68.Bölüm (FİNAL)

212 11 8
                                    

Tam iki saat.. iki saattir aynı noktada bekliyorlardı. Doruk ve Ali tam iki sattir aynı noktadalardı. Ali aklındakileri delillerini doruka aktarınca doruk tabiri caizse eşekten düşmüş karpuza dönmştü. Çenesi seğriyor içi içine sığmayordu. bu nasıl olurdu. şamil doğan, aile dosları düşmanları mıydı? babası kandırılmış mıydı? aile tongaya mı gelmişti. hayatlar alt üst olurken sebebi şamil doğan mıydı. ve bu adam damatlarının babası, babasının avukatı mıydı.

Şamil Doğan Dost değil, düşman mıydı.

Ali'nin içinden geçen şuydu. diyara olan saldırıda babası borç falan ödememişti. bunun ardında bile olan Şamil ve hasan doğandı.

Ali de utanıyordu. ne olursa olsun sevdiği kadın ve ailesinin hayatını karartan adam, babasıydı.

-Emin misin..

26. soruşuydu.

-Anlattıklarım ve gösterdiklerim yeterince kanıt değil mi ?

Elini masaya vurdu doruk.

-Nasıl olur lan? bu it..

Kendi sözünü kesti Doruk.. Ali'nin babasıydı. Aliye saygısı vardı. yalnızca aliye. kandırılmış olmanın sinirini damarlarında hissediyordu.

Hülya olayına kadar her şey anlatılmışı.

-Babamdır diye olayı kapatıyorum sanma. aksine kapatamıyorum. böyle olunca da diyarla huzurumuz kaçtı. ben söz verdim doruk bu noktadan sonra çekilmek zorundayım. ama bu konu da böyle kapanamaz. eğer varsa bir hesap görülmeli. varsa cezası çekmeli. Doruk eğer ki varsa hakkınız, almasınız.

Doruk boynunu kütletti.

-Dediğin dosya nerde?

-Şamil doğanın kasasında. geçen gün yine bürosunu bastığımda erişemediğim dosya. fakat her şey orada doruk onları alırsak kanıtlarırız. ve haliyle tüm mal varlığınıza bugün ki değeri üzerinden kavuşursunuz. babamda cezasını çeker..

Doruk kızgnlıla güldü.

-nasıl oluyor ya. biz dosttuk onunla ali. babam güvenirdi. ailemizin içine girerdi. akşam oturmaları gezmeler olurdu.

-ben de sana net bir şekilde söylüyorum ki bize Alpaylar yasaktı!

-Zaten annenin tavrı belli.

-babamın tavrı da budur doruk yıllardır bu böyleydi!

-ama bize farklıydı.

İki saattir aynı şeyler tekrarlanıyor idrak ediliyordu.

Doruk düşünmüştü. ihanetin bedelini o adam ödetmek zorundaydı. kaybettikleri her şeyi vermek zorundaydı. ailesi için doruk bunu yapmak zorundaydı. En çok da Mira için, Demet için..

Çekilemezlerdi. diyarın ki duygusallıktı. o adamın ellerinde olan şey alpaylarındı. babasının gençliğinden beri ömrünü yoluna serdiği emekleriydi. bunlar basit şeyler değildi ve doruk bunu ailesi ,için yapmalıydı.
Hem demişti ya ' ben size hayatımı feda etmeye razıyım' gerekirse ederdi.
Kardeşleri de ablası da kendi aileside hakları olanı yaşamalıydı. bu işi çözecekti. çözmek boynunun borcuydu. o adamın pişkinliğine tüm haklarını bırakamazdı.

**

Şuh bir kahkaha attı Şamil doğan oğlu hasan le kahvelerini yudumlarken bir iş adamı hakkında konuşur keyifleniyorlardı. Şamil doğan kalbi kararmış bir mevki sahibiydi, tehlikeliydi. ve alpayların hayatlarını da böyle ellerinden almıştı. özel bürosunda keyıf yapıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin