Ali elindeki peçetesi kenara atıp oturma odasına geçmişti. diyar ve biricikde arkasından.
-üzülmeyin Ali söyleyeceğiniz gün gelecek.
-ben mutfaktayım abinler gelene kadar orada olucam.Ali bilerek geçmişti içeriye dorukun 'sana güveniyorum' derken ki yüz şekilini unutmayacaktı.
Diyarda üzülmüştü ama bunu düşünmüyordu şuanda. ablasını çok merak ediyordu. ya zehirlendiyse? yada tarık ona bir şey yaptıysa ne olacaktı.
Biricik diyarın elini yeniden sardı.
-biricik gitmek istiyoruuum. onu merak ediyorum. beliiz? beliz napmıştır korkmuştur çok.
-kuzum bişey yok kusuyormuş başı dönüyormuş sakin olamazmısın. tansiyondur.
-tansiyon kusmamı yapar biricik? eniştem birşey yaptı belliki.
-ne yapacak ablana canım benim neden öyle düşünüyorsun. ağlamasana diyaar.Ali konuşulanları duyuyordu. diyarın ağlarken yanında olmak istiyordu ama burada duracaktı. doruk ona güveniyordu.
-alii.
İçeriye seslendi diyar.
-gidelim nolursun durmak isemiyorum ablamı merak ediyorum.
-diyar lütfeen.
-alii.Ali kalkıp diyarın yanına gitti, kapıda duruyor çok yaklaşmıyordu.
-lütfen alii, gidelim.
-şuan senin başındada bir dert var diyar. hala o adamların borçla ilgili bir durum için sana musallat olduğuna inanmıyorum ben.-tamam da ali, sen yanımdayken bana kim bir şey yapabilir?
Ali anlamlı gözlerle bakıyordu diyar böyle söyleyince, değişik hisssediyordu.
-sen götür beni? biricikde gelir tek olmayayım diyorsan. ablam oradayken oturmamı bekleme nolur.
-canım, ablanın haberi yok senin olayından elini görünce anlayacak.-bıçak geldi abla derim. yalan değil bıçakla oldu bu.
-diyaar uzatma.
Diyar ayağa kalkıp ceketini tekrar giydi.
-sen bilirsin gidiyorum ben.
-canım arkadaşım bi dur. arayalım doruku ona göre gidelim.Biricik diyarı tutup doruku aramıştı ama açan yoktu. demiri aradı birkez de telefon mutfaktan çalıyordu burada bırakmıştı.
-açmıyor.
-geliyor musun Ali?Ali pes etmişti.
-tamam diyar tamam.!
-benim gelmeme gerek var mı?
-sen hiç gelme seni bırakıp geçeriz, bu saatte hiç gere yok.Alİ diyarı alıp hastaneye getirdiğinde dışarıda bekleyenlere 'ne yapayım diyar bu geleceğim diye tutturdu' açıklamasını yapmış ailenin yanında yerini almıştı.
-beliz nerede peki?
-sinemlere bıraktıkKısaca cevapladı demir.
-nasıl oldu enişte bayıldı mı söylesene? siz gördünüzmü ablamı yüzünde gözünde bir şey var mıydı?
-kusuyordu başı dönüyordu diyorum, yüzünde gözünde ne olacak? siz çok abarttınız.!
Tarık ayağa kalkıp aileden biraz uzaklaştı.her halukarda tarık karısına kötü davranırdı bu izlenim tarıkıı sinir ediyordu. karısına bugün birşey yapmış olsa yardım isteeceği kişiler, karısının kardeşleri mi olurdu. diyar açıkca ablam dayak yemişmi demek istemişti.
İçeriden çıkan hemşirenin yanına gittiler.
-ablam nasıl?
doruk sormuştu.
-birkaç test yaptık, çıkar birazdan ama kötü görünmüyor. zehirlenme değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Genel Kurgu'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '