12.Bölüm(Bir Sınav Sabahı)

292 60 11
                                    

Belizin şaşkınlığı,  Diyar'ın telaşı aynı anda yaşanmıştı.

Hani arkadaş değildiniz? arıyor işte. sevgili misiniz ozaman?

-beliz? susar mısın? dayınlar duyarsa yanlış anlarlar. sevgili değiliz.

-nooolur aç teyzoşum. lütfeeen. hadi kapatacak şimdi

-sonra açarım.

-O zaman kesin sevgilisiniz. açmazsan asla inanmam teyzuş.

-aaa bak kapattı teyzecim. sevgili değiliz sana yemin ederim beliz. Ali abin benim sevgilim değil.

telefon tekrar çalıyordu.

-açmazsan asla inanmam.

Ellerini birbirine kenetlemişti beliz. diyar belize inanamıyordu. telefonu açıp belize kötü bakışlatını attı.

-müsait değilim ali.

Ali açar açmaz net bir reddedilişle kalakaldı sonrasında anlayışla onayladı.

-Pekala. aramanı bekleyeceğim.

-Duuuur. teyzem müsait ali abii.

Diyar birkez daha belizin ağzını kapartmıştı.

-belizz.! ne söylüyorum. bağırma. Ali demeyeceksin anlamıyor musun?

Ali duyduklarıyla gülümsemişti. beliz unutmamışa benziyordu. zaten çocuklar verilen sözleri asla unutmazlarda. ve büyüklerin o sözleri tutmadığınıda.

-teyzoşum nooooolursun ben konuşayım noooolur.

Beliz öylesine yalvarıyordu ki diyar şaşkınca baktı.

-Diyar konuşabilir miyiz?

Alinin teklifi üzerine diyar istemeye istemeye belize verdi telefonu.

-Ali abiii

-minik farem?

-Teyzuş ali abi bana minik farem dedi.

Beliz mutlu olmuştu. diyar gülümsedi.

-iyileştin mi sen?

-ooo çoktaan iyileştim. ama sen neden gelmedin söz vermiştin?

-çok özür dilerim belizcim. ama annenlerle tanışmıyoruz bu uygun olmaz.

-ama teyzemle s.. şey onunla tanışıyorsunuz.

Beliz ağzını kapatmıştı. neredeyse sevgilisiniz diyecekti. bu durumda teyzoşu zor durumda kalabilirdi.

-Bak minik farem. sana sözümü tutacağım. ama şimdilik değil tamam mı?

-Ne zaman peki?

-En kısa zamanda

-Bak bu sefer sana güveniyorum Ali abi.

-Güven hayatım.

Beliz aliyi öper gibi telefonu öpmüş "görüşürüüüüz" deyip büyük bir mutlulukla teyzesine vermişti telefonu. beliz yaşıtlarıyla arkadaşlık kurmuyordu. o teyzelerinin dayılarının arkadaşlarıyla çok iyi anlaşıyordu. Ali ilk sırayı almıştı bile. ama büşra ve kısraklada iyi bir arkadaştı. miranın arkadaşı olcaylada iyi anlaşıyorlardı ama miran dayısı artık onlarla görüşmesine izin vermiyordu. çünkü artık miranda görüşmüyordu.

Beliz hayatın, tüm mutsuzluklaından habersiz görünüyordu. mutlu olmayı çok iyi biliyor ve herkesin sevgisini kazanabiliyordu. bu kadar çok eğlen belizin aslında ne kadar üzgün olduğunu yalnızca belizin kendisi biliyordu.

Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin