir tane 'canım' hitabı bile olmayan mesajlar!
-ya Diyar abim zaten öyle çok canımlı cicimli konuşmaz ki. en romantık söyleyeceği kelime''hatunum' olur heralde
dedi gözlerini kaydırarak.Doruk ikiliyi izlerken kahkahasına engel olamamıştı. kızların bi kıskançlıkları biraz tuhaf oluyordu.
-gülme be!
Doruk ve diyar gülmeye devam etti.
-kızıyorum ama doruk!
-tamam tamam.Toparladı doruk kendini.
-Bak biricik. ne yapalımm biliyor musun. Biran'a diyelim ki getir yemeğe tanıştır kızı bizimle?
-sen kafayı yemişssin! ne abim o kızı eve getirir nede babamlar kabul eder.
-hayır canım bize getirecek. hatta arkadaşları çağırırız. Ali gelir, vedat falan bizimkilerde olur. bizde toplanırız. diyarla güzel bi masa hazırlanırsınız? hani arkadaş toplantısı gibi.
-hımm.. e abim kabul edecek mi? kızı getirecek mi?
-bunun için uğraşacağım.Biricik gülümsedi. tamamdı. istiyordu. o kızla tanışmayı istiyordu. bu fikir güzel olabilirdi.
**
-Oğlum sen kafayı yemişsin! yeni bir ilişki getiremem. neden getireyim ki hem.
-Biran! Biricik deli gibi merak ediyor kızı hem bizde merak ediyoruz. arkadaşlar olarak toplanacağız işte.
-olmaz!Biran katiyen reddediyordu. daha herkese açıklamak zorunda değildi.
-valla bilader biricik mesajlarını yakalamış e hal hareketlerin zaten uzun zamandır belli ediyor. kız da tanışmak istiyor işte yengesiyle ne var! hem anne babanla tanıştırmıyosun ki bilader.
Biran uzun bir nefes verdi.
-o gün bizi gördüğünde söylemedin değil mi biricik'e?
-hayır dedim ya lan! anlatsana biraz nasıl biri nasıl tanıştınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Genel Kurgu'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '