19.. 19 yaşında bir genç kız. Güzelliği destan belki dillere. ama asıl onu o yapan veremediği kararlar. Yaptığı yanlışlar. O, Mira.
O Arslan Bey'in güzel kızı Mira Alpay..
yada artık sadece bir Mira Yavuzoğlu..
Ailenin içine düşen kor ve ihtiyaç duyulan serinlik.
El ele bir Mira bir Seçkin. Gözlerini kaçıran dudaklarını ısırıp önünden başka bir yere bakamayan.. Kotunun arka cebine sıkıştırdığı bir evlilik cüzdanıyla elini tuttuğu yanlış kararı seçkin..
Ve aileye yapılan tek bir açıklama, Biz evlendik.
Bir de o günden sonra haber alınamayan heyecanını enerjisini hayal kırıklıklarıyla gömen Koray..
**
-Nasıl oluyor lan! ne demek reşit. Mira'nın neyi reşit. Nasıl bir şey yapamıyorlar!
Ali karşısında deliye dönmüş arkadaşını sakinleştirirken bir yandanda polis tanıdığını arıyordu.
-Abi bi dur. karakolun önündeyiz en azından geceyi nezethanede geçirmeyelim de yapalım bir şey değil mi.
-hah . merhaba abi ben ali.
evet evet sağ olasın.
İkili telefonda konuşmaya başlayan ali'ye dikkatle bakıyordu.
-hadi be oğlum ayarla şu işi de gidip alıp gelelim kardeşimi o evden.
Ali eliyle işaret edip susturuyordu arkadaşnı.
-yok abi yaşı küçük. 19 yaşında.
evet reşit ama..
Eve giremez miyiz abi. alıp gelemezmiyiz kızı.
Doruk köpürüyordu.
-Ya reşit ne demek ya. Mira'nın anca 38 yaşına olgun bi birey olabileceğini anlatır
mısın telefondakine!Diyar durdurdu doruk'u.
-hıı. öyle mi
-ne ? ne öyle mi? basabiliyor muyuz evi?
-lan bi dur!
Ali sinirle konuşmuştu doruk'a. telefon konuşmasına engel oluyordu.
-abi biz eve gittik aslında da. polislerle geri döndük yani .
.işte onu soruyorum, yasal olarak gidemez miyiz eve?
.anladım abi. anladım sağ olasın. tabi olur.
Kesik kesik konuşmalardan anlam çıkarmaya çalışıyorlardı. Ali telefonu kapadı.
-ne diyor gidiyoruz değil mi?
-doruk konunsuz bir şey yapamayız. Mira olgun olmayabilir. kardeşimiz de olabilir ama yasalar önünde reşit!
-ali bilmediğim şeyler söyle işe yarar bir şey!
-evlilik akdinden sonra 15 gün içersinde itiraz edilebiliyormuş. anlayacağın resmiyetler bitmeden evlilik iptal olabilir ama bu da işimize yaramaz gördün Mira'yı. bizimle gelmiyor
-Ali evet ama Mira'nın gözünde ki korkuyu da gördün değil mi.
-Gördüm güzelim ama işe yaramıyor.
-lan!
Doruk çaresizlikle çöktü kaldırıma hiç bir şey yapamıyordu. kardeşini o itin elinden alıp gelemiyordu. çünkü kardeşi gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
Ficção Geral'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '