-peki şimdi ne olacak Ali bu kadar duyulmuşken. annen sorun çıkarıyorken? hergün bir kavga gürültü. yani ayrılacakmıyı..
Ali bir kez daha sözünü kesmişti diyar'ın oflayarak.
-gerçekten konuyu dahada berbat ediyorsun!
-napıyorum ali?Çemkirmişti diyar bu kez!
-geldiğimden beri, sıkıldım diyar, ilişimiz öğrenildiğinden beri kavga ediyoruz diyar. söylediklerinin farkında mısın? yüzüme bile bakmıyorsun ne çıkaracağım bu cümlelerden ben?
Ali bağıran diyara döndü. yüzüne bakmıyorsa yüzü olmadığından dı. diyar illa bir farklı yöne çekecekti.
-Ayrılalım mı dedim diyar! Anlamıyorsun galiba ama bu kadar yorulduysam bu ihtimali aklımın ucundan bile geçirmemem yüzünden. yoksa merak etme her şey daha kolay şekilde hallolurdu benim için.
Daha da bağıran aliye bu kez de diyar bağırmıştı.
-madem öyle neden beni korkutuyorsun? şu hareketlerine bakar mısın!
Gözleri yaşarmıştı diyarın. kavga başladığından beri yüzyüzelerdi ama yüzüne bile bakmamıştı diyarın.
-hassas biriyim ben ne kadar yıprandığımın farkında mısın? her gün bir olay. seninde yaşadıklarını görüyorum ama bana eskisi gibi mi davranıyorsun?
-diyar ben sana gayet normal davranıyorum. sen benim yaşadıklarımın hatta yaşayacaklarımın farkında mısın? her türlü olan bana olacak ama şikayet ediyor muyum? ben göze almış ilerliyorken senin söylediğine bak!
Diyar sustu. ali gerçekten göze almıştı her şeyi.
-ben bizimkileri geçtim ama sizinkiler öğrendiğinde ne olacak farkında mısın? sana en fazla bağıracak doruk bana neler olacak? biranıydı dorukuydu şahin abinin öğütleriydi. Mahalledeki mahalle abisi duruşumu bi düşünsene. miran'ın bakışları zaten şimdiden nasıl. ya ben bunların hepsini göze almışım, ozaman sende bana yok ayrılacakmıyız yok davranışlarına bak deme diyar! dostumun kızkardeşi olduğun halde senden vazgeçemiyorum farkında mısın sen!
Diyar sadece dinliyordu aliyi.
-hergün evinize girip çıkıyorum nasıl karşılanacak ve öğrendiğinde dayağı kim yiyecek farkında mısın? doruk ve biranın benimle konuşmayacaklarından bile eminim. gizlemek yaptığımız en yanlış şey ve sen hala inad ediyorsun!
Ali sakinleşmeye çalıştı.
-birbirimizi sevdiğimiz kabul edillebilir zor da olsa. ama gizlememiz, kabul edilmeyecek!
-bağırma artık!
-bana bunlarla gelme diyar. biraz farkına var. ben seni bırakmamak için nasıl savaşıyorum.
Diyarın dolu dolu olan gözleri arabanın ön camından dışarıyı seyre dalmıştı.
-eğer bilinse senin ailen tarafından bende kolayca.. pardon bu iş asla kolay olmayacak ama bende seni aileme kabul ettireceğim.
Diyar öfkeli aliye bir şey söylemiyordu. hak veriyordu .
-izin ver söyleyelim başkalarından duyulursa her şey daha da karmaşık hale gelecek..
-Ali.. biraz daha vaktimiz var lütfen?
Diyarın inadına havlu attı ali. dahada söylemeyecekti. öylede böylede çekecekti. diyarın inadıyla daha fazla uğraşmayacaktı. konuşmaları ilerledikçe aralarındaki buzlar erimiş dertleşme faslına geçilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '