50.Bölüm (Bizim Gibi Değiller)

145 13 69
                                    

Esleme bayram bitmeden bölüm atarım demiştim. Sözümü tuttum uzuun bi bölüm attım.
Keyifli okumalar,
Bol yorumlar,
Voteler,
Sevgiler.

-Kız kardeşini seviyorum Biran!

Kulaklarında yankılıyordu. Hayretler içinde debeleniyordu. Bu cümleyi Biran'a kim kuruyordu.

"Kız kardeşini seviyorum Biran"

Doruk atılan kafayla yere yığılmış burnundaki kanı silerken biran Banka oturmuş olanları anlamaya çalışıyordu. dostu muydu bunu söyleyen? Gerçekten güvendiği sırtını dayadığı, kız kardeşinin gelip gitmesini sorun etmediği.. Doruk Alpay, Biran Kaya'ya ihanet etmişti.

Bir süre sessiz kalan iki arkadaş suskunluğu Dorukun sözleriyle bozmuştu.

-Biricik bilmiyo...
-Kız kardeşimin adını! sakın ağzına alma doruk!

Sustu Doruk. Yerden kalktı ve biran'ın karşısına dikildi.

-Gerçekten Biran. Arkandan iş çevirmedim.

-lan sus.! bak Doruk! sus! fena olacak.

Sindirmeye çalışıyordu Biran..

-Bu konunun konuşulması gerekiyor Biran. Biricik'i seviyorum..

Biran bu lafı ikinci duyuşunda kendini tutamamıştı. bunu duymak istemediğini bu it herife söylemişti değil mi. Biran birkez daha yapışmıştı dostunun yakasına.

-Lan sen ne söylediğinin farkında mısın?

Doruk asla ama asla karşılık vermeyecekti. yiyceği dayağı yiyecek ama bu iş öyle yada böyle açığa kavuşacaktı. Birkez daha böyle bir konuyu kaldıramazdı. Sevdiğininde sevgisinin de arkasında olacaktı. sonradan gelmiş olabilirlerdi ama sadece bu mahallede olmuyordu böyle insanlıklar..

Erkekliğin bir kitabı vardı değil mi. hiç yazılmamış olanından, ama erkeklerce bilinen..
Doruk da evelallah biliyordu!!

-Farkındayım.

Biran'ın indirdiği yumrukla doruk yalpaladı. Düşmemişti.

-Neyin hırsı neyin hıncı bu Biran?

-Bir de soruyormusun lan!

Biran kırmızı görmüş bir boğa gibiydi. damarlarını görebiliyordu Doruk..

-Sana ihanet etmedim beni bununla itham etme!

-Sen bana ihanetin en ağırını ettin lan!

-Biricikle sevgili falan değiliz b..

Lafını bir yumruk darbesiyle kesmişti Doruk.

-Sen kim köpeksin lan! sevgili değiliz diyorsun birde! Benim dostum benim mahallelimin abi belledikleri doruk benim kız kardeşimemi yan gözle bakıyor!?

Ardarda indirilen bir kaç yumruktan sonra doruk çimlerin üzerine atmıştı kendini. Canı acımadı değildi de, bu halde Biricik görmese iyi olurdu. ne kadar berbat göründüğünü bilmiyordu.

-Kendine dost diyorsun birde! Dost denilen insan dostunun kız kardeşine yan gözle bakmaz!

Biran'ın sesi yüksek sözleri ağırdı.

-Dostun olmasaydım senden önce Biricik'e söylerdim.

Doruk toparlandı.

-Sinirle hareket etme biran kız kardeşini s..

Biran alamadığı hırsıyla bir kez daha vurdu Doruk'a bu adam usanmadan kız kardeşini seviyorum deyip duracakmıydı.

-Lan sus artık! başkası olacaktı onu burada öldürmüştüm biliyorsun değil mi!

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin